Σε καταγγελία των όσων απαράδεκτων συμβαίνουν στην Διεύθυνση ΠΕ Ανατολικής Αττικής προχώρησε ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ «Ο Σωκράτης».
Μεταξύ άλλων, ο Σύλλογος αναφέρει τα εκατοντάδες κενά (πάνω από 200) που υπάρχουν στην περιοχή, ακόμη και μετά τη Γ΄φάση προσλήψεων, την απαράδεκτη άρνηση χορήγησης νόμιμων αδειών σε εκπαιδευτικούς, με το πρόσχημα της «εύρυθμης λειτουργίας των σχολικών μονάδων», την προκλητική απόφαση του ΠΥΣΠΕ, για 4 Προϊσταμένες νηπιαγωγούς, να μην τους αναγνωριστεί το διοικητικό έργο που ασκούσαν για πάνω από ένα μήνα και βεβαίως τις παράνομες οδηγίες σε Διευθυντές σχολείων να παρακάμπτουν τις αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων (υποτίθεται ότι είναι το ανώτατο όργανο) που αφορούν την «αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας», που ανοίγει το δρόμο στην κατηγοριοποίηση σχολείων-μαθητών-εκπαιδευτικών, και να ορίζουν ομάδες αναθέτοντάς τους άξονες προς αξιολόγηση!
Η πρακτική που ακολουθεί η ΔΙ.Π.Ε. Αν. Αττικής, υλοποιώντας με πάθος τις εντολές του υπουργείου Αμάθειας και Καταστολής δεν είναι η εξαίρεση στον κανόνα. Πάρα πολλοί/ές είναι οι Διευθυντές/τριες Εκπαίδευσης που ακολουθούν παρόμοια πολιτική προσπαθώντας να αποδείξουν στα μεγάλα αφεντικά ότι είναι βασιλικότεροι/ες του βασιλέως, εξασφαλίζοντας τη θέση τους και το παντεσπάνι τους σε βάρος του δημόσιου σχολείου και των εκπαιδευτικών.
Αντιδρώντας στην απαράδεκτη αυτή κατάσταση, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ «ο Σωκράτης» προχωρεί σήμερα Πέμπτη 20/11 στις 14:00 σε παράσταση διαμαρτυρίας στη ΔΙ.Π.Ε. Αν. Αττικής.
Η ανακοίνωση του Συλλόγου «Ο Σωκράτης»
Έργα και ημέρες της ΔΙ.Π.Ε. Αν. Αττικής: Εκατοντάδες κενά στα σχολεία, άρνηση χορήγησης αδειών, απλήρωτες Προϊσταμένες για διοικητικό έργο και άθλιες αναφορές για πειθαρχικά και ποινές!
Παράσταση Διαμαρτυρίας στη ΔΙ.Π.Ε. Αν. Αττικής την Πέμπτη 20 Νοεμβρίου στις 14: 00 – Πάνω από 200 τα κενά μετά και τη Γ΄ φάση
Συνάδελφοι,
με το σταγονόμετρο, και μετά τη Γ’ φάση, οι προσλήψεις εκπαιδευτικών, με αποτέλεσμα τα κενά στον Σύλλογό μας να ξεπερνούν τα 200. Ανοιχτά λοιπόν όλα τα ενδεχόμενα για νέες συμπτύξεις, καταργήσεις ολοήμερων τμημάτων και επομένως υποχρεωτικές μετακινήσεις εκπαιδευτικών! Μέτρα δηλαδή που η ΔΙ.Π.Ε. πήρε με το ξεκίνημα της φετινής σχολικής χρονιάς, χωρίς όμως να καταφέρει να «μπαλώσει» τις τρύπες της δημόσιας παρεχόμενης εκπαίδευσης, το ξήλωμα της οποίας επιμελώς μεθοδεύεται εδώ και χρόνια.
Στο παραπάνω αντιεκπαιδευτικό σκηνικό έρχεται η απαράδεκτη άρνηση χορήγησης νόμιμων αδειών, από τη ΔΙ.Π.Ε. σε συναδέλφους, για «την εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων»!… Τολμούν να επικαλούνται την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων τη στιγμή που υπάρχουν σχολικές μονάδες που το ολοήμερο πρόγραμμα δε λειτουργεί ή υπολειτουργεί, που δέχονται το απαράδεκτο καθεστώς ανάθεσης αντικειμένων ειδικοτήτων σε εκπαιδευτικούς ΠΕ 70, που αποφασίζουν να λειτουργούν 25άρια τμήματα, σε ακατάλληλες αίθουσες, χωρίς τους απαιτούμενους εκπαιδευτικούς Παράλληλης Στήριξης και ο κατάλογος δεν έχει τέλος…
Στο αντι-συναδελφικό σκηνικό εντάσσεται και η απαράδεκτη απόφαση του ΠΥΣΠΕ, για 4 Προϊσταμένες νηπιαγωγούς, να μην τους αναγνωριστεί το διοικητικό έργο που ασκούσαν για πάνω από ένα μήνα! Η όποια νομότυπη (αλλά ανήθικη) αιτιολόγηση του ΠΥΣΠΕ, δεν αναιρεί το γεγονός ότι νομιμοποίησε και με τη «βούλα» τη τσάμπα εργασία…
Τα έργα και ημέρες της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης συμπληρώνουν οι οδηγίες σε Διευθυντές να παρακάμπτουν τις αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων που αφορούν την εσωτερική αξιολόγηση/αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και να ορίσουν ομάδες αναθέτοντάς τους άξονες προς αξιολόγηση. Εκτός από παράνομη είναι άκρως επικίνδυνη, καθώς παρακάμπτει το βασικό όργανο λήψης αποφάσεων στα σχολεία, τους Συλλόγους Διδασκόντων! Στο ίδιο πλαίσιο σαφής παρέμβασης στην εσωτερική λειτουργία των σχολικών μονάδων, η Διεύθυνση Εκπαίδευσης, για πρώτη φορά, ζητάει από τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων να ενημερώσουν τις αναθέσεις που έχουν κάνει για Μέντορες και Συντονιστές…Τον κατάλογο συμπληρώνουν οι συνεχείς άθλιες αναφορές περί πειθαρχικών διώξεων, οι απειλές και η τρομοκρατία…
Ως εδώ! Προχωράμε σε Παράσταση Διαμαρτυρίας στη ΔΙ.Π.Ε. Αν. Αττικής.








