Close Menu
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
  • Στήλες
    • Η Αποψή Μας
    • Στο Ψαχνό
    • Zoom
    • Βαθύ Κόκκινο
    • Αντικυνωνικά
    • Dixi et salvavi animam meam
X (Twitter) YouTube RSS
Τελευταία Νέα :
  • Αξιολόγηση: ομολογία ήττας πίσω απ’ τις απειλές και την τρομοκρατία του υπουργείου Παιδείας
  • Αναστολή Ασύλου = Αναστολή Δικαιωμάτων: Η Ελλάδα στο εδώλιο του Στρασβούργου
  • Σαν σήμερα 24 Αυγούστου
  • Λουκέτο σε άλλες 133 σχολικές μονάδες
  • Τα παλαιστινιακά όπλα στον Λίβανο και η ξεφτίλα του Μαχμούντ Αμπάς
  • Αγγλία και Γαλλία στήριζαν τον Χίτλερ, με την ελπίδα ότι θα επιτεθεί στη Σοβιετική Ενωση
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
X (Twitter) YouTube RSS
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
Πλοήγηση:Αρχική»Πολιτική»Κροκοδείλια δάκρυα και πολιτικός παχυδερμισμός
Πολιτική

Κροκοδείλια δάκρυα και πολιτικός παχυδερμισμός

Eksegersi.grBy Eksegersi.gr1 Μαρ 2023, 20:30

Ενώ ο αριθμός των νεκρών αυξάνεται συνεχώς (έφτασαν τους 42), όπως και ο αριθμός των αγνοούμενων, που από 20 που έλεγε το πρωί ο εκπρόσωπος Τύπου της Πυροσβεστικής έφτασαν τους 35 (άλλο ένα κατόρθωμα του «επιτελικού κράτους» του Μητσοτάκη, να μην μπορεί να οργανώσει στοιχειωδώς την καταγραφή των επιβατών μιας αμαξοστοιχίας), ο Μητσοτάκης προσπαθεί να δραπετεύσει από τις εγκληματικές ευθύνες του με την κατόπιν εορτής παραίτηση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Αχ. Καραμανλή. Αλλη μια υποκριτική κίνηση από ανθρώπους-παχύδερμα που τους νοιάζει μόνο η πολιτική τους επιβίωση, που δεν έχουν ίχνος τσίπας και φιλότιμου.

Ο Καραμανλής πήγε μαζί με τον Μητσοτάκη στον τόπο του πιο πολύνεκρου σιδηροδρομικού δυστυχήματος της χώρας. Φόρεσε κι αυτός το πιο λυπημένο ύφος του, προσθέτοντας και μερικές πινελιές δακρύων στο απαλό του πρόσωπο και έκανε δηλώσεις στις κάμερες, χωρίς επουδενί να υπαινιχθεί ότι σκοπεύει να παραιτηθεί:

«Ακόμα δεν γνωρίζουμε τον ακριβή αριθμό των θυμάτων. Εγώ, όμως, θέλω και είμαι υποχρεωμένος να πω ένα πράγμα: Οτι θα διερευνήσουμε με απόλυτη σοβαρότητα, με απόλυτη διαφάνεια τα αίτια αυτού του τραγικού συμβάντος. Ο,τι όμως, πούμε τώρα θα είναι πρώιμο και στην ουσία, με αυτό τον τρόπο θα σας έλεγα, ότι βεβηλώνουμε τη μνήμη των ανθρώπων που χάθηκαν.  Επομένως θα ήθελα να δείξουμε όλοι ψυχραιμία και να μείνουμε σε αυτό που σας είπα, ότι θα κάνουμε τα πάντα, για να διερευνήσουμε τα αίτια και να μην αφήσουμε τίποτα κάτω από το χαλί. Σας ευχαριστώ πολύ».

Ούτε ο Μητσοτάκης είπε ή υπαινίχτηκε κάτι περί πολιτικών ευθυνών. Οταν, όμως, επέστρεψαν στην Αθήνα και ο Σκέρτσος με τον Γεραπετρίτη είχαν έτοιμο τον απολογισμό του πρωινού, με τις καταγγελίες των μηχανοδηγών να κυριαρχούν και να «παίζουν» παντού και με τα αστικά ΜΜΕ, παρά την προσπάθειά τους, να μην μπορούν να περιχαρακώσουν τις ευθύνες για το έγκλημα στο «ανθρώπινο σφάλμα», ο Μητσοτάκης και οι δικοί του κατέληξαν στη λύση της παραίτησης Καραμανλή. Για να έχει να λέει ο Μητσοτάκης ότι η κυβέρνησή του ανέλαβε τις πολιτικές ευθύνες (όπως και στην περίπτωση των κυπατζήδικων παρακολουθήσεων με την «παραίτηση» του ανιψιού Δημητριάδη) και για να σωθεί η πολιτική καριέρα του Καραμανλή του μικρού (δεν είδαμε να λέει ότι δε θα είναι υποψήφιες στις επόμενες εκλογές).

