Το «Ασημένιο Βέλος», το τρένο στο οποίο με τόσο καμάρι ανέβηκαν μέλη της κυβέρνησης των Τσιπροκαμμένων για να κάνουν το ταξίδι Θεσσαλονίκη-Κατερίνη, το τρένο που θεωρήθηκε τόσο σημαντικό ώστε ο ίδιος ο πρωθυπουργός να κάνει σχετική αναφορά στη «βαρυσήμαντη» ομιλία του στη ΔΕΘ, δεν είναι πλέον παρκαρισμένο στις σιδηροδρομικές εγκαταστάσεις της Θεσσαλονίκης. Οι Ιταλοί της Ferrovie dello Stato (στους οποίους έχει πωληθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έναντι πινακίου φακής) πήραν το «Ασημένιο Βέλος» και το επέστρεψαν στο σιδηροδρομικό γκαράζ της Ρώμης. Βλέπετε, θα απαιτηθούν αρκετοί μήνες ακόμα μέχρι το τρένο να μπορέσει (αν μπορέσει) να τεθεί σε κυκλοφορία στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο.
Τότε γιατί κουβάλησαν το τρένο στη Θεσσαλονίκη; Για το σόου, βέβαια. Για να κάνει τη σχετική αναφορά ο Τσίπρας και να επιβιβαστούν ο Μαυραγάνης, ο Μπόλαρης και ο Κόκκαλης να κάνουν προεκλογική περατζάδα. Για να μπει το τρένο στη γραμμή, θα πρέπει να ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση σε όλο το μήκος Αθήνα-Θεσσαλονίκη, να δοκιμαστούν τα συστήματα ασφάλειας της Siemens και να λύσουν οι Ιταλοί κάποια προβλήματα συμβατότητας. Γιατί δεν είναι σίγουρο ότι θα φέρουν τελικά το συγκεκριμένο τρένο και όχι κάποιο άλλο. Και για να μη μας παραμυθιάζουν οι Τσιπραίοι, το συγκεκριμένο τρένο δεν είναι και η τελευταία λέξη της σιδηροδρομικής τεχνολογίας. Πριν από είκοσι χρόνια το κατασκεύασε η FIAT! Μπορεί για την Ελλάδα τέτοιες ταχύτητες να είναι άγνωστες μέχρι τώρα, όμως για την Ευρώπη είναι ξεπερασμένες. Στην αποικία φέρνουν τα τρένα που έχουν παλιώσει για τα δίκτυα των ιμπεριαλιστικών μητροπόλεων. Κι ο κάθε Τσίπρας μοιράζει χάντρες και καθρεφτάκια στους ιθαγενείς.