Βασιλικότερη του βασιλέως αποδείχθηκε η ΔΗΜΑΡ με την ομιλία του βουλευτή της Γρ. Ψαριανού στη βουλή για την «αξιοποίηση» του πρώην Αεροδρομίου Ελληνικού. Χωρίς καμία επιφύλαξη, οι προτάσεις του Ψαριανού, οι οποίες διατυπώνονται ακόμα πιο ξεκάθαρα στο δελτίο Τύπου της ΔΗΜΑΡ, χαρακτηρίζονται πιο αντιπεριβαλλοντικές ακόμα και από το ίδιο το σχέδιο ανάπτυξης του υπουργείου Περιβάλλοντος.
Αξίζει να παραθέσουμε αυτούσιο ένα απόσπασμα από τη δεύτερη παράγραφο του δελτίου Τύπου, στο οποίο συμπυκνώνεται η αντίληψη της ΔΗΜΑΡ σε σχέση με τη σχεδιαζόμενη τσιμεντοποίηση ενός από τους τελευταίους ελεύθερους χώρους της Αθήνας: «Είμαστε αντίθετοι στα μεγαλεπήβολα φαραωνικά και ανεδαφικά ή καταστροφικά σχέδια και τα αδιανόητα μεγέθη, και στις μονοκαλλιέργιες 6,2 εκατομμυρίων τ.μ. σε μια τοποθεσία του λεκανοπεδίου δίπλα στη θάλασσα είτε πρόκειται για πράσινο, είτε για υπερδόμηση».
Προχωρώντας λίγο παρακάτω διαβάζουμε την πρόταση για το Μητροπολιτικό Πάρκο που θα καταλαμβάνει, σύμφωνα με το σχέδιο του υπουργείου, 2.000 στρέμματα, από τα οποία το 75% θα είναι πράσινο. Το κόμμα του Κουβέλη προτείνει σ’ αυτή την έκταση μόλις το 50%, δηλαδή μόλις 1.000 στρέμματα, να γίνουν πράσινοι χώροι και οι «αναπτυξιακές» χρήσεις να καταλάβουν το υπόλοιπο 50%. Το επιχείρημα πίσω από αυτή την πρόταση εντάσσεται στη λογική της αυτοχρηματοδότησης που έχουν προωθήσει διαδοχικά όλες οι κυβερνήσεις για την ανάπλαση του Ελληνικού μιας και ο κρατικός κορβανάς δεν μπορεί να διαθέσει χρήματα για τη συντήρηση του πάρκου, σύμφωνα με τα λεγόμενά τους. Με ένα χυδαίο τρόπο φοβερίζει αυτούς που αντιστέκονται στην τσιμεντοποίηση, λέγοντας ότι η πρότασή τους για φύτευση δάσους θα δημιουργήσει στην περιοχή άλλο ένα Πάρκο Τρίτση, το οποίο ρημάζει λόγω της ελλιπούς συντήρησης σαν αποτέλεσμα της ανυπαρξίας κρατικής χρηματοδότησης. Για να μη ρημάξει, λοιπόν, το πράσινο από την έλλειψη χρηματοδότησης, ας το κάνουμε κατευθείαν τσιμέντο, είναι εν ολίγοις το επιχείρημα της ΔΗΜΑΡ. Να σημειωθεί ότι το κόστος φύτευσης και συντήρησης ενός δάσους στο σύνολο της έκτασης του πρώην αεροδρομίου θα ήταν απείρως χαμηλότερο από τη δημιουργία ενός πάρκου μόλις 1.000 στρεμμάτων με γρασίδι, πεζοδρόμους, αρχιτεκτονικές διαμορφώσεις κτλ. Αλλά, βέβαια, αυτή η πρόταση δεν αποτελεί κερδοφόρα λύση για τους καπιταλιστές και το πολιτικό τους προσωπικό.
Συνεχίζοντας στο δελτίο Τύπου, η ΔΗΜΑΡ στηρίζει ξεδιάντροπα τη λογική ότι η περιοχή πρέπει ν’ αποτελέσει μια προσοδοφόρα επένδυση για το κεφάλαιο, ενώ πηγαίνοντας ένα βήμα παραπέρα το σχέδιο «ανάπτυξης» του υπουργείου, προτείνει ν’ αυξηθούν ακόμα περισσότερο οι συντελεστές δόμησης και τα επιτρεπόμενα ύψη κτιρίων στις περιοχές προς ανάπτυξη και πολεοδόμηση και ειδικότερα στην περιοχή γύρω από τη σχεδιαζόμενη επέκταση του μετρό.
Κλείνοντας το δελτίο Τύπου και προκειμένου να διασκεδάσει τις αλγεινές ενυπώσεις που δημιούργησε στηρίζοντας προπαγανδιστικά την αντιπεριβαλλοντική πολιτική του υπουργείου Περιβάλλοντος, η ΔΗΜΑΡ πετάει κάποιες γενικολογίες περί χρήσης των χρημάτων που θα μπουν στο Πράσινο Ταμείο από την υπερεκμετάλλευση της περιοχής σε έργα περιβαλλοντικής αναβάθμισης της Αθήνας. Για άλλη μια φορά το κόμμα του Κουβέλη αποδεικνύεται πιστός υπηρέτης της αστικής τάξης.