Close Menu
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
  • Στήλες
    • Η Αποψή Μας
    • Στο Ψαχνό
    • Zoom
    • Βαθύ Κόκκινο
    • Αντικυνωνικά
    • Dixi et salvavi animam meam
X (Twitter) YouTube RSS
Τελευταία Νέα :
  • Σαν σήμερα 5 Δεκέμβρη
  • Tσίπρας προς αντιπολίτευση: Είστε άχρηστοι, αναλαμβάνω εγώ
  • Οι ελληνοτουρκικές σχέσεις και το… τρολ Δένδιας
  • Η Παλαιστίνη γιορτάζει: Η Αντίσταση ξεπάστρεψε τον αρχιδωσίλογο Αμπού Σαμπάμπ και τον υπαρχηγό του
  • Συνεχίζεται το σκληρό διπλωματικό παζάρι για την ιμπεριαλιστική ειρήνη στην Ουκρανία
  • Η αφόρητη βαρεμάρα του εξουσιαστικού λόγου
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
X (Twitter) YouTube RSS
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
Πλοήγηση:Αρχική»Παιδεία»Προσπαθεί να αποσπάσει τη συναίνεση των εκπαιδευτικών με παραπλανητικό τρόπο
Παιδεία

Yπουργείο Παιδείας

Προσπαθεί να αποσπάσει τη συναίνεση των εκπαιδευτικών με παραπλανητικό τρόπο

Eksegersi.grBy Eksegersi.gr27 Φεβ 2016, 00:00

Με στόχο να παρουσιάσει ότι διεξάγει έναν διαφορετικό, ουσιαστικό διάλογο για την Παιδεία ή και να πείσει κάποιους εκπαιδευτικούς να συμμετάσχουν σ' αυτόν, δίνοντας πιστοποιητικό νομιμότητας στον προσχηματικό διάλογο και αποσπώντας με παραπλανητικό τρόπο τη συναίνεσή τους, ο υπουργός Παιδείας έστειλε ανοικτή επιστολή-πρόσκληση συμμετοχής στους συλλόγους διδασκόντων.

Στην επιστολή του, ο Ν. Φίλης, υποδεικνύει στους εκπαιδευτικούς και τα θέματα πάνω στα οποία πρέπει να επικεντρωθούν και να καταθέσουν τους προβληματισμούς και τις προτάσεις τους.

Τους καλεί επίσης να πραγματοποιήσουν για το σκοπό αυτό εκτός από τις δικές τους παιδαγωγικές συνεδριάσεις και συζητήσεις «με τη συμμετοχή όλων των μελών της Εκπαιδευτικής Κοινότητας (εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές)». Υποδεικνύει δε, και τον τρόπο καταγραφής των απόψεων και της ανάρτησής τους στη σχετική ιστοσελίδα του «διαλόγου» από έναν εκπαιδευτικό του συλλόγου διδασκόντων, ο οποίος θα εργαστεί σ' αυτή την κατεύθυνση «εθελοντικά».

Κοντολογίς, ο υπουργός Παιδείας ψάχνει για «λαγούς» που θα τον βγάλουν από την δύσκολη θέση, αφού ως τώρα όπου έγινε απόπειρα από την Επιτροπή Διαλόγου να πραγματοποιηθεί «δημόσιος διάλογος», αυτή απέτυχε παταγωδώς, μετά την κινητοποίηση που πραγματοποίησαν σύλλογοι εκπαιδευτικών, αναπληρωτές και αδιόριστοι.

Και βέβαια απέτυχε γιατί, παρά τη διαφημιστική εκστρατεία του υπουργείου Παιδείας, δεν συμμετείχε σεβαστός όγκος της βάσης των εκπαιδευτικών, οι οποίοι έχουν πάθει πολλά, όπως όλοι οι εργαζόμενοι, γι' αυτό και είναι εξαιρετικά καχύποπτοι και εξοργισμένοι.