Η δήλωση παραίτησης του Καραμανλή θα κατείχε περίοπτη θέση σ’ ένα μουσείο πολιτικής υποκρισίας και παχυδερμισμού. Μόλις γύρισε από τα Τέμπη… θυμήθηκε την έννοια της πολιτικής ευθύνης και αποφάσισε να παραιτηθεί! Του πήρε καμιά δεκαπενταριά ώρες. Και βέβαια, δεν είπε λέξη για τις συνεχείς καταγγελίες των εργαζόμενων, που πήραν ακόμη και τη μορφή εξώδικου προς τον ίδιο τον Καραμανλή, τον γενικό γραμματέα του και τον ΟΣΕ από το σωματείο των μηχανοδηγών (ΠΕΠΕ). Εξώδικο που το παχύδερμο της αστικής πολιτικής το πέταξε στα σκουπίδια. Ιδού η δήλωση «παραίτησης»:

«Μόλις τώρα γύρισα από το σημείο της σιδηροδρομικής τραγωδίας στα Τέμπη. Ο πόνος είναι ανείπωτος. Είναι γεγονός ότι παραλάβαμε τον ελληνικό σιδηρόδρομο σε κατάσταση που δεν ταιριάζει στον 21ο αιώνα. Σε αυτά τα 3,5 χρόνια, κάναμε κάθε προσπάθεια για να βελτιώσουμε αυτή την πραγματικότητα. Δυστυχώς, οι προσπάθειες αυτές δεν ήταν αρκετές για να αποτρέψουν ένα τέτοιο δυστύχημα. Κι αυτό είναι πολύ βαρύ για όλους μας και για εμένα προσωπικά. Οταν συμβαίνει κάτι τόσο τραγικό, δεν είναι δυνατόν να συνεχίζουμε σαν να μην συνέβη. Είμαι λίγα χρόνια στην πολιτική, αλλά θεωρώ απαραίτητο στοιχείο της Δημοκρατίας μας οι πολίτες της χώρας μας να εμπιστεύονται το πολιτικό σύστημα. Αυτό λέγεται πολιτική ευθύνη. Γι’ αυτό το λόγο, δηλώνω την παραίτησή μου από τη θέση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών. Είναι αυτό που νιώθω καθήκον μου να πράξω ως ελάχιστη ένδειξη σεβασμού στη μνήμη των ανθρώπων που έφυγαν τόσο άδικα και αναλαμβάνοντας την ευθύνη για τα διαχρονικά λάθη του ελληνικού κράτους και του πολιτικού συστήματος. Μέσα από την καρδιά μου, εκφράζω για άλλη μια φορά την οδύνη μου και τη συμπαράστασή μου στις οικογένειες των θυμάτων».

Την ώρα που ο Μητσοτάκης προετοιμαζόταν για την άμυνα που θα πρέπει να αναπτύξει τις επόμενες μέρες, ο Τσίπρας έδινε το δικό του σόου θλίψης στη Θεσσαλία. Πρώτα στα Τέμπη, στον τόπο του εγκλήματος, μετά στο Νοσοκομείο της Λάρισας, όπου… έδωσε και αίμα, για να καταλάβουν όλες οι Ελληνίδες και όλοι οι οι Ελληνες από πόσο βαθιά ενσυναίσθηση διέπεται, σε αντίθεση με τον Μητσοτάκη που πήγε «ζούλα» στο Νοσοκομείο και δεν έδωσε αίμα.

Και το γραφείο Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, ευρισκόμενο σε επιφυλακή, έσπευσε αμέσως να ρίξει την πρώτη προειδοποιητική βολή μετά την παραίτηση Καραμανλή: «Ο κ. Καραμανλής γνωρίζει πάρα πολύ καλά τα αίτια της παραίτησής του. Ο κ. Μητσοτάκης γνωρίζει, επίσης, πολύ καλά ότι η συζήτηση για τα αίτια της τραγωδίας δεν θα αποφευχθεί με την παραίτηση του υπουργού του, αλλά καθίσταται ακόμη πιο επιτακτική. Στην ώρα της όμως, όχι την ώρα του πένθους».

Το έργο το έχουμε ξαναδεί. Η τελευταία φορά ήταν μετά το έγκλημα στο Μάτι και τον Νέο Βουτζά. Απλά θα αλλάξουν οι ρόλοι. Τώρα θα επιτίθεται ο Τσίπρας στον Μητσοτάκη, ο ΣΥΡΙΖΑ στη ΝΔ, που… «της έκατσε η στραβή στη βάρδια της», όπως θα έλεγε η Δούρου. Ενώ το έγκλημα το έχουν διαπράξει όλοι μαζί, όλα τα αστικά κόμματα που κυβέρνησαν το ελληνικό αστικό κράτος και οργάνωσαν την ιδιωτικοποίηση, το ξεπούλημα του ΟΣΕ, την πλήρη διάλυση κάθε έννοιας ασφάλειας στις σιδηροδρομικές μεταφορές.

