Μετά από επικοινωνία που είχαμε με τον καπετάνιο του «Challenger II» Γιώργο Κλώντζα, επιβεβαιώνεται πλήρως ότι η κυπριακή κυβέρνηση ενεργεί σαν κοινός προβοκάτορας για λογαριασμό του Ισραήλ.
Οπως γράψαμε χτες, το «Challenger II» αντιμετώπισε σοβαρό πρόβλημα και ο καπετάνιος του ζήτησε να βγει στην ακτή, για να εξασφαλίσει την ασφάλεια των επιβατών. Του το απαγόρευσαν. Υστερα από ώρες αναμονής και αφού αρνήθηκε κατηγορηματικά να βγει στο λιμάνι της κατεχόμενης Αμμοχώστου, ο Κλώντζας μετεπιβίβασε τον κόσμο στο τουρκικό σκάφος «Mavi Marmara» και τράβηξε πάλι προς Λεμεσό, προκειμένου να βγάλει το σκάφος σε ναυπηγείο, με το οποίο είχε ήδη έρθει σε επαφή και τον περίμενε (το σκάφος δεν μπορούσε να επισκευαστεί στη θάλασσα, έπρεπε να βγει έξω). Το Λιμενικό της Κύπρου του είπε να περιμένει. Μετά από ώρα και ενώ ο καπετάνιος έβγαζε φωτιές, γιατί ήταν αναγκασμένος συνέχεια να απαντλεί νερά, έστειλαν στο σκάφος επιθεωρητή. Γράψαμε χτες ότι ο επιθεωρητής του είπε «δεν είναι τίποτα, γύρνα στην Κρήτη» και μόνο όταν οργισμένος ο καπετάνιος του απάντησε «εγώ θα γυρίσω, αλλά μόνο αν έρθεις και εσύ μαζί μου» αναγκάστηκε να παραδεχτεί ότι η ζημιά ήταν σοβαρή.
Σήμερα πληροφορηθήκαμε ότι ο ίδιος επιθεωρητής είπε σε μέλος του πληρώματος (Ελληνα επίσης): «Γιατί δεν πάτε στην Αμμόχωστο;»! Εσπρωχναν, δηλαδή, έναν έλληνα καπετάνιο να βγει σε λιμάνι των κατεχόμενων, για να βγουν μετά και να κάνουν καταγγελίες! Ευτυχώς που ο Γιώργος Κλώντζας δεν τσίμπησε στο δόλωμα που του πέταξαν…
Το πρόβλημα επιβίβασης των 30 ανθρώπων από την Κύπρο ακόμη δεν έχει λυθεί και δεν ξέρουμε αν θα λυθεί. Σε λίγο τα πλοία θα ξεκινήσουν την πορεία προς τη Γάζα. Εχουν βγει εκτός Στόλου τα δύο μικρά σκάφη του Free Gaza Movement (Challenger I και II), οι επιβάτες των οποίων έχουν μεταφερθεί στο μεγάλο τουρκικό επιβατικό, ενώ το «Ρέιτσελ Κόρι» είναι μεν στη Μεσόγειο, αλλά δεν προλαβαίνει να φτάσει και να ενωθεί με τα υπόλοιπα. Ετσι, ο Στόλος της Ελευθερίας αποτελείται από τα 3 τουρκικά και τα 2 ελληνικά σκάφη.