♦ Θέλει και τα λέει ή του ξεφεύγουν; Απαντώντας στις μπηχτές κάποιων Πασόκων για τη στάση της ΝΔ την περίοδο του πρώτου Μνημόνιου, ο Σταϊκούρας, μιλώντας στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής επί του Προσχεδίου του Κρατικού Προϋπολογισμού, αφού πρώτα έκανε γαργάρα τα Ζάππεια, στη συνέχεια προσπάθησε ν’ αποδείξει ότι η ΝΔ είχε επιμέρους διαφωνίες και γι’ αυτό δεν ψήφισε το πρώτο Μνημόνιο. Κατέληξε, δε, με τα εξής εκπληκτικά: «Ηρθε, συνεπώς, το δεύτερο Μνημόνιο, και ειδικότερα η διάρθρωση του δημοσιονομικού εγχειρήματος, το Νοέμβριο του 2012 να διορθώσει το σφάλμα της πρώτης προσαρμογής»! Και γέλασε κάθε πικραμένος…
♦ Στασίδι στο κανάλι του Καρατζαφέρη έχει πιάσει ο Κασιδιάρης. Μην βιαστείτε να πείτε «σιγά το νέο», γιατί είναι γνωστή η έχθρα που χώριζε το ΛΑΟΣ από τη ΧΑ, καθώς διεκδικούσαν το ίδιο εκλογικό ακροατήριο. Γι’ αυτό και τίθεται το ερώτημα: προσπαθεί να σχεδιάσει κάτι ο «τηλεπρόεδρος» (έτσι τον αποκαλούσε χλευαστικά η ΧΑ) ή το σχέδιο είναι έτοιμο, περιλαμβάνει τον Κασιδιάρη και ο Χεριχέρης το υλοποιεί, στέλνοντας το μήνυμα ότι μόνον αυτός μπορεί να… τιθασεύσει τον Κασιδιάρη και τ’ άλλα «παιδιά» της «σοβαρής» ΧΑ;
♦ Κατάφερε να τετραγωνίσει τον κύκλο ο ιταλός (κατά δήλωσή του) φιλόσοφος Τζάνι Βάτιμο. Θα συμβούλευε τον εγγονό του, λέει, «να προσπαθήσει να συμβάλει σε αντάρτικο, χωρίς χρήση βίας», διότι «η βίαιη επανάσταση συνήθως αποτυγχάνει»! Κάτι τέτοιους παραγωγούς πομφολύγων μοστράρει σαν γκράντε διανοούμενους ο σύγχρονος καπιταλισμός.
♦ Το μείζον δεν είναι που οι υπεύθυνοι του Ιδρύματος Ωνάση (και μάλιστα κάποιος ακαδημαϊκός) δε δίστασαν να κατακρεουργήσουν τον απολίτικο Καβάφη, αποσπώντας έναν στίχο του που μιλά κατά της βιασύνης, για να κάνουν προπαγάνδα κατά της βίας (στο πνεύμα των ημερών). Το μείζον είναι πως θεωρούσαν πως η λαθροχειρία τους θα περνούσε απαρατήρητη. Εκτός από αδίστακτοι παραχαράκτες αποδείχτηκαν και γελοίοι, κάνοντας στο φινάλε ζημιά σ’ αυτούς που θέλησαν να υπηρετήσουν με την προπαγάνδα τους.
♦ Η οργή των Ιταλών, που ματαίωσε την κήδευση του ναζί δημίου Εριχ Πρίμπκε, είναι διδακτική από πολλές απόψεις. Κυρίως ως απάντηση εκείνων που επικαλού-νται το βιβλικό «ο τεθνεώς δεδικαίωται» και απαιτούν σεβασμό στο νεκρό, ακόμα κι αν ο νεκρός υπήρξε ένα κάθαρμα. Και σε κείνους τους δήθεν αριστερούς που αποχαιρετούν διάφορα πολιτικά καθάρματα στη Βουλή, χρησιμοποιώντας την πιο ήπια γλώσσα, μη τυχόν και κατηγορηθούν για προσβολή νεκρού. Καμιά προσβολή δεν είναι πιο ισχυρή από τα εγκλήματα κατά του λαού.
♦ Γιατί τηρεί τη νεοναζιστική «ομερτά» ο Ρουπακιάς; Τον απείλησαν; Μπορεί. Πέραν αυτού, όμως, υπάρχει και το προηγούμενο του Καλαμπόκα και του Περίανδρου, που έσπασαν τα ισόβια (ειδικά ο πρώτος, που είχε συνθλίψει το κρανίο του αγωνιστή καθηγητή Νίκου Τεμπονέρα). Αν τον ηρέμησαν και του είπαν ότι θα φροντίσουν να σπάσει κι αυτός τα ισόβια, γιατί να μην τηρεί την «ομερτά»;