Στο πρώτο άρθρο μας για το έγκλημα (Η ιδιωτικοποίηση δολοφονεί) αναφερθήκαμε στο εξώδικο του σωματείου των Μηχανοδηγών. Υπάρχουν και πιο πρόσφατες καταγγελίες. Μόλις στις 7 του Φλεβάρη, η παράταξη του ΠΑΜΕ στους σιδηροδρομικούς (ΔΕΣΚ), σε ανακοίνωσή της, κατήγγειλε τα ίδια:

«Είναι πλέον εξοργιστικό αυτά να αποτελούν σχεδόν καθημερινό φαινόμενο και να μην παίρνεται κανένα ουσιαστικό μέτρο, να μη δρομολογείται καμία βελτίωση στην υποδομή και λειτουργία, να μην ελέγχονται οι εμπλεκόμενοι φορείς και να μην αναζητούνται ευθύνες.

Οπως οι προηγούμενες κυβερνήσεις έτσι και η σημερινή έχει άλλες προτεραιότητες και όχι την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών. Αντιλαμβάνονται την ασφάλεια ως κόστος.

Το υπουργείο βρίσκει λεφτά για τις διάφορες εργολαβίες, αλλά για να ολοκληρωθούν επιτέλους οι σιδηροδρομικές υποδομές και τα συστήματα ασφαλούς κυκλοφορίας ΟΧΙ! “Έχουν καιρό….κάποια στιγμή θα τελειώσουν”.

Η ΡΑΣ επιλεκτικά παρεμβαίνει, αφήνοντας εκτεταμένα κενά και σοβαρές ελλείψεις στο απυρόβλητο.

Διάφοροι φορείς, ΟΣΕ και HELLENIC TRAIN αλληλο-μεταφέρουν τις ευθύνες τους, αλλά κανείς στο τέλος δεν φταίει….. Φταίνε τα φαινόμενα που είναι έντονα και πλημμυρίζει η γραμμή, φταίνε οι φωτιές που άφησαν καμένους κορμούς, φταίει το χιόνι, φταίνε οι άλλοι, φταίμε λίγο και εμείς, φταίει και ο Χατζηπετρής…!!!

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΚΟΡΟΪΔΙΑ

Δεν θα περιμένουμε το δυστύχημα που έρχεται, για να τους δούμε να χύνουν κροκοδείλια δάκρυα κάνοντας διαπιστώσεις».

Το πιο δραματικό. Μία ώρα πριν από τη σύγκρουση των δύο τρένων, ο πρόεδρος του σωματείου των μηχανοδηγών (ΠΕΠΕ), Κώστας Γενιδούνιας, έγραφε στα κοινωνικά δίκτυα τα εξής:

«Ο Κ. Μητσοτάκης θα βρεθεί αύριο στο Κέντρο Τηλεδιοίκησης – Σηματοδότησης Σιδηροδρομικού Δικτύου Βορείου Ελλάδος, διαβάζω μόλις σε site. Μπορεί κάποιος να μας πει πού είναι και πού λειτουργεί σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση στη Βόρεια Ελλάδα; Προς Δράμα δεν υπάρχει, μετά το Πλατύ προς Φλώρινα μονή γραμμή, ενώ προς Αθήνα όλα σβηστά, μετά το τχ1 κόκκινο, σε λειτουργία η Σίνδος, η γραμμή προς Στρυμόνα ζούγκλα. Στη φωτό οι ετοιμασίες. Ρε τί ζούμε;;;;;;»!

Ναι, ο Μητσοτάκης ετοιμαζόταν σήμερα να κάνει φιέστα (και) για τον σιδηρόδρομο στη Θεσσαλονίκη. Θα πήγαινε σε κέντρο σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης που δεν λειτουργεί! Η ανακοίνωση για την επίσκεψη βρίσκεται ακόμη ανηρτημένη στην επίσημη ιστοσελίδα του πρωθυπουργού: «Πρόγραμμα του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για αύριο, Τετάρτη 1 Μαρτίου. Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα επισκεφθεί τη Θεσσαλονίκη. (…) Στις 12:00 ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα επισκεφθεί το Κέντρο τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης σιδηροδρομικού δικτύου βορείου Ελλάδος»!

Μόλις στις 25 Φλεβάρη, ο Μητσοτάκης έκανε φιέστες στη Θεσσαλία και επισκέφθηκε, μαζί με τον Καραμανλή, εργοτάξια του βόρειου τμήματος του αυτοκινητόδρομου Ε65. Ολόκληρο κεφάλαιο αφιέρωσε στα σιδηροδρομικά, πανηγυρίζοντας. Αντιγράφουμε από την ιστοσελίδα του πρωθυπουργού:

