Εξι από τους εφτά σοβαρά τραυματίες με εγκαύματα από έκρηξη υγραερίου σε σουβλατζίδικο της Νέας Σμύρνης πέθαναν, χωρίς οι γιατροί να έχουν στη διάθεσή τους τα μέσα που θα τους επέτρεπαν να δώσουν όπως πρέπει τη μάχη για να τους κρατήσουν στη ζωή. Πέθαναν γιατί δεν λειτουργεί ούτε ένα κρεβάτι Μονάδας Εντατικής Θεραπείας Εγκαυμάτων. Ούτε καν στο πολυδιαφημισμένο «Λάτσειο Κέντρο Εγκαυμάτων» στο Θριάσιο Νοσοκομείο. Μπορεί ο ίδιος ο Καραμανλής να έκανε με παράτες τα εγκαίνια (για να διαφημιστούν οι Λάτσηδες, μετά τη δολοφονία 14 εργατών στο κάτεργο της ΠΕΤΡΟΛΑ), όμως προσωπικό δεν προσλήφθηκε και η Μονάδα δεν λειτουργεί. Μοίρασαν τους τραυματίες σε κοινές ΜΕΘ και έχασαν τους έξι από τους εφτά.
Τελευταία Νέα :
- Σαν σήμερα 24 Ιούνη
- Παραβίασαν την κατάπαυση του πυρός στον Λίβανο οι σιωναζιστές
- Σκάνδαλο διπλών συμβάσεων στα ιδιωτικά σχολεία
- Πολιτικοί κρατούμενοι στις φυλακές Δομοκού: Να μην αφήσουμε να υπάρξει σήμερα ο πρώτος νεκρός απεργός πείνας στην Ελλάδα
- Ο Μπακαεΐ διαψεύδει Τραμπ και Βανς: Δεν έχουμε αναλάβει καμιά υποχρέωση για το πυρηνικό μας πρόγραμμα
- Εντατικές διαβουλεύσεις στο Κάιρο για τη Λωρίδα της Γάζας







