Δε συζήτησε επί της ουσίας το Συμβούλιο της Επικρατείας την προσφυγή της «Δημοκρατικής Συσπείρωσης» του ΚΚΕ για την αφαίρεση των χαφιεδοκαμερών από τους δρόμους και τις πλατείες της Αθήνας. Δεν παρέλειψε, όμως, μαζί με την αναβολή να παρατείνει την ισχύ της παλιότερης άδειας της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, που είχε λήξει. Ετσι, μέχρι να εκδικαστεί επί της ουσίας η προσφυγή, οι ρουφιανοκάμερες θα λειτουργούν κανονικά. Υποτίθεται μόνο για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας, αλλά δεν χρειάζεται να συζητήσουμε ότι από την Αστυνομία θα χρησιμοποιούνται ως μηχανισμός παρακολούθησης. Γι’ αυτό το λόγο εγκαταστάθηκαν, γι’ αυτό το λόγο λειτουργούν, για τον ίδιο λόγο θα εξακολουθήσουν να λειτουργούν. Θυμίζουμε ότι η εισηγήτρια του ΣτΕ προτείνει τη συνέχιση της λειτουργίας των καμερών για λόγους ρύθμισης της κυκλοφορίας.
Τελευταία Νέα :
- Πώς τους πετσόκοψες έτσι, πώς τους πετσόκοψες;
- Αραγτσί: Πρώτη πραγματική δοκιμασία είναι η ομάδα εξάλειψης της σύγκρουσης στον Λίβανο
- Η δύναμη Ράντεα χτύπησε ομάδα δωσίλογων ανατολικά της Μπέιτ Λάχια
- ΗΠΑ-Ιράν: 0-1 στη Γενεύη | Aνακοινώθηκε μερική αποχώρηση του σιωναζιστικού στρατού από τον Λίβανο
- Σαν σήμερα 22 Ιούνη
- «Επιφυλακτική ηρεμία στον νότιο Λίβανο