«Η επόμενη δεκαετία θα είναι η δεκαετία των μεγάλων σιδηροδρομικών έργων. (…) Η επόμενη δεκαετία θα είναι η δεκαετία των μεγάλων σιδηροδρομικών έργων. Εκεί η χώρα είχε μείνει πίσω. Είχαμε πάρα πολύ μεγάλες αστοχίες στον τρόπο με τον οποίον τα έργα αυτά σχεδιάστηκαν και δημοπρατήθηκαν. Εχουμε κάνει μια πολύ σοβαρή δουλειά να μαζέψουμε το σιδηροδρομικό έργο και έχεις απόλυτα δίκιο να λες ότι ο σιδηρόδρομος είναι το πιο φιλικό μέσο προς το περιβάλλον. Εχει ξεχωριστή σημασία όχι μόνο για τις μεταφορές των επιβατών, αλλά και για το εμπορικό έργο το οποίο μπορεί να εκτελεί και μια Περιφέρεια βέβαια η οποία φιλοδοξεί να είναι διαμετακομιστικό κέντρο, όπως η Θεσσαλία, πρέπει και αυτή να έχει πρόσβαση σε αξιόπιστους σιδηροδρόμους. Εχει μεγάλη σημασία να μη σκεφτόμαστε μόνο τη Θεσσαλία, να σκεφτόμαστε και τη Δυτική Μακεδονία, η οποία αντιμετωπίζει τις μεγάλες δυσκολίες της απολιγνιτοποίησης, για να μπορέσει και η Δυτική Μακεδονία να έχει σιδηροδρομική σύνδεση, όχι μόνο οδική σύνδεση. Την αποκτά μέσα από τον Ε65. Να έχει και σιδηροδρομική σύνδεση με τον κορμό του δικτύου της χώρας. Γι’ αυτό και η μελέτη αυτή έχει ξεχωριστή σημασία»,

Ο δεξιός περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κ. Αγοραστός έλεγε: «Εγώ θέλω να σας ευχαριστήσω και για το ξεμπλοκάρισμα της ηλεκτροκίνησης Παλαιοφάρσαλα – Καλαμπάκα και για την ηλεκτροκίνηση του Θεσσαλικού σιδηροδρόμου, γιατί θα είναι η πρώτη Περιφέρεια η οποία θα έχει ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και αυτό είναι σημαντικό για την ασφάλεια, το περιβάλλον, τους ανθρώπους. Και αυτό το έργο μας δίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Ευχαριστούμε για όλα τα υπόλοιπα, μας δώσατε πολλά. Τα είπαμε χθες, αλλά αυτό είναι σημαντικό, γιατί ήταν όνειρο η ηλεκτροκίνηση. Ηταν όνειρο να γίνει αυτός ο δρόμος εδώ. Είναι σημαντικά, είναι εμβληματικά, μεγάλα, ανθρώπινα, σύγχρονα έργα και έργα που βοηθάνε και το περιβάλλον»,

Νομίζουμε πως τα σχόλια περιττεύουν. Αλλωστε, τις επόμενες μέρες θα χρειαστεί να επανέλθουμε και να ξαναεπανέλθουμε. Μόνο ένα τελευταίο, δείγμα κι αυτό πολιτικού παχυδερμισμού. Από την αστικοποιημένη συνδικαλιστική γραφειοκρατία της ΓΣΕΕ αυτή τη φορά. 

Οι αστογραφειοκράτες δηλώνουν «συγκλονισμένοι και εξοργισμένοι από την ανείπωτη τραγωδία», το ρίχνουν στην… ποίηση («Το τρένο είναι το μαζικό μέσο μεταφοράς των πολλών, των εργαζομένων, της νεολαίας μας. Το τρένο θα έπρεπε να είναι το ασφαλές μέσο που μεταφέρει τα όνειρα και τις καλύτερες αναμνήσεις μας. Δυστυχώς σήμερα ξημέρωσε μια θλιβερή ημέρα που διαψεύδει τις προσδοκίες όλων μας») και καταλήγουν όπως ακριβώς ο Μητσοτάκης: «Υπάρχουν ευθύνες και θα πρέπει να αναζητηθούν. Να αποδοθούν ευθύνες, να αποδοθεί δικαιοσύνη άμεσα και σε βάθος». Η ΓΣΕΕ δεν ξέρει τίποτα για τις ευθύνες και αναθέτει την αναζήτησή τους στο αστικό κράτος! Η ΓΣΕΕ δεν άκουσε τίποτα για τις συνεχείς καταγγελίες και το εξώδικο του σωματείου των μηχανοδηγών! Πουλημένοι στο κεφάλαιο και ρουφιάνοι του αστικού κράτους.

O Mητσοτάκης έβγαλε πόρισμα!

«Επί του πιεστηρίου» μας βρήκε το διάγγελμα του Μητσοτάκη, ο οποίος καταρχάς έπλεξε το εγκώμιο του Καραμανλή και στη συνέχεια έβγαλε πόρισμα: «Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, αναλαμβάνοντας την αντικειμενική πολιτική ευθύνη, υπέβαλε αμέσως την παραίτησή του. Το ίδιο και οι επικεφαλής του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ. Η στάση του τον τιμά, καθώς όλα δείχνουν πως το δράμα οφείλεται, δυστυχώς, κυρίως σε τραγικό ανθρώπινο λάθος»!

