«Μόνο την κυβέρνηση φθείρει η κριτική των υπουργών προς το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων και το ΤΑΙΠΕΔ. Μόνο αυτή παθαίνει ζημιά, όχι το ΤΑΙΠΕΔ». Τάδε έφη Στ. Πιτσιόρλας, που φώναξε τους δημοσιογράφους στον ταρατσόκηπο πολυτελούς ξενοδοχείου, με θέα την Ακρόπολη, για να τα χώσει σε υπουργούς τύπου Σκουρλέτη, Σπίρτζη, Δρίτσα (αυτούς που κατά καιρούς τον έχουν καταγγείλει) και να τονίσει πως ο ίδιος ουδέποτε αισθάνθηκε απομονωμένος, γιατί είχε και εξακολουθεί να έχει τη στήριξη του Τσίπρα που τον επέλεξε για το συγκεκριμένο πόστο.
Ποιος μπορεί να διαφωνήσει με τον Πιτσιόρλα; Ο ίδιος δεν έπαθε καμιά ζημιά, γιατί απλούστατα δε δείχνει πολιτικές φιλοδοξίες. Ηταν κάποτε στέλεχος του «εσωτερικού», αλλά στο μεταξύ το έριξε στις μπίζνες. Ως μάνατζερ και όχι ως πολιτικό πρόσωπο τον τοποθέτησαν οι Τσιπραίοι στο ΤΑΙΠΕΔ. Κι αυτός δίνει λογαριασμό μόνο στη στενή παρέα του Μαξίμου και όχι στον ΣΥΡΙΖΑ. Οταν, λοιπόν, βγαίνει ο Σκουρλέτης και προαναγγέλλει την καρατόμησή του ή όταν μοιράζει δημόσιες απειλές ο Σπίρτζης (έκανε κι η μύγα κώλο…), οι ίδιοι ξεφτιλίζονται και όχι ο Πιτσιόρλας που παραμένει ακλόνητος στη θέση του. Οσο για την πολιτική ζημιά, αυτή την υφίσταται αποκλειστικά η κυβέρνηση (που εμφανίζει την εικόνα υπουργών που γίνονται ρόμπες) και όχι το ΤΑΙΠΕΔ, που είναι μια απρόσωπη εταιρία με αποστολή το ξεπούλημα δημόσιων περιουσιακών στοιχείων.
Ο Πιτσιόρλας δεν είναι χαζός για να ζητήσει την αποπομπή των… κλαψιάρηδων υπουργών. Πέραν του ότι κάτι τέτοιο θα συνιστούσε υπέρβαση καθηκόντων, γνωρίζει πολύ καλά ότι ο Τσίπρας θα αντιμετώπιζε μεγαλύτερο πρόβλημα αν έδιωχνε τους κλαψιάρηδες από την κυβέρνηση, γιατί αυτοί θα το γύριζαν από το κλάμα (επειδή υπογράφουν τις ιδιωτικοποιήσεις που δεν τις θέλουν) στις πολιτικές καταγγελίες, οπότε θα δημιουργούσαν μεγαλύτερο πρόβλημα στην κυβέρνηση. Ασε που και οι τρεις είναι απαραίτητοι, ο καθένας για διαφορετικούς λόγους. Ο Δρίτσας είναι ηγετικό στέλεχος της φράξιας των 53+, της μεγαλύτερης οργανωμένης φράξιας του ΣΥΡΙΖΑ (πέραν των προεδρικών), οπότε έχει γερές εσωκομματικές πλάτες. Ο Σπίρτζης είναι ο εκλεκτός των εργολάβων και προστατευόμενος του κυρ-Αλέκου του Φλαμπουράρη. Οσο για τον Σκουρλέτη, μπορεί να μην συμμετέχει στο στενό ηγετικό πυρήνα όπως παλιά, όμως είναι από τους λίγους υπουργούς που μπορούν να κάνουν παιχνίδι στα μίντια και οι Τσιπραίοι τον έχουν ανάγκη. Ποιος να βγει να υποστηρίξει τη γραμμή; Ο αφασικός Παππάς ή η «δεν ξέρω πού πατώ και πού πηγαίνω» Ολγα;
Επομένως, αν ο Τσίπρας κρίνει ότι πρέπει να τους κρατήσει στην κυβέρνηση, έστω κι αν αυτοί από καιρού εις καιρόν… κλαίνε δημόσια που η κακούργα κενωνία τους αναγκάζει να υπογράψουν τις ιδιωτικοποιήσεις, του Πιτσιόρλα δεν του πέφτει λόγος. Το πρόβλημα το έχει η κυβέρνηση. Κι αν θα έπρεπε να σκεφτούν κάτι οι κλαψιάρηδες, είναι τα προβλήματα που δημιουργούν στην κυβέρνησή τους.
