Η 15η του Μάρτη είναι η «Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή». Τίποτα το παράξενο σ' αυτό. Ο καπιταλισμός, για κάθε κοινωνική, περιβαλλοντική ή άλλου είδου πληγή που δημιουργεί, φτιάχνει και μια «παγκόσμια μέρα». Είναι κάτι σαν ξόρκι. Περιμέναμε ότι κάποια ανακοίνωση θα έβγαζε και ο ΕΦΕΤ, ένας από τους αρμόδιους για τον έλεγχο των τροφίμων φορείς. Τόση προκλητικότητα ομολογούμε ότι δεν την περιμέναμε. Ούτε λέξη για το διαρκές διατροφικό σκάνδαλο, αλλά μια συνεχής εξύμνηση του ίδιου του ΕΦΕΤ και του έργου του. Ενας οργανισμός υποστελεχωμένος, με μια διοίκηση που έχει θέσει ως σκοπό της να καλύπτει την αυθαιρεσία των καπιταλιστών και να εκτονώνει το θόρυβο κάθε φορά που ξεσπάει κάτι (από τα βρώσιμα έλαια με βαλβολίνες μέχρι τα μη ελεγμένα άλογα που βαφτίζονταν μοσχαράκια), έχει το θράσος να δηλώνει «ενεργά παρών στο πλευρό των καταναλωτών με την πολυετή προσφορά του και τις μεγάλες προοπτικές του ως Κεντρική Αρμόδια Αρχή για την υγιεινή και την ασφάλεια των τροφίμων», ως «Φορέας που μάχεται για το δημόσιο συμφέρον» και «συμβάλλει καθοριστικά στην προστασία των συμφερόντων των καταναλωτών».
Τελευταία Νέα :
- Σαν σήμερα 26 Ιούνη
- Εξακολουθούν να βυσσοδομούν οι ξενόδουλοι αστοί της Βηρυτού
- Χωρίς τη φινέτσα του κονσιλιέρε
- Τα βρόμικα σχέδια του «Συμβουλίου Ειρήνης» του Τραμπ για αφοπλισμό της Παλαιστινιακής Αντίστασης θα αποτύχουν
- Πίσω έχει η Κοβέσι την ουρά
- Ενας «θολωμένος» Τραμπ προσπαθεί να σταματήσει την κατρακύλα των Ρεπουμπλικανών