Για την ετεροχρονισμένη παραίτηση Καραμανλή, που αυτοπαρουσιάστηκε σαν… ο αμνός οι αίρων τας αμαρτίας του πολιτικού συστήματος (ήρωας! ήρωας!), δεν έχουμε να συμπληρώσουμε τίποτα. Ομως η «ανεξάρτητη και υπερκομματική Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων, που θα εξετάσει πλήρως τα αίτια του δυστυχήματος», την οποία θα συστήσει ο μεταβατικός υπουργός Μεταφορών, Γ. Γεραπετρίτης, τι ακριβώς θα διερευνήσει, όταν ο πρωθυπουργός έδωσε τη γραμμή: για όλα φταίει το «τραγικό ανθρώπινο λάθος» του σταθμάρχη, του «59χρονου ημεδαπού», όπως τον αποκαλεί η μπατσίνα που κάνει το Γραφείο Τύπου της μπατσαρίας;

Α, ναι, η επιτροπή «θα εξετάσει και τις διαχρονικές καθυστερήσεις στην υλοποίηση των σιδηροδρομικών έργων». Ο τόνος στο «διαχρονικές» (άρα δε φταίει ο Μητσοτάκης) και στο «καθυστερήσεις» (όχι εγκληματική αδιαφορία για την ασφάλεια των σιδηροδρομικών συγκοινωνιών και την ανθρώπινη ζωή, προκειμένου να μεγιστοποιούνται τα κέρδη των καπιταλιστών). 

Τα υπόλοιπα που είπε ο Μητσοτάκης («η πολιτεία θα σταθεί δίπλα στις οικογένειες των θυμάτων. Θα πενθήσουμε τα παιδιά μας, τα αδέρφια μας, τους φίλους μας. Θα μείνουμε ενωμένοι και σε αυτή την τραγωδία. Και, μετά, θα σκύψουμε το κεφάλι και θα σφίξουμε τα δόντια. Θα δουλέψουμε ώστε αυτό το “ποτέ ξανά“ που άκουσα στη Λάρισα να μην μείνει λόγος κενός) είναι τόσο αηδιαστικά που τους ταιριάζει μόνον ο βόθρος.

Εκτύπωση 🖨
ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Κοινοποίηση: Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp
Προηγούμενο ΆρθροΚατάληψη και στο Τμήμα Τεχνών Ηχου και Εικόνας του Ιόνιου Πανεπιστήμιου
Επόμενο άρθρο Eτσι προσπαθούν να κουκουλώσουν τα εγκλήματα κατά του λαού

Σχετικά Αρθρα

Γιατί ο «Μάκης το τσεκούρι» υπέγραφε Ο ΙΔΙΟΣ αποφάσεις να πληρωθούν παράνομες επιδοτήσεις τα λαμόγια που είχαν παραπεμφθεί στον εισαγγελέα;

Παρακάμπτοντας τον ΟΠΕΚΕΠΕ και υπογράφοντας ο ίδιος να πληρωθούν τα λαμόγια, ο Βορίδης διέπραξε - απολύτως συνειδητά - ποινικά αδικήματα

Αγροτικά 17 Αυγ 2025, 13:05

Eλληνική συμμετοχή στο έγκλημα της ρίψης «βοήθειας» από αέρα στη Γάζα

Διεθνή 16 Αυγ 2025, 13:27

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Ο Βορίδης, εν πλήρη συνειδήσει, υπέγραφε να πληρωθούν τα λαμόγια της εγκληματικής οργάνωσης του σκανδάλου ΟΠΕΚΕΠΕ

Με γκεμπελίστικα ψεύδη παραμύθιασε την Ολομέλεια της Βουλής

Πολιτική 12 Αυγ 2025, 20:08

Μεγάλη νίκη των σπουδαστών του Deree. Ακυρώνεται η συμμετοχή στο «εκπαιδευτικό» ταξίδι στο Ισραήλ

Πολιτική 12 Αυγ 2025, 18:01

Βουλώστε το – δεν ξεχάσαμε

Πολιτική 11 Αυγ 2025, 19:13

Ολη η Ελλάδα Παλαιστίνη

Πολιτική 11 Αυγ 2025, 18:09
Ροή Ειδήσεων
Εργατικά

Αξιολόγηση: ομολογία ήττας πίσω απ’ τις απειλές και την τρομοκρατία του υπουργείου Παιδείας

24 Αυγ 2025, 08:51
Καταστολή

Αναστολή Ασύλου = Αναστολή Δικαιωμάτων: Η Ελλάδα στο εδώλιο του Στρασβούργου

24 Αυγ 2025, 06:12
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 24 Αυγούστου

24 Αυγ 2025, 00:01
Παιδεία

Λουκέτο σε άλλες 133 σχολικές μονάδες

Σειρά της Κεντρικής Μακεδονίας μετά την Ηπειρο 

23 Αυγ 2025, 13:50
Διεθνή

Τα παλαιστινιακά όπλα στον Λίβανο και η ξεφτίλα του Μαχμούντ Αμπάς

Παλαιστινιακές Οργανώσεις: Δεν παραδίνουμε τα όπλα μας ούτε στον Λίβανο

23 Αυγ 2025, 08:52
Ιστορία

Αγγλία και Γαλλία στήριζαν τον Χίτλερ, με την ελπίδα ότι θα επιτεθεί στη Σοβιετική Ενωση

