Ως γνωστόν, η στήλη απεχθάνεται τις ταινίες τρόμου και το ηλίθιο μεταφυσικό τους υπόβαθρο κι έτσι ο μόνος λόγος που αποφάσισε να «χάσει» τον καιρό της στη δημοσιογραφική προβολή του «Host» ήταν «η πολιτική» εισαγωγή της ταινίας: Τον Φεβρουάριο του 2000, σε μια αμερικάνικη στρατιωτική βάση της Σεούλ, ο αξιωματικός Mc Farland διέταξε, παρά τις αυστηρές απαγορεύσεις, την απόρριψη μεγάλης ποσότητας φορμαλδεΰδης στο αποχετευτικό σύστημα της πόλης, που καταλήγει στον ποταμό Χαν. Εννοείται, ότι μεγάλος πολιτικός σάλος συγκλόνισε την τότε κυβέρνηση.
Από το σημείο αυτό και μετά αρχίζει η μυθοπλασία: Εξι χρόνια αργότερα, ένα μεταλλαγμένο αμφίβιο σαρκοβόρο τέρας εμφανίζεται στο ποταμό Χαν και τα κάνει όλα μαλλιά κουβάρια. Στη διάρκεια των δύο ωρών που ακολουθούν θα τα δείτε όλα: σάτιρα που σπάει κόκαλα, την κυβέρνηση της Κορέας σε ρόλο πιο τρομακτικό και απ’ αυτόν του τέρατος, τρομοκρατία εναντίον όσων δεν τρομοκρατούνται από τη λεγόμενη βιολογική απειλή, επεμβάσεις των Αμερικανών, το ξεκαρδιστικό κυνηγητό του τέρατος που ενώ μέχρι και η αμερικάνικη επιχείρηση «κίτρινος πράκτορας» αποτυγχάνει να το εξοντώσει, πώς νομίζετε ότι σκοτώνεται στο τέλος; Από τις βόμβες μολότοφ των διαδηλωτών(!!!), αφού πρώτα ρουφήξει άφθονο πετρέλαιο. Οι παραβολές και οι αντιστοιχήσεις είναι κάτι παραπάνω από σαφείς… Ο Τζουν-Χο Μπονγκ επιβεβαιώνει ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι για να πει κανείς αλήθειες. Μπράβο του σε όλα τα επίπεδα.
ΥΓ: Οσοι κριτικάρουν αρνητικά αυτή την ταινία απλούστατα δεν την έχουν δει. Παραλίγο θα την πατούσαμε και μεις…
Ελένη Σταματίου