Πληθαίνουν τις τελευταίες μέρες οι πληροφορίες ότι η κυβέρνηση, μετά και την επίσημη κατάρρευση των εσόδων το πρώτο τρίμηνο του 2009, ετοιμάζεται να πουλήσει στη Deutsche Telekom ένα επιπλέον 15% του ΟΤΕ (περιορίζοντας στο ισχνότατο 10% την κρατική συμμετοχή) και να αυξήσει τους συντελεστές ΦΠΑ. Αν και ακόμη πρόκειται για φήμες, ουδείς μπορεί να τις χαρακτηρίσει αβάσιμες. Αλλωστε, και από πλευράς κυβέρνησης δεν υπήρξε καμιά διάψευση, μολονότι οι σχετικές πληροφορίες δημοσιεύτηκαν σε οικονομικές ιστοσελίδες. Η Κομισιόν απαιτεί μόνιμα διαρθρωτικά μέτρα και η αύξηση του βασικού έμμεσου φόρου, του ΦΠΑ, είναι ένα τέτοιο μέτρο. Μάλιστα, με δεδομένη την υποχώρηση του πληθωρισμού, λόγω κατακόρυφης πτώσης της ζήτησης, η κυβέρνηση δεν θα έχει αναστολές οικονομικού χαρακτήρα για ένα τέτοιο μέτρο. Αναστολές κοινωνικού χαρακτήρα έτσι κι αλλιώς δεν έχει.
Τελευταία Νέα :
- Σαν σήμερα 28 Ιούνη
- Ναΐμ Κάσεμ: Η συμφωνία-πλαίσιο της Ουάσιγκτον αποτελεί ταπείνωση, ντροπή και παραχώρηση κυριαρχίας. Αυτή η συμφωνία δεν υφίσταται
- «Κοινός εχθρός μας είναι η Αντίσταση»: Αυτό συνυπέγραψαν με τους σιωναζιστές οι ξενόδουλοι αστοί της Βηρυτού
- ΑΝΤΙΚΥΝΩΝΙΚΑ
- Σαν σήμερα 27 Ιούνη
- Ναϊμ Κάσεμ: Εχουμε ανατρέψει το αμερικανοϊσραηλινό σχέδιο και έχουμε εισέλθει σε μια νέα φάση