86 χρόνια από το «Σύμφωνο Μολότοφ-Ρίμπεντροπ»

23 Αυγ 2025, 00:09
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 23 Αυγούστου

23 Αυγ 2025, 00:01
Διεθνή

Σιωναζιστικός στρατός: Εφτιαξε βίντεο μαϊμού για να καλύψει την ξεφτίλα του από τους μαχητές Αλ-Κασάμ

22 Αυγ 2025, 19:09
Κόντρες

Λεβεντιά η κομμώτρια

22 Αυγ 2025, 13:11
Εργατικά

Εκπαιδευτικοί στο απόσπασμα

22 Αυγ 2025, 09:40
Η παπάρα

Γιατί στέλνει non paper ο Κεφαλογιάννης;

22 Αυγ 2025, 09:32
Παιδεία

Λουκέτο σε 38 σχολεία της Ηπείρου – Μια σιωπηλή καταδίκη της Περιφέρειας

Σε αναστολή λειτουργίας Νηπιαγωγεία και Δημοτικά σε όλη την Περιφέρεια Ηπείρου για το 2025-2026

22 Αυγ 2025, 06:05
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 22 Αυγούστου

22 Αυγ 2025, 00:01
Πολιτισμός

Χαβιέρ Μπαρδέμ: Οι IDF είναι ναζί!

Σάλι Ρούνι και Kneecap

21 Αυγ 2025, 21:53
Εργατικά

Μαρτύριο για τους συμβασιούχους αναπληρωτές το πενιχρό επίδομα ανεργίας

21 Αυγ 2025, 20:32
Κόντρες

Οταν ο εγκληματίας φωνάζει «πιάστε τους, αυτοί το ‘καναν»

21 Αυγ 2025, 19:47
Αθλητισμός

Για τα μάτια του Ουίσαμ…

21 Αυγ 2025, 13:01
Καταστολή

Κατασκευάζουν «εμπρηστές» για να κρύψουν την εγκληματική τους πολιτική εγκατάλειψης των δασών

21 Αυγ 2025, 10:11
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 21 Αυγούστου

21 Αυγ 2025, 00:01
Διεθνή

Καταδρομική επίθεση μαχητών μέσα σε στρατόπεδο του σιωναζιστικού στρατού

Σήμερα το πρωί στη Χαν Γιούνις

20 Αυγ 2025, 17:58
Εκδηλώσεις στην Κόντρα
Η Yπόθεση Ζορζ Ιμπραήμ Αμπνταλλά
Εφετείο ΧΑ
Ουκρανία
Επιλεγμένα θέματα
10 Μάι 2022, 22:55

Ο ρωσικός ιμπεριαλισμός από θέση ισχύος

«Ο πλούτος των κοινωνιών όπου κυριαρχεί ο κεφαλαιοκρατικός τρόπος παραγωγής εμφανίζεται σαν ένας “τεράστιος σωρός…

21 Απρ 2022, 13:42

Καρλ Μαρξ: Μισθός, τιμή και κέρδος

21 Νοέ 2021, 07:31

Κινέζικος Ιμπεριαλισμός: Tα περιθώρια της παλιάς υψηλής κερδοφορίας στενεύουν

Παρά τη συνεχιζόμενη υπερεκμετάλλευση του προλεταριάτου

Περισσότερα…

Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 24 Αυγούστου

Λιβερία: Ημέρα σημαίας (1847).

1902: Αρχίζει η λειτουργία του υπερσιβηρικού σιδηροδρόμου.

1905: Οκτώ ναύτες του «Ποτέμκιν» καταδικάζονται σε θάνατο για ανταρσία.

1930: Διαδηλώσεις στην Ινδοκίνα με αφορμή την τρίτη επέτειο της εκτέλεσης των Sacco και Vanzetti, δύο νεκροί.

1962 : Προάστιο της Αβάνας βομβαρδίζεται από τη θάλασσα κατά την επίθεση κουβανών εξόριστων.

Εκτύπωση 🖨
Η Παπάρα…

Πηγές Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας

Πηγές του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας αναφέρουν ότι, λόγω του πολύ υψηλού κινδύνου πυρκαγιάς που προβλέπεται για αύριο, ο Υπουργός Γιάννης Κεφαλογιάννης έδωσε εντολή για αυξημένη ετοιμότητα σε όλο τον κρατικό μηχανισμό, στις περιοχές κατηγορία κινδύνου 4 και συγκεκριμένα στις Περιφέρειες: Θεσσαλίας (ΠΕ Λάρισας, ΠΕ Μαγνησίας), Στερεάς Ελλάδας (ΠΕ Φθιώτιδας, ΠΕ Φωκίδας, ΠΕ Βοιωτίας, ΠΕ Εύβοιας), Αττικής (συμπεριλαμβανομένης της νήσου Κυθήρων), Δυτικής Ελλάδας (ΠΕ Αχαΐας), Πελοποννήσου (ΠΕ Κορινθίας, ΠΕ Αργολίδας, ΠΕ Λακωνίας, ΠΕ Αρκαδίας) και Κρήτης (ΠΕ Χανίων).

