01.35 Δένουμε κάβους στο λιμάνι Ακάτια της Ρόδου. Η προσέγγιση μας στο λιμάνι ήταν αρκετά δύσκολη αφού πραγματοποιήθηκε χωρίς χάρτη λιμανιού και νύχτα. Περίπου 1 ώρα ψάχναμε το λιμάνι και τελικά μετά από αρκετές μανούβρες το βρήκαμε και μπορέσαμε να το προσεγγίσουμε με τη βοήθεια του λιμενικού.
Αφού δέσαμε και κατεβάσαμε σκάλα, επιβιβάστηκαν στο βαπόρι ο πράκτορας, το λιμενικό, η ακτοφυλακή και επισκέπτες.
Παραλάβαμε κάποιες προμήθειες που είχαμε ζητήσει από τον πράκτορα, φορτώσαμε καύσιμα και πραγματοποιήθηκε έλεγχος του πλοίου από το λιμενικό. Οπως ήταν αναμενόμενο, για μια ακόμα φορά προσπάθησαν να μας καθυστερήσουν. Με την πρόφαση μιας άδειας εγκατάστασης ασυρμάτου, που είχε καθυστερήσει από το ίδιο το υπουργείο να εκδοθεί, μας απαγόρευσαν τον απόπλου. Ηταν ξεκάθαρο ότι το λιμενικό είχε έρθει με σκοπό να πραγματοποιήσει το συγκεκριμένο έλεγχο, έχοντας εντολή από ψηλά να μην μας αφήσει να φύγουμε αν δεν έχουμε τη συγκεκριμένη άδεια. Οι ίδιοι οι λιμενικοί μας ξεκαθάρισαν την κατάσταση ως είχε. Οτι δηλαδή τους έστειλαν να ελέγξουν το συγκεκριμένο χαρτί. Το σαμποτάζ είναι ολοφάνερο αφού το ίδιο το υπουργείο εκδίδει τη συγκεκριμένη άδεια και είχε ήδη καθυστερήσει να μας τη βγάλει, παρά το γεγονός ότι πληρούσαμε όλες τις προϋποθέσεις για τη λειτουργία του ασυρμάτου.
7.30 Μετά από αρκετή πίεση και ένα μαραθώνιο διαβουλεύσεων και τηλεφωνημάτων, τελικά πήραμε απόπλου για Καστελόριζο. Δεν έχω κοιμηθεί από χτες αφού έχω την πρωινή βάρδια.
12.38 Εδώ και ώρα, το βαπόρι πηγαίνει με εμένα στο τιμόνι. Καπετάνιος και υποπλοίαρχος έπρεπε να ξεκουραστούν κάποιες ώρες. Σε λίγη ώρα θα με αλλάξουν για να κοιμηθώ κι εγώ λιγάκι. Κρατάμε πορεία 127 ,̊ ο καιρός είναι σχετικά καλός αλλά με δυνατό αέρα και συνεχίζουμε την πορεία μας προς το σημείο συνάντησης με τα υπόλοιπα πλοία της αποστολής.
Μιχάλης Γ.