Τα «Ενδεικτικά θέματα», που υποδεικνύει για συζήτηση στους συλλόγους διδασκόντων ο υπουργός Παιδείας είναι: «η υλοποίηση της 14χρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης, το ολοήμερο σχολείο, η Ειδική Αγωγή, η Ενισχυτική Διδασκαλία ή η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη, τα ωρολόγια και αναλυτικά προγράμματα, ο όγκος και η ποιότητα της ύλης των μαθημάτων, η αξιολόγηση μαθητών και μαθητριών, οι επιπτώσεις του εξεταστικού συστήματος στην εκπαιδευτική διαδικασία, η μαθητική διαρροή και η σχολική αποτυχία, η βελτίωση των σχέσεων μεταξύ των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας, η επιμόρφωση και η παιδαγωγική στήριξη των εκπαιδευτικών, τα προβλήματα υλικοτεχνικής υποδομής και στελέχωσης των σχολείων, η σύνδεση των παραπάνω με συνολικές νομοθετικές ρυθμίσεις ή με επιμέρους μέτρα».

Το υπουργείο Παιδείας ακολουθεί και σήμερα, επί συριζαίων, την πεπατημένη, που ακολούθησαν όλοι οι προηγούμενοι υπουργοί Παιδείας, κάθε φορά που ετοίμαζαν μια αντιδραστική μεταρρύθμιση και παρίσταναν ότι έτειναν ευήκοον ους στις αγωνίες της εκπαίδευσης και των ανθρώπων της.

Αλήθεια, τί από τα παραπάνω προβλήματα που ταλανίζουν το δημόσιο σχολείο δεν γνωρίζει το υπουργείο Παιδείας, όταν αυτό και η πολιτική που ακολούθησαν διαχρονικά όλες οι κυβερνήσεις είναι οι βασικοί υπαίτιοι της δημιουργίας τους; Οταν ως τώρα έχουν πραγματοποιηθεί εκατοντάδες κινητοποιήσεις εκπαιδευτικών και απεργίες και έχουν κατατεθεί στο υπουργείο όχι μόνο οι θέσεις των ομοσπονδιών της συνδικαλιστικής «τους» γραφειοκρατίας, αλλά και χι-λιάδες υπομνήματα των αγωνιζόμενων εκπαιδευτικών;

♦ Δε γνωρίζει π.χ. ότι η υλοποίηση της 14χρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης, που με κομπορρημοσύνη διατείνεται ότι επιθυμεί, απαιτεί σημαντικότατη δημόσια χρηματοδότηση, μαζικούς διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών και κατάργηση των δυο τύπων λυκείου που συντηρούν στην πράξη τον διαχωρισμό των μαθητών σε πατρίκιους και πληβείους, αναπαράγοντας τις κοινωνικές ανισότητες;

Και όλα αυτά την ίδια στιγμή που η συγκυβέρνηση των Τσιπροκαμμένων υπογράφει Μνημόνια, που εξαϋλώνουν τις δημόσιες δαπάνες για την Παιδεία και δίνει όρκους πίστης και υποταγής στις εκθέσεις του ΟΟΣΑ, που ισχυρίζονται ότι οι κακοδαιμονίες του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος είναι π.χ. οι εξής: α) Η μισθολογική δαπάνη ανά μαθητή είναι άνω του μέσου όρου του ΟΟΣΑ, κυρίως επειδή οι έλληνες εκπαιδευτικοί έχουν λιγότερες διδακτικές ώρες και η Ελλάδα έχει μικρότερες σε αριθμό μαθητών τάξεις. β) Υπάρχει η συνταγματική επιταγή για δωρεάν εκπαίδευση. γ) Η δομή του κόστους του συστήματος είναι μη βιώσιμη και μη αποδοτική και είναι συμφυής μιας παρωχημένης αναποτελεσματικής κεντρικής εκπαιδευτικής δομής.

♦ Δε γνωρίζει ότι τα τελευταία 6 μνημονιακά χρόνια συνταξιοδοτήθηκαν χιλιάδες εκπαιδευτικοί και διορίστηκαν μόνο δυο με τρεις εκατοντάδες;

Ο ίδιος ο Φίλης που λέει ότι θα πραγματοποιήσει 20.000 διορισμούς την επόμενη τετραετία, στη συνέχεια παραδέχεται ότι για φέτος δεν υπάρχει κανένας τέτοιος σχεδιασμός και στην τελική όλα εξαρτώνται από τη συγκατάθεση ή μη της τρόικας και την «πρόοδο των δημοσιονομικών».