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, τίθεται σε πλήρη εφαρμογή το επιχειρησιακό σχέδιο που προβλέπεται για τον δείκτη επικινδυνότητας 4, με πρόσθετα μέτρα όπως η εναέρια έμφορτη επιτήρηση, η μεταστάθμευση ελικοπτέρου με ομάδα Δασοκομάντος στα Κύθηρα καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, η διασπορά στελεχών του επιτελείου για ενίσχυση των τοπικών δυνάμεων, η διασπορά στελεχών του επιτελείου για ενίσχυση των τοπικών δυνάμεων, καθώς και ο διπλασιασμός των περιπόλων και η διασπορά μηχανημάτων έργου των Ενόπλων Δυνάμεων.

Γραφείο Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

(Xτες αργά το απόγευμα, έφτασε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της εφημερίδας μας το παραπάνω non paper. Αν ψάξετε τα σάιτ από χτες το βράδυ και τις εφημερίδες σήμερα, θα το βρείτε δημοσιευμένο σαν… ρεπορτάζ. Ετσι γίνεται το «ρεπορτάζ» στις μέρες μας. Η «γραμμή» έρχεται έτοιμη από τα Γραφεία Τύπου των υπουργών και απλά αναδημοσιεύεται. Για ποιο λόγο εκδόθηκε αυτό το non paper; Ο υπουργός που έχει αναδειχτεί σε πρωταθλητή των συνεντεύξεων το τελευταίο τρίμηνο, ξεπερνώντας και τον ακροδεξιό Μπουμπούκο, ο υπουργός που δήλωνε με αλαζονεία, στις 20 Ιούλη, ότι «όσον αφορά στις ενάρξεις [δασικών πυρκαγιών] από την αρχή του έτους έχουμε μια μείωση γύρω στο 20%. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι έχουμε μια μείωση κατά 34% σε καμένες εκτάσεις και το πιο σημαντικό από όλα είναι ότι έχουμε μια μείωση περίπου 90% με 95% όσον αφορά στα καμένα δάση», ένα μήνα μετά από τις αλαζονικές δηλώσεις του αισθάνεται την καρέκλα του να τρίζει. Και θέλει να μας μετατρέψει όλους σε παπαγαλάκια του. Να μας βάλει να γράψουμε ότι ΑΥΤΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ έδωσε εντολή να ληφθούν για σήμερα και πρόσθετα μέτρα πέραν των προβλεπόμενων. Εμμέσως πλην σαφώς, μας λέει ότι οι υφιστάμενοί του, οι επιχειρησιακοί, αποδεικνύονται ανίκανοι, γι’ αυτό και ανέλαβε Ο ΙΔΙΟΣ να εφαρμόσει ένα επιχειρησιακό σχέδιο που περιλαμβάνει «πρόσθετα μέτρα» πέραν των προβλεπόμενων, που αποδείχτηκαν «ανεπαρκή» το προηγούμενο διβδόμαδο. Θυμηθείτε πόσοι πέρασαν απ’ αυτό το πόστο και εκδιώχτηκαν μετ’ επαίνων: ο Τσακ Νόρις της πολιτικής προστασίας Χαρδαλιάς, που κολακευόταν να τον αποκαλούν Νικ Χαρντ. Η μεταγραφή αεροδρομίου Στυλιανίδης, που αποδείχτηκε παλτό και σήμερα δεν είναι καν στην κυβέρνηση. Ο τιτανοτεράστιος Κικίλιας. Μετά ο νυν Κεφαλογιάννης. Τους έβαζαν δίπλα και κάποιον απόστρατο στραταίο, επειδή -όπως έβαζαν τα παπαγαλάκια να γράφουν- είναι δυνατοί στο επιχειρησιακό σκέλος. Ολοι παραμερίστηκαν ως αποτυχημένοι. Ποτέ δεν τους χαρακτήρισε αποτυχημένους ο Μητσοτάκης -αυτό ισχύει για όλους τους υπουργούς, κάθε κυβέρνησης, που παραμερίζονται- όμως αυτό ήταν το μήνυμα στη λεγόμενη κοινή γνώμη. Ο Κεφαλογιάννης, γόνος παλιάς και ισχυρής πολιτικής οικογένειας, έχει καταλάβει πλέον πως δε θ’ αργήσει και η δική του σειρά. Ως υφυπουργός, ήταν υπό τον Καραμανλή στο υπουργείο που είναι καθ’ ύλην υπεύθυνο για το έγκλημα στα Τέμπη. Για πρώτη φορά υπουργός, παρατηρεί να καίγονται τα δάση απ’ άκρη σ’ άκρη τη χώρα, παρά τις προγενέστερες αλαζονικές δηλώσεις του. Προσπαθεί να οχυρώσει τον εαυτό του, μπας και συνεχίσει από κάποιο άλλο υπουργικό πόστο και να μην αναγκάζεται να τρέχει στο Μυλοπόταμο και να εκλιπαρεί τον Γρύλλο για ψήφους. Υπουργοί έρχονται και διώκονται, αλλά η κατάσταση δεν αλλάζει ούτε στο ελάχιστο. Χειρότερη γίνεται, γιατί με την πάροδο του χρόνο συσσωρεύονται οι αιτίες. Σε αντίθεση με τα μπουρδέλα, που μπορεί να σωθούν αλλάζοντας «κορίτσια», τομείς όπως η δασοπροστασία εξαρτώνται πρωτίστως από την ασκούμενη πολιτική και τριτευόντως από τα πρόσωπα των υπουργών και των παρατρεχάμενων. Και όπως έχουμε απο-δείξει, ο δασικός πλούτος της χώρας βρίσκεται σε πλήρη εγκατάλειψη, διαχρονικά)

