Μ' ένα εντυπωσιακό high five και μια ιδιαίτερη συνάντηση με τον πρίγκηπα-διάδοχο της Σαουδικής Αραβίας Μοχάμεντ μπιν Σαλμάν ο Πούτιν ήταν ο ιμπεριαλιστής ηγέτης που… έκλεισε τελευταίος την πόρτα. Ο Τζαμάλ Κασόγκι και η φριχτή δολοφονία του από τη συμμορία του σαουδάραβα δικτάτορα αποτελούν παρελθόν. Ολα είναι μπίζνες και στις μπίζνες όλα έχουν την τιμή τους, όπως λένε οι Αμερικανοί.
ΥΓ. Ο Ερντογάν, μετέδωσαν τα διεθνή πρακτορεία, ήταν ο μόνος στη σύνοδο του G-20 που απέφευγε να συναντήσει τον μπιν Σαλμάν. Και ποιος λογαριάζει τον Ερντογάν; Ισως μερικοί πιστοί του Ισλάμ, που ακόμα πιστεύουν ότι ο Ερντογάν είναι ο πιο αγνός άνθρωπος του κόσμου! Ποιος; Ο Ερντογάν, που διατάζει μαζικές δολοφονίες γυναικόπαιδων στο Κουρδιστάν και που στις φυλακές του καθεστώτος του μαρτυρούν καθημερινά αγωνιστές.
Τελευταία Νέα :
- ΑΝΤΙΚΥΝΩΝΙΚΑ
- Σαν σήμερα 27 Ιούνη
- Ναϊμ Κάσεμ: Εχουμε ανατρέψει το αμερικανοϊσραηλινό σχέδιο και έχουμε εισέλθει σε μια νέα φάση
- Πανελλαδικές Εξετάσεις: η «ιερή αγελάδα» του συστήματος γιατί αποτελεί τον αποφασιστικό κόφτη της πρόσβασης στα ΑΕΙ
- Στον Αρειο Πάγο δεν υπάρχουν κερατάδες
- Οπλο τους η πολιτική κακομοιριά του κοινοβουλευτικού κρετινισμού








