Με μια ανακατανομή του χαρατσιού μεταξύ των ιδιοκτητών αυτοκινήτων, σε τρόπο ώστε το συνολικό κονδύλι να είναι μεγαλύτερο από το περσινό, έγινε η φετινή ρύθμιση για τα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων. Επειδή πέρυσι είχε παρατηρηθεί το φαινόμενο πολλοί ιδιοκτήτες παλαιών αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού να καταθέτουν τις πινακίδες, γιατί ήταν εντελώς ασύμφορο να πληρώσουν το χαράτσι, φέτος η κυβέρνηση κατήργησε το κριτήριο της παλαιότητας (για να τους βάλει όλους στη φάκα) και επανακαθόρισε την κλίμακα στη βάση του κυβισμού, αυξάνοντας τα τέλη για τα αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες που έχουν αγοραστεί μετά το 2005. Οσοι έχουν αυτοκίνητα το πολύ πενταετίας θα πληρώσουν φέτος την αύξηση του χαρατσιού. Δηλαδή, αυτοί που υποτίθεται ότι θα είχαν εκπτώσεις επειδή αγόρασαν αυτοκίνητα νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.
Σ’ αυτή την κατηγορία, όσοι έχουν αυτοκίνητα μεταξύ 1.358 και 1.548 ευρώ θα πληρώσουν 36 ευρώ παραπάνω, ενώ όσοι έχουν αυτοκίνητα μεταξύ 1.549 και 1.748 ευρώ 56 ευρώ παραπάνω! Η περιβόητη «περιβαλλοντική κατεύθυνση» θα εφαρμοστεί για τα οχήματα που θα ταξινομηθούν από 1.1.2011 και μετά. Οσοι αγόρασαν αυτοκίνητο τα προηγούμενα χρόνια, συνυπολογίζοντας μεταξύ των άλλων ότι για κάποια χρόνια θα είχαν μειωμένα τέλη κυκλοφορίας, απλά εξαπατήθηκαν.