Εκτύπωση 🖨
Αφίσες









Αρχείο Εφημερίδας
Εκδόσεις
25 Σεπ 2022, 13:12

Η ανατροπή του καπιταλισμού προϋπόθεση για τη λύση του ζητήματος της κατοικίας

27 Μαρ 2022, 17:35

Σοσιαλιστική οικοδόμηση και καπιταλιστική παλινόρθωση στην ΕΣΣΔ

Κατεβάστε ελεύθερα τη μελέτη

11 Οκτ 2020, 11:30

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (κατεβάστε ελεύθερα τη μπροσούρα)

29 Αυγ 2020, 10:01

Η αλήθεια για τους Σλαβομακεδόνες

Ο ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΑΝΕΛΕΗΤΟΣ ΔΙΩΓΜΟΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ

Αφιερώματα
17 Σεπ 2020, 19:22

Εγκληματικό, εθνικοσοσιαλιστικό μόρφωμα ήταν και παραμένει η Χρυσή Αυγή και οι παραφυάδες μετά τη διάσπασή της

4 Νοέ 2017, 00:00

100 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

Ο μεγάλος Οκτώβρης του 1917 εξακολουθεί να διδάσκει το προλεταριάτο

30 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (7)

23 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (6)

Δείτε όλες τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

Δείτε όλα τα ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Πολιτικές Δίκες
  • 17Ν
    • Εφετείο 17Ν
  • ΕΛΑ
    • Δεύτερη Δίκη ΕΛΑ
    • Εφετείο ΕΛΑ
    • Πρώτη Δίκη ΕΛΑ
  • Επαναστατικός Αγώνας
    • Πρώτη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα
    • Εφετείο Επαναστατικού Αγώνα
    • Δεύτερη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα
  • Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς
    • 3η Δίκη Σ.Π.Φ.
    • 4η Δίκη Σ.Π.Φ.
    • Δίκη Σ.Π.Φ.
Παλαιστίνη
  • Σπάζοντας την πολιορκία
    • Το ημερολόγιο της αποστολής
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (4)
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (3)
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (2)
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (1)
Σύνδεσμοι
  • Ποιοι είμαστε
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Ποιοι είμαστε
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης

Πληκτρολογήστε παραπάνω και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας. Εφόσον συνεχίσετε στη σελίδα μας, θεωρούμε ότι είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Ρυθμίσεις CookieΣυνέχεια
Διαχείριση συναίνεσης

Σύνοψη απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας (analytics). Δεν μπορούμε να εξακριβώσουμε την προσωπική σας ταυτότητα από τα cookies. Τα cookies αποθηκεύονται αποκλειστικά στη δική σας συσκευή (υπολογιστή, tablet, κινητό τηλέφωνο) και η ιστοσελίδα δε διατηρεί κανένα αρχείο ή βάση δεδομένων με προσωπικά δεδομένα σας.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
_GRECAPTCHA5 months 27 daysThis cookie is set by Google. In addition to certain standard Google cookies, reCAPTCHA sets a necessary cookie (_GRECAPTCHA) when executed for the purpose of providing its risk analysis.
cookielawinfo-checkbox-advertisement1 yearSet by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
elementorneverThis cookie is used by the website's WordPress theme. It allows the website owner to implement or change the website's content in real-time.
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
wordpress_test_cookiesessionThis cookie is used to check if the cookies are enabled on the users' browser.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
CookieDurationDescription
__cf_bm30 minutesThis cookie, set by Cloudflare, is used to support Cloudflare Bot Management.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
CookieDurationDescription
_ga2 yearsThe _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_gid1 dayInstalled by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
CookieDurationDescription
_lscache_vary2 daysNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI4 minutesNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI_SHORTpastNo description
abj404_solution_REQUEST_URI_UPDATE_URL4 minutesNo description
wordpress_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_logged_in_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_sec_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpresspass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpressuser_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-postpass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-settings-0pastNo description
wp-settings-time-0pastNo description
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo