♦ Ο Σημίτης ισχυρίζεται ότι έπαθε το φιάσκο των Ιμίων, γιατί είχε έναν ανίκανο ναύαρχο ως αρχηγό των ενόπλων δυνάμεων. Ο ναύαρχος Λυμπέρης ισχυρίζεται ότι έπαθε το φιάσκο, γιατί το κουμάντο έκανε ένας ανίκανος πρωθυπουργός. Διαλέγετε και παίρνετε.
♦ Το ΕΣΡ επιμένει στην απόφασή του για κλείσιμο του ραδιοσταθμού Best, επειδή το δεσποταριάτο ενοχλήθηκε από την αθυροστομία του παραγωγού Γρ. Ψαριανού. Η πλειοψηφία απέρριψε την εισήγηση μέλους του ΕΣΡ να επανεξετάσει την απόφαση, επειδή αυτή προκάλεσε αντιδράσεις. Εκείνο που πρέπει να σημειωθεί είναι πως σ’ αυτή τη δήθεν ανεξάρτητη αρχή συμμετέχουν (και) εκπρόσωποι όλων των κοινοβουλευτικών κομμάτων, οι οποίοι ψήφισαν υπέρ της μεσαιωνικής τρομο-λογοκριτικής απόφασης. Τα κόμματα, λοιπόν, έχουν την πολιτική ευθύνη της απόφασης του ΕΣΡ και κάνουν το κορόιδο, ενώ κατά τα άλλα τα στελέχη τους καταφέρονται ενάντια στην απόφαση.
♦ Για τρεις λόγους «αγαπά την Αεροπορία» ο Κάρολος Παπούλιας. Οι δυο πρώτοι είναι οι καθιερωμένες… παπάρες που λένε οι πρόεδροι της Δημοκρατίας στις στρατιωτικές τελετές. Ο τρίτος έχει τη δική του αξία: «Για τις αποστολές της στο διεθνή χώρο». Δηλαδή, για τη συμμετοχή της στις ιμπεριαλιστικές πολεμικές επιχειρήσεις. Χρειάζεται σχόλιο;
♦ Ο διεθνής χρηματοπιστωτικός οίκος «Standard and Poor’s» σε έκθεσή του για την ελληνική οικονομία απειλεί με υποβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας της Ελλάδας, αν δεν ληφθούν πρόσθετα μέτρα για τη μείωση του ελλείμματος. Θεωρεί ανεπαρκείς τις προσπάθειες μεταρρύθμισης του δημόσιου τομέα και ζητά επιτάχυνση των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων. Τί σημαίνει υποβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας; Σημαίνει αύξηση των επιτοκίων με τα οποία δανείζεται το ελληνικό δημόσιο από τη διεθνή τραπεζική αγορά. Ολα τα σφυριά, λοιπόν, βαρούν στο ίδιο αμόνι: πιο πολλά αντιλαϊκά και αντεργατικά μέτρα και όσο γίνεται πιο γρήγορα.
♦ Ο πολύπλαγκτος Μακρυβέλιος των βενζινοπωλών θυμήθηκε με καθυστέρηση 9 μηνών να αποκαλύψει ότι το πρώτο δίμηνο του χρόνου κυβέρνηση, εταιρίες και πρατηριούχοι συμφώνησαν σιωπηρά να πωλούν τη βενζίνη με τις παλιές προδιαγραφές και όχι τη βενζίνη των νέων προδιαγραφών, όπως επιβαλλόταν, με σκοπό να ξεπουλήσουν οι εταιρίες τα αποθέματά τους. Και γιατί το θυμήθηκε τώρα ο Μακρυβέλιος; Επειδή το υπουργείο Ανάπτυξης επέβαλε πρόστιμα σε εφτά πρατηριούχους, επειδή δεν πουλούσαν τα σωστά καύσιμα. Τους έριξε, λοιπόν, η κυβέρνηση και την εκδικούνται αποκαλύπτοντας τη μυστική τους συμφωνία σε βάρος των καταναλωτών. Γιατί σε βάρος των καταναλωτών; Επειδή πωλούσαν την παλιά βενζίνη με τις επιβαρύνσεις που προβλέπονταν για την καινούργια. Κονομούσαν έτσι 1 με 2 λεπτά ανά λίτρο, που τα μοιράζονταν εταιρίες και πρατηριούχοι. Εμείς, βέβαια, δεν καταλάβαμε τίποτα, γιατί αυτή η κομπίνα συνέπεσε με την περίοδο της καλπάζουσας αύξησης των τιμών των καυσίμων, οπότε τα 1-2 λεπτά δεν φαινόταν. Η κυβέρνηση, όμως, το ήξερε πολύ καλά και συνέπραξε στην κερδοσκοπία.