Αγαπητά μου παιδιά
Οπως διαβάζουμε και στο αστυνομικό δελτίο, τραγικό θάνατο ενώ κολυμπούσε στη θάλασσα πικροθάλασσα της παραίτησης και της σιωπής, βρήκε το φετινό καλοκαίρι. Την ώρα που «στα βράχια της Πειραϊκής κοιμόταν ο Στέλιος ο μπεκρής» (πατέρας) και «η μαμά του η κυρία Καβουρίνα είχε πάει τσάρκα με τον Sparrow (σπουργίτι και όχι σπάρο, όπως λέει η χαλκευμένη ιστορία από αριστερούς ανθέλληνες που έχουν πιάσει τα πόστα εδώ και πολλές δεκαετίες) στην Αθήνα», το καλοκαίρι ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του –παντελώς αναίσθητο δηλαδή– από τη θάλασσα και μεταφέρθηκε στο κέντρο υγείας Τραχανοπλαγιάς όπου απλώς διαπιστώθηκε ο ήδη διαπιστωμένος θάνατός του. Η κηδεία του καλοκαιριού γίνεται αυτό το Σαββατοκύριακο στη Θεσσαλονίκη, όπου συνδικαλιστές, σωματεία και φορείς από κάθε γωνιά της Ελλάδας θα απευθύνουν το ύστατο «χαίρε» (αν και δεν νομίζουμε ότι αρκεί αυτή η κρετινοειδώς κατεστημένη παραίνεση για να χαρεί οποιοσδήποτε νεκρός…) και θα το συνοδέψουν στην τελευταία κατοικία του. Ανακυνώσεις εξέδωσαν όλοι οι πωλητικοί και συνδικαλιστικοί φορείς, ενώ η αστυνομία έχει εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό όπως απαρέγκλιτα κάνει σε κάθε συμβάν.
Την ίδια ώρα, η λαϊκή μούσα (που στο προαιώνιο δίλημμα «βουνό ή θάλασσα» έχει ήδη ψηφίσει το πρώτο), καθόταν και λιαζότανε κάτω από τον πλάτανο-θαύμα της πράσινης ανάπτυξης ενός ορεινού χωριού, ετοιμάζοντας τον νέο ποιητικό κύκλο της με θέμα «γλυκιά συ μωρία» και αναφορές στην ομώνυμη κινηματογραφική ταινία με τον παραλλαγμένο τίτλο («γλυκιά συμμορία»). Στη συλλογή αυτή η λαϊκή μούσα εγκαινιάζει την πρωτοποριακή χαοτική γραφή, που χωρίζει ή συνενώνει λέξεις φτιάχνοντας νέες, χωρίς ωστόσο να χάνονται οι παλιές –τουλάχιστον ακουστικά– όταν διαβάζει κανείς τους στίχους (τους τοίχους). Οπως για παράδειγμα στο δύστυχο δίστιχο
Χαρά ζεις; Μια πωλητική ίδια, που Δένδια φέρει
μη χαλώ Λιάκο σ’ ΗΠΑνε και χθες Καρρά. Τζα! Ferry.
Η νέα γραφή θέτει σε επιφυλακή τις αισθήσεις αλλά και τις αρχές, ακόμη και την γάμα-γάμα πιπί (Γ.Γ.Π.Π., τη Γενική Γραμματεία Πωλητικής Προστασίας δηλαδή), ώστε να καταφέρουν να αναγνώσουν τις κατά γράφεται σε κάθε στίχο και σε κάθε ποίημα. Βέβαια, η μούσα δεν απαρνιέται (με τι ποτά;) τον ιαμβικό δεκαπεντασύλλαβο, κυρίαρχο, πατριωτικό και αναπόσπαστο μέρος (Αννα πώς πας στο μέρος;) των εθνικών μας παρά δόσεων.
Τούτη οικολοκατάσταση: Το πύο στην ομίχλη
push ε Σεφέρη να γραφτεί τώρα η νέα «Κίχλη».
Και φυσικά από τη νέα ποιητική από πείρα της λαϊκής μού-σας, δεν λείπουν –αλλά και δεν λυπούν– οι πωλητικές αναφορές στον θίασο που θα πάρει στάνη για καιρό ότι κυβερνά τη δύσμοιρη χώρα. Ιντριγκες, πάθη, λάθη, βάθη, στρατηγικοί ελιγμοί, λοβιτούρες, λαμογιές και la mot “yes”, κινήσεις κάτω από το τραπέζι, όλα περιέχονται στην πολύκροτη συλλογή «γλυκιά συ μωρία» που θα κυκλοφορήσει σύντομα από τις Δ.Σ.Ε. (Διαλυμένες Συνεταιριστικές Εκδόσεις).
Εγώ είμαι πούστη, ναι, δω σ’ άτι, στήριξη Αντώνη
και όπου νάνε αρχίζουμε σάλτα απ’ το μπαλκόνι.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τη νέα προσπάθεια, που έρχεται να ταράξει τα λιμνάζοντα ύδατα της σύγχρονης ελληνικής ποίησης, χαιρέτισαν τόσο η Δ.Ι.Σ. (Διαρκής Ιερά Σύνοδος) με τα δισ., όσο και ο δίχως λαό πια ΛαΟΣ.
«Action S.T.» θα ψάλλουμε για party σας πατέρες
then άκου: Bye! Πια κανίς τα φράγκα απ’ τις ζαρτιέρες.
Επίσης, ένα προσχέδιο του βιβλίου –που ήδη βρίσκεται στο τυπογραφείο της «Τύποις Εκδοτικής», πίσω από τη στοίβα των παραγγελιών εντύπων ένστολων συντρόφων– διανέμεται σχεδόν καθημερινά στα πλαίCIA της παράστασης «Ξαίνει ως Ζευς» που ανεβάζει αυτό τον καιρό το Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Καρβασαρά. Οι θεατρίνοι –που στην πλειονότητά τους τη χαίνει να είναι και ψηφοφόροι της κυνοβουλευτικής παράταξης «Golden Dawn»– διανέμουν το προσχέδιο σε μετανάστες, για την ευρύτερη και βαθύτερη εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας.
Το βιβλίο προλογίζουν ακρογωνιαίοι λίθοι αλλά και ηλίθιοι της εγχώριας «διανόησης», πωλητικές προσωπικότητες, πρώην ιππουργοί και βουλευτές, ηθοποιοί και δήμαρχοι (ή και τα δύο), πάνε piss τη μία κει, συνδικαλιστές, πρόεδροι και εκπρόσωποι φορέων, σωματείων και συλλόγων. Χαρακτήρ εις τη Κω είναι ότι δεν προλογίζει κανένας ανώνυμος πολίτης, μιας και δεν βρέθηκε ούτε ένας αβάφτιστος ή με όποιον δει ποτέ τρόπο στερούμενος ονόματος, γεγονός που καταρρίπτει και τον σχετικό κρετίνικο χαρακτηρισμό.
Shop; Ασε. Κυρά δες πείνα και μη Πόλυ δακρύζεις.
Π’ άλλοι με χρόνια Κ.Κ.Ε. ρους, pas Lee δικά μας είναι.
All Irene