♦ Δε γνωρίζει ότι η Ενισχυτική Διδασκαλία και η πρόσθετη Διδακτική Στήριξη είναι κατά βάση θέμα χρηματοδότησης και διορισμών; Οδεύουμε προς το τέλος της σχολικής χρονιάς και κανένας από αυτούς τους θεσμούς δεν έχει ακόμα ενεργοποιηθεί.

Στη συνάντηση με τις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες κατά την τελευταία κινητοποίηση των εκπαιδευτικών, ο υπουργός Παιδείας παραδέχτηκε ότι η έναρξη της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί λόγω έλλειψης χρηματικών πόρων και η Eνισχυτική Διδασκαλία θα ξεκινήσει σε 1-2 εβδομάδες, δηλαδή έναν μήνα πριν το τέλος της σχολικής χρονιάς.

♦ Τι προτάσεις θέλει τάχα για την Ειδική Αγωγή, όταν σπεύδει να καταθέσει (ν)τροπολογία, με την οποία καταργεί ουσιαστικά τα Τμήματα Ενταξης και ταυτίζει το ρόλο και τη λειτουργία τους με αυτόν της παράλληλης στήριξης που κατά γενική ομολογία, λόγω της μιζέριας στους αναγκαίους διορισμούς, έχει καταστεί αναποτελεσματική; Και όταν επιμένει σε αυτή την τροπολογία παρά τις γενικευμένες αντιδράσεις;

♦ Τι σόι υποδείξεις αποζητά από τον εκπαιδευτικό κόσμο και τους γονείς για τα προβλήματα υλικοτεχνικής υποδομής, όταν οι λειτουργικές δαπάνες -πάντα «κουτσές»- έχουν εξαϋλωθεί τα χρόνια της κρίσης; Εκτός και αν θέλει να του δώσουν τη συγκατάθεσή τους να πραγματοποιήσει την οδηγία της έκθεσης του ΟΟΣΑ, που αφού διαπιστώνει «περιορισμένη παράδοση στήριξης σε ιδιωτικούς φορείς για εξυπηρέτηση δημοσίων σκοπών», προτείνει στη συνέχεια ως λύση «κάθε βαθμίδα του εκπαιδευτικού συστήματος να αναλάβει ευθύνη για την αποδοτική χρήση των πόρων της», πράγμα που σημαίνει χρηματοδότηση από «άλλες πηγές», δηλαδή από ιδιώτες, επιχειρήσεις και τους ίδιους τους γονείς. Η πρόταση του βουλευτή Τριανταφυλλίδη για δίδακτρα στο δημόσιο σχολείο, δημοσιευμένη στην «Αυγή», αν και ερμηνεύτηκε ως ακραία και προσωπική άποψη, εντούτοις δεν είναι στον αέρα, αλλά πατά σε υπαρκτές προτάσεις που έρχονται «από ψηλά».

♦ Τι ακριβώς περιμένει ο Ν. Φίλης να του απαντήσουν οι εκπαιδευτικοί για τα ωρολόγια και αναλυτικά προγράμματα; Δεν είναι το ίδιο το υπουργείο και η συγκυβέρνηση που αδυνατούν ως τώρα να καλύψουν τα κενά στα σχολεία, που κατά γενική ομολογία θα παραμείνουν ως τέτοια -κενά- (περίπου 3.000) ως το τέλος της χρονιάς; Και είναι γνωστό ότι αυτή η κατάσταση έχει οδηγήσει σε «αναγκαστικές» μετακινήσεις εκπαιδευτικών από σχολείο σε σχολείο ώστε σε συνδυασμό με τη μείωση των αναγκαίων ωρών διδασκαλίας των γνωστικών αντικειμένων να δίνεται η εντύπωση ότι όλα τα μαθήματα σε όλα τα σχολεία πραγματοποιούνται κανονικά ενώ γίνονται απλώς «πασαλείμματα».

Την τακτική αυτή του υπουργείου Παιδείας καταγγέλλει και η ΔΟΕ, επισημαίνοντας τα εξής:

«Οσο το υπουργείο συνεχίζει να βλέπει διδακτικές ώρες αντί για σχολικές τάξεις, τόσο θα συνεχίσει να διαλύει δημοτικά σχολεία. Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου πρέπει να καταλάβει ότι η έλλειψη νηπιαγωγού, δασκάλας/δασκάλου από μια τάξη σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αντισταθμιστεί από μια παρέλαση διδασκόντων. Οι μαθητές θέλουν τον άνθρωπο που θα τον εμπιστεύονται, που θα τους γνωρίζει, θα τους καταλαβαίνει και στην κατανόηση αυτή θα βασίζεται για να στηρίξει το μαθητή στη σχέση του με τη γνώση και τον κόσμο του σχολείου. Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, το κέντρο δεν βρίσκεται στα γνωστικά αντικείμενα, βρίσκεται στα πρόσωπα των ανθρώπων του: μαθητών και εκπαιδευτικών. Στο δημοτικό σχολείο τάξη χωρίς δάσκαλο είναι τάξη στην οποία στερούμε τα βασικά μορφωτικά δικαιώματα, γιατί στις ηλικίες αυτές προϋπόθεση της μορφωτικής διαδικασίας είναι η προσωπική σχέση δασκάλου μαθητή.

Οταν λοιπόν το υπουργείο φιλοδοξεί να καλύψει ένα κενό σε τάξη μεταφέροντας δυο τρεις συναδέλφους από γειτονικά σχολεία για να διδάξουν στην τάξη αυτή μέρος του προγράμματός της, μπαλώνει μεν το λογιστικό κενό, αφήνει όμως εντελώς ακάλυπτη την παιδαγωγική σχέση».

♦ Τέλος, για ποιες επιπτώσεις του εξεταστικού συστήματος στην εκπαιδευτική διαδικασία μιλούν οι συριζαίοι; Δεν είναι ο επικεφαλής της Επιτροπής Διαλόγου Α. Λιάκος που προτείνει «αναβαθμισμένο απολυτήριο» λυκείου, που θα αποκτάται βεβαίως με διαφόρων ειδών αξιολογικές κρίσεις και εξετάσεις για τις σχολές υψηλής ζήτησης, που είναι περιζήτητες κυρίως από τα παιδιά τα προερχόμενα από εύπορα και υψηλού μορφωτικού επιπέδου κοινωνικά στρώματα, ενώ για τους «παρίες» της εκπαίδευσης, τα παιδιά δηλαδή των φτωχών λαϊκών στρωμάτων προορίζονται χωρίς εξετάσεις οι σχολές που είναι στα αζήτητα της αγοράς εργασίας;

Εκτύπωση 🖨
Κοινοποίηση: Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp
Προηγούμενο Άρθρο

Yπουργείο Παιδείας

Κυνηγητό, φυλακή και απέλαση για πρόσφυγες και μετανάστες
Επόμενο άρθρο

Yπουργείο Παιδείας

Μετά το καθολικό πάσχα το τέταρτο Μνημόνιο

Σχετικά Αρθρα

Ο Μητσοτάκης δρομολογεί την ολοκληρωτική υποταγή της πανεπιστημιακής έρευνας στην αγορά

Παιδεία 3 Δεκ 2025, 10:10

Η κυβέρνηση πάει στα δικαστήρια την Απεργία-Αποχή των Διοικητικών ενάντια στις διαγραφές φοιτητών

Εργατικά 2 Δεκ 2025, 14:11

Σύλλογος Διοικητικού Προσωπικού ΕΚΠΑ: Δεν θα συμπράξουμε στις διαγραφές φοιτητών για να μπορούμε να τους κοιτάμε στα μάτια

Κάλεσμα προς τους διδάσκοντες για κοινή δράση

Παιδεία 29 Νοέ 2025, 20:05

Ο Πρύτανης του ΕΜΠ επιδιώκει την εξόντωση των φοιτητών που συμμετείχαν στην κατάληψη της Αρχιτεκτονικής

Καταστολή 27 Νοέ 2025, 16:17

Μετά τα σχολεία-κοντέινερ τώρα μαθήματα και σε γκαρσονιέρα!

Παιδεία 26 Νοέ 2025, 06:36

Συντονιστικό Νηπιαγωγών: Πολιτεία με δεμένα μάτια, νηπιαγωγεία και δημοτικά  με δεμένα χέρια

Η κατάρρευση των δημόσιων δομών είναι επιλογή

Παιδεία 24 Νοέ 2025, 19:30
Ροή Ειδήσεων
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 5 Δεκέμβρη

5 Δεκ 2025, 00:01
Πολιτική

Tσίπρας προς αντιπολίτευση: Είστε άχρηστοι, αναλαμβάνω εγώ

4 Δεκ 2025, 21:56
Πολιτική

Οι ελληνοτουρκικές σχέσεις και το… τρολ Δένδιας

4 Δεκ 2025, 20:30
Διεθνή

Η Παλαιστίνη γιορτάζει: Η Αντίσταση ξεπάστρεψε τον αρχιδωσίλογο Αμπού Σαμπάμπ και τον υπαρχηγό του

4 Δεκ 2025, 19:51
Διεθνή

Συνεχίζεται το σκληρό διπλωματικό παζάρι για την ιμπεριαλιστική ειρήνη στην Ουκρανία

4 Δεκ 2025, 12:37
Κόντρες

Η αφόρητη βαρεμάρα του εξουσιαστικού λόγου

4 Δεκ 2025, 10:59
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 4 Δεκέμβρη

4 Δεκ 2025, 00:01
Οικονομία

Ξεσηκώθηκαν και οι λαϊκατζήδες

3 Δεκ 2025, 21:08
Αγροτικά

Τσιάρας-Κέλλας κατασκεύασαν ψεύτικη αποκλιμάκωση της ευλογιάς των αιγοπροβάτων

3 Δεκ 2025, 15:17
Κόντρες

Αθήνα-Ουάσιγκτον όπως Κολιάτσου-Παγκράτι

3 Δεκ 2025, 14:33
Παιδεία

Ο Μητσοτάκης δρομολογεί την ολοκληρωτική υποταγή της πανεπιστημιακής έρευνας στην αγορά

3 Δεκ 2025, 10:10
Ιστορία

Ο Κόκκινος Δεκέμβρης του ’44 φάρος στο δρόμο προς την κοινωνική απελευθέρωση

3 Δεκ 2025, 08:57
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 3 Δεκέμβρη

3 Δεκ 2025, 00:01
Οικονομία

Περί golden boys και λαμόγιων, γενικώς…

2 Δεκ 2025, 22:49
Η παπάρα

Ο Κυρανάκης στην πρωτοπορία του γκεμπελισμού

2 Δεκ 2025, 19:40
Διεθνή

H θέληση για αντίσταση παράγει (και) ιατρικά θαύματα

2 Δεκ 2025, 18:21
Κόντρες

H ώρα του Φραπέ

2 Δεκ 2025, 15:25
Εργατικά

Η κυβέρνηση πάει στα δικαστήρια την Απεργία-Αποχή των Διοικητικών ενάντια στις διαγραφές φοιτητών

2 Δεκ 2025, 14:11
Διεθνή

Σιωναζιστές έποικοι σάπισαν στο ξύλο και λήστεψαν ξένους αλληλέγγυους

Σε χωριό της Δυτικής Οχθης

2 Δεκ 2025, 10:59
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 2 Δεκέμβρη

2 Δεκ 2025, 00:01
Εκδηλώσεις στην Κόντρα
ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΝΤΡΑ
Η Yπόθεση Ζορζ Ιμπραήμ Αμπνταλλά
Εφετείο ΧΑ
Ουκρανία
Επιλεγμένα θέματα
10 Μάι 2022, 22:55

Ο ρωσικός ιμπεριαλισμός από θέση ισχύος

«Ο πλούτος των κοινωνιών όπου κυριαρχεί ο κεφαλαιοκρατικός τρόπος παραγωγής εμφανίζεται σαν ένας “τεράστιος σωρός…

21 Απρ 2022, 13:42

Καρλ Μαρξ: Μισθός, τιμή και κέρδος

21 Νοέ 2021, 07:31

Κινέζικος Ιμπεριαλισμός: Tα περιθώρια της παλιάς υψηλής κερδοφορίας στενεύουν

Παρά τη συνεχιζόμενη υπερεκμετάλλευση του προλεταριάτου

Περισσότερα…

Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 5 Δεκέμβρη

Ημέρα εθελοντισμού.