Ο Πιτσιόρλας φώναξε τους δημοσιογράφους, τους κέρασε κιμπάρικα (με λεφτά του ελληνικού λαού, εννοείται), ξεκαθάρισε τα πράγματα πολιτικά και τους ανακοίνωσε πως οι ιδιωτικοποιήσεις θα συνεχιστούν όπως προβλέπει το «πρόγραμμα», με την πλήρη υποστήριξη του πρωθυπουργού (που τις χαρακτηρίζει «αριστερή πολιτική, εφόσον δίνουν δουλειές, και προσφέρουν στην ανάπτυξη»), του αντιπροέδρου και του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης (Σταθάκη-Τσακαλώτου-Χουλιαράκη). Ο σκοπός της χαλαρής συνάντησης με ποτό στον ταρατσόκηπο του πολυτελούς ξενοδοχείου έγινε όχι μόνο για λόγους δημόσιων σχέσεων προσωπικά του Πιτσιόρλα (αυτό πάντοτε ισχύει για μανατζαραίους που ξαφνικά αναβαθμίστηκαν και παίζουν «πρώτη εθνική»), αλλά και για να γίνει το σχετικό «μασάζ» ενόψει των ιδιωτικοποιήσεων που θ' ακολουθήσουν.
Η επέκταση της σύμβασης παραχώρησης του αεροδρόμιου «Ελ. Βενιζέλος» για άλλα είκοσι χρόνια (από το 2026 μέχρι το 2046) θα μπορούσε να κλείσει και μέσα στο Σεπτέμβρη, είπε ο Πιτσιόρλας. Το ΤΑΙΠΕΔ κατέχει το 30% των μετοχών της εταιρίας «Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ΑΕ», το καναδικό fund PSP κατέχει το 40%, ο Κοπελούζος το 5%, ενώ στο Δημόσιο έχει απομείνει ένα 25%. Εκείνο που απομένει είναι να οριστεί ο διάδοχος του Π. Ρουμελιώτη στην προεδρία της εταιρίας. Θα κλάψει, βέβαια, ο Σπίρτζης, αλλά θα του κοστίσει λιγότερο αυτή τη φορά, γιατί έχει πάρει το κολάι. Ο Σπίρτζης θα κλάψει και με το διαγωνισμό για 40ετή σύμβαση παραχώρησης της Εγνατίας Οδού μαζί με τρεις κάθετους άξονες. Ελέγχει τη διοίκηση της εταιρίας, όπως λέει off the record ο Πιτσιόρλας, και μπορεί να κάνει καθυστέρηση. Γι' αυτό πρέπει να παρέμβει ο Τσίπρας και να τον βάλει στη θέση του. Μάλιστα, για να γίνει πιο ελκυστική η μπίζνα για τους υποψήφιους αγοραστές, μελετούν να δώσουν και μια άδεια για την τοποθέτηση φωτοβολταϊκών στα πρανή του μήκους 800 χιλιομέτρων οδικού άξονα. Υπάρχει ακόμα ο διαγωνισμός για τον ΟΛΘ και από το 2017 θα έχουμε το κλάμα του Σκουρλέτη, καθώς θα μπει μπροστά το ξεπούλημα του 17% της ΔΕΗ.