Αϊτή: Ημέρα ανακάλυψης (1492).

1977: Συλλαμβάνονται μετά από ανταλλαγή πυροβολισμών στα γαλλοελβετικά σύνορα δύο μέλη της RAF (Πέτερ Στολ και Τζουλιάνε Πλάμπεκ).

1981: Καταργείται η φυλάκιση για μοιχεία στην Ελλάδα.

1984: Συγκρούσεις αστυνομίας διαδηλωτών για την επίσκεψη Λεπέν («Caravel»), 176 συλλήψεις.

1990: Η μεγαλύτερη απόδραση κρατουμένων στην Ελλάδα (81 από τον Κορυδαλλό).

1995: Ασκείται δίωξη κατά του καθηγητή του Παντείου Γιώργου Ρούσση και του ηθοποιού Βασίλη Διαμαντόπουλου για «εγκωμιασμό αξιόποινων πράξεων», όπως χαρακτηρίστηκαν οι απόψεις που διατύπωσαν για τα επεισόδια στο Πολυτεχνείο.

Εκτύπωση 🖨
Η Παπάρα…

Τόσα χρόνια είχαμε μάθει όταν κάνουν κινητοποιήσεις οι αγρότες, όταν μπλοκάρουν την εθνική οδό, όταν υπάρχει εν πάση περιπτώσει μία απεργία, να εκβιάζεται το πολιτικό σύστημα και να υπαναχωρεί και να δίνει, να δίνει, να δίνει. Ακριτα. Είδαμε που καταλήξαμε. Καταλήξαμε στον ΟΠΕΚΕΠΕ. Καταλήξαμε στο να έχει δημιουργηθεί ένα σύστημα το οποίο έδινε επιδοτήσεις σε ανθρώπους που δεν τις δικαιούνται.

Κωνσταντίνος Κυρανάκης

(Ο Τσιάρας με τον Χατζηδάκη πρέπει να έμειναν «παγωτά». Αυτοί προσπαθούν να καλοπιάσουν τους αγρότες, τους καλούν στα γραφεία τους τονίζοντας ότι είναι πάντα ανοιχτά γι’ αυτούς, και έρχεται ένας συνάδελφός τους, ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών και χαρακτηρίζει τους αγρότες εκβιαστές και λαμόγια. Η θεωρία του εκβιασμού δεν είναι καινούργια. Κάθε φορά που υπάρχει ένας διεκδικητικός αγώνας που ασκεί πίεση στην κυβέρνηση, την όποια κυβέρνηση, οι αγωνιζόμενοι χαρακτηρίζονται εκβιαστές. Οι ΔΕΗτζήδες επειδή «κατεβάζουν τους διακόπτες», οι εργάτες καθαριότητας επειδή δημιουργούν «κίνδυνο διάδοσης λοιμωδών νοσημάτων», οι υγειονομικοί επειδή «απειλούν τις ζωές των ασθενών», οι εκπαιδευτικοί επειδή «παίζουν με τη μόρφωση των παιδιών μας», οι εργαζόμενοι στις δημόσιες μεταφορές επειδή «ταλαιπωρούν τον απλό κόσμο». Για τους αγρότες υπάρχει από παλιά ένα ποτ πουρί γκεμπελίστικων κατηγοριών, που ξεκινούν από το «προσεχώς Βουλγάρες» και καταλήγουν στα «σκυλάδικα» και στα «πολυτελή τζιπ». Ο Κυρανάκης, ως εκπρόσωπος της… μοντέρνας ακροδεξιάς, παιδί της γαλάζιας γενιάς του «party μωρή άρρωστη», κάνει ένα βήμα παραπέρα. Εντελώς αστοιχείωτος, όπως όλοι οι ακροδεξιοί γκεμπελίσκοι, δεν ξέρει καν τι είναι το ΟΣΔΕ και ο ΟΠΕΚΕΠΕ. Οτι δεν είναι αποτέλεσμα των αγώνων των αγροτών -των εκβιασμών, όπως τους χαρακτηρίζει, αλλά αποτέλεσμα της ήττας αυτών των αγώνων και της κυριαρχίας των καταστροφικών για τη φτωχή αγροτιά πολιτικών της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής – ΚΑΠ. Είναι της μόδας όμως το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ. Και τι κάνει ο Κυρανάκης; Αδίστακτα και ανερυθρίαστα βαφτίζει τους αγρότες των μπλόκων λαμόγια, με τη λογική «πες, πες, κάτι θα μείνει». Ενώ έχει στηθεί μια εγκληματική οργάνωση, με αρχηγείο το ίδιο το Μέγαρο Μαξίμου, με επιτελάρχες υπουργούς, αξιωματικούς γενικούς γραμματείς και προέδρους και αντιπροέδρους του ΟΠΕΚΕΠΕ και υπαξιωματικούς διάφορους Φραπέδες, Χασάπηδες, Καλφούτζους, Χλύκες κ.ά., που από τη μια αρπάζει τεράστια ποσά επιδοτήσεων με παράνομο τρόπο, μοιράζοντάς τες ιεραρχικά, και από την άλλη επικεντρώνεται στην αντι-δεξιά Κρήτη με στόχο να τη βάψει «μπλε» στις εκλογές του 2023, για να εξασφαλιστεί η αυτοδυναμία της ΝΔ στη Βουλή, ο Κυρανάκης αντιστρέφει την πραγματικότητα, εξαφανίζει την εγκληματική οργάνωση και βάζει στη θέση της τους αγωνιζόμενους αγρότες, οι οποίοι υπήρξαν θύματα και του σκανδάλου του ΟΠΕΚΕΠΕ. Μπορεί ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ο Κυρανάκης να φαίνεται εκτός γραμμής, όσο όμως οι αγρότες θα στέκονται στα μπλόκα, σε μπλόκα μαχητικής διεκδίκησης πάνω στις εθνικές οδούς και όχι απλής διαμαρτυρίας στους παράδρομους, η άποψη Κυρανάκη, θα γίνεται κυρίαρχη στον κυβερνητικό λόγο και ακόμα περισσότερο στο λόγο των -αλητών, ρουφιάνων- δημοσιογράφων που υπηρετούν την κυβερνητική πολιτική)

Εκτύπωση 🖨
Αφίσες









Αρχείο Εφημερίδας
Εκδόσεις
25 Σεπ 2022, 13:12

Η ανατροπή του καπιταλισμού προϋπόθεση για τη λύση του ζητήματος της κατοικίας

27 Μαρ 2022, 17:35

Σοσιαλιστική οικοδόμηση και καπιταλιστική παλινόρθωση στην ΕΣΣΔ

Κατεβάστε ελεύθερα τη μελέτη

11 Οκτ 2020, 11:30

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (κατεβάστε ελεύθερα τη μπροσούρα)

29 Αυγ 2020, 10:01

Η αλήθεια για τους Σλαβομακεδόνες

Ο ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΑΝΕΛΕΗΤΟΣ ΔΙΩΓΜΟΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ

Αφιερώματα
17 Σεπ 2020, 19:22

Εγκληματικό, εθνικοσοσιαλιστικό μόρφωμα ήταν και παραμένει η Χρυσή Αυγή και οι παραφυάδες μετά τη διάσπασή της

4 Νοέ 2017, 00:00

100 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

Ο μεγάλος Οκτώβρης του 1917 εξακολουθεί να διδάσκει το προλεταριάτο

30 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (7)

23 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (6)

Δείτε όλες τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

Δείτε όλα τα ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Πολιτικές Δίκες
  • Yπουργείο Παιδείας

    17Ν
    • Yπουργείο Παιδείας

      Εφετείο 17Ν
  • Yπουργείο Παιδείας

    ΕΛΑ
    • Yπουργείο Παιδείας

      Δεύτερη Δίκη ΕΛΑ
    • Yπουργείο Παιδείας

      Εφετείο ΕΛΑ
    • Yπουργείο Παιδείας

      Πρώτη Δίκη ΕΛΑ
  • Yπουργείο Παιδείας

    Επαναστατικός Αγώνας
    • Yπουργείο Παιδείας

      Πρώτη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα
    • Yπουργείο Παιδείας

      Εφετείο Επαναστατικού Αγώνα
    • Yπουργείο Παιδείας

      Δεύτερη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα
  • Yπουργείο Παιδείας

    Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς
    • Yπουργείο Παιδείας

      3η Δίκη Σ.Π.Φ.
    • Yπουργείο Παιδείας

      4η Δίκη Σ.Π.Φ.
    • Yπουργείο Παιδείας

      Δίκη Σ.Π.Φ.
Παλαιστίνη
  • Yπουργείο Παιδείας

    Σπάζοντας την πολιορκία
    • Yπουργείο Παιδείας

      Yπουργείο Παιδείας

      Το ημερολόγιο της αποστολής
    • Yπουργείο Παιδείας

      Yπουργείο Παιδείας

      Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (4)
    • Yπουργείο Παιδείας

      Yπουργείο Παιδείας

      Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (3)
    • Yπουργείο Παιδείας

      Yπουργείο Παιδείας

      Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (2)
    • Yπουργείο Παιδείας

      Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (1)
Σύνδεσμοι
  • Yπουργείο Παιδείας

    Yπουργείο Παιδείας

    Ποιοι είμαστε
  • Yπουργείο Παιδείας

    Yπουργείο Παιδείας

    Επικοινωνία
  • Yπουργείο Παιδείας

    Yπουργείο Παιδείας

    Όροι χρήσης
  • Yπουργείο Παιδείας

    Yπουργείο Παιδείας

    Ποιοι είμαστε
  • Yπουργείο Παιδείας

    Yπουργείο Παιδείας

    Επικοινωνία
  • Yπουργείο Παιδείας

    Yπουργείο Παιδείας

    Όροι χρήσης

Πληκτρολογήστε παραπάνω και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας. Εφόσον συνεχίσετε στη σελίδα μας, θεωρούμε ότι είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Ρυθμίσεις CookieΣυνέχεια
Διαχείριση συναίνεσης

Σύνοψη απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας (analytics). Δεν μπορούμε να εξακριβώσουμε την προσωπική σας ταυτότητα από τα cookies. Τα cookies αποθηκεύονται αποκλειστικά στη δική σας συσκευή (υπολογιστή, tablet, κινητό τηλέφωνο) και η ιστοσελίδα δε διατηρεί κανένα αρχείο ή βάση δεδομένων με προσωπικά δεδομένα σας.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
_GRECAPTCHA5 months 27 daysThis cookie is set by Google. In addition to certain standard Google cookies, reCAPTCHA sets a necessary cookie (_GRECAPTCHA) when executed for the purpose of providing its risk analysis.
cookielawinfo-checkbox-advertisement1 yearSet by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
elementorneverThis cookie is used by the website's WordPress theme. It allows the website owner to implement or change the website's content in real-time.
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
wordpress_test_cookiesessionThis cookie is used to check if the cookies are enabled on the users' browser.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
CookieDurationDescription
__cf_bm30 minutesThis cookie, set by Cloudflare, is used to support Cloudflare Bot Management.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
CookieDurationDescription
_ga2 yearsThe _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_gid1 dayInstalled by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
CookieDurationDescription
_lscache_vary2 daysNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI4 minutesNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI_SHORTpastNo description
abj404_solution_REQUEST_URI_UPDATE_URL4 minutesNo description
wordpress_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_logged_in_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_sec_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpresspass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpressuser_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-postpass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-settings-0pastNo description
wp-settings-time-0pastNo description
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo