♦ Χαιρετίζουμε τα σπρωξίματα της Σύμης (ΣΥΜΗ-ΩΣΕΙΣ)
♦ «Μια εναλλακτική απεργία;» Ερχεται να ζητήσει η (νέα) ΡΗΞΗ (τ.1, 02/12/06) επειδή «η στείρα συντεχνιακή λογική των συνδικαλιστών ηγεσιών οδηγεί συχνά τις κινητοποιήσεις σε τέλμα». Και συνεχίζει: «Γιατί άραγε οι δάσκαλοι δεν θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν το χρόνο που απεργούν για να προσφέρουν δημιουργική απασχόληση στα παιδιά; Οι εκπαιδευτικές εκδρομές δεν είναι λύση;» Ετσι μπράβο! Τί συγκεντρώσεις και πορείες και συγκρούσεις με τα ΜΑΤ – «σε κείνο το μπαρ που ξενυχτάει»…
♦ «Δείτε την Ολλανδία, που έχει καταντήσει ο μεγαλύτερος τεκές της Ευρώπης», μας πληροφορεί για το χασίς η Μ.Φ. στη (γνωστή και μη εξαιρετέα) ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΟ-ΠΤΙΚΗ «ξεχνώντας» ότι και στην Ολλανδία είχε αναπτυχθεί κίνημα κατά της Ευρωπαϊκής Ενωσης (ΕΟΚ). Παράλληλα «ενημερώνει» το αναγνωστικό της κοινό ότι «οι γιατροί λένε» (πως λέμε «το είπε η τηλεόραση»…). (Προφανώς ο αλκοολισμός που είναι νόμιμα και μόνιμα διαδεδομένος στην σχετική πλειοψηφία του πληθυσμού της Ελλάδας είναι κάτι ανάξιο λόγου. Οπως και η -αποδεδειγμένα- καταστροφική προπαγάνδα της τηλεόρασης). Αλλά αυτοί είναι «Κομμουνιστές-Τροτσκιστές» που «βρίσκονται σε ένα υποδειγματικό επίπεδο πολιτικού και συντροφικού καθήκοντος» και δεν χαμπαριάζουν από το τι περνάει αυτό που λέμε «the man in the street». Εχουν τις αρχές (τους) και τα ιδανικά τους και οι υπόλοιποι -η πλέμπα- μόνο αρρώστια και δανεικά…
♦ Αν 470 ευρώ είναι μια σύνταξη, ένα εργαζόμενο άτομο που παίρνει 470 ευρώ το μήνα με τί «αμείβεται»; Με μισθό ή με σύνταξη;
♦ «Πριν από τον καπιταλισμό η οικογένεια ήταν συνδεμένη με «φυσικές» διαδικασίες όπως το φαγητό, ο ύπνος, η σεξουαλικότητα, η ατομική καθαριότητα, ο πόνος της γέννας, της αρρώστιας και του θανάτου, αλλά και με την διαρκή αναγκαιότητα της σκληρής δουλειάς. Αυτή ακριβώς η σύνδεση της οικογένειας με τις πιο βασικές και απαραίτητες υλικές διαδικασίες, της έδωσε μια έννοια αναχρονιστικότητας καθώς η κοινωνία αναπτυσσόταν. Ιστορικά, η οικογένεια εμφανίζεται να συγκρούεται με την κουλτούρα, την ελευθερία και όλα όσα ανυψώνουν την ανθρωπότητα πάνω από το επίπεδο της κατάστασης των ζώων». (Ελί Ζαρέτσκι: «Καπιταλισμός, οικογένεια και προσωπική ζωή», Στοχαστής 1999).
♦ Καθαρά κέρδη αναλογούντα στους μετόχους της τράπεζας (9μηνο 2006): 791,4 εκ. ευρώ. (Το αντίστοιχο 9μηνο 2005 τα καθαρά κέρδη ήταν 534,5 εκ. ευρώ). (Από την κατάσταση αποτελεσμάτων Ομίλου Εθνικής Τράπεζας). Αυτά, για να μην ανησυχούν «μερικοί» για το σπάσιμο τζαμαριών τραπεζών…
♦ Μιας και η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ (01/12/06) στο κύριο άρθρο της χαρακτηρίζει τείχος της ντροπής το χτίσιμο με τούβλα της εισόδου του γραφείου του αντιπρύτανη του Δημοκρίτειου, ας κάνει τον κόπο να στείλει ρεπόρτερ στη δυτική Αττική όπου το τείχος του αίσχους (και των επιβολών) ανεγείρεται δίπλα από τις σιδηροδρομικές γραμμές…
♦ Επειδή το φονικό του Αγρινίου μένει ανεξιχνίαστο θυμίζουμε ότι για τη «ληστεία με τη μπουλντόζα στις Καλύβες -για δες συμπτώσεις, Καλύβες, Καλύβια- Χανίων, στις αρχές Σεπτεμβρίου 2006, 7 απ’ τους 8 κατηγορούμενους (και φυλακισμένους) αφέθηκαν ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους αφού ούτε από το DNA, ούτε από τις βαλλιστικές εξετάσεις, ούτε από τον έλεγχο των τηλεφωνικών (τους) κλήσεων δεν προέκυψαν επιβαρυντικά στοιχεία σε βάρος τους. Οσο για τα «λαγωνικά» της αστυνομίας στην υπόθεση του Αγρινίου, ε, εντάξει, αφού τις προηγούμενες μέρες είχε τρωθεί το «γόητρο» της αστυνομίας (ξυλοδαρμοί από ΜΑΤασφαλήτες) έπρεπε κάπως να «ισορροπηθεί» η κατάσταση.
♦ Τελικά κράτος, έμποροι, οικολόγοι συμφωνούν: «Μεταλλαγμένα; Ούτε στο ράφι ούτε στο χωράφι». «Πλήρη σύμπνοια όσον αφορά τα γενετικά τροποποιημένα προϊόντα, διαπιστώθηκε κατά τη χθεσινή συνεδρίαση της Μόνιμης Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής. Τόσο οι βουλευτές των δύο μεγάλων κομμάτων όσο και οι εκπρόσωποι της αγοράς που συμμετείχαν, εξέφρασαν την αντίθεσή τους στα μεταλλαγμένα» (ΚΑΘΗ-ΜΕΡΙΝΗ, 01/12/06). Λέτε ξάφνου οι βουλευτάδες και οι εμπόροι να ενδιαφέρθηκαν για το «πόπολο» και την υγεία του;
♦ Σύμφωνα με την εκπομπή του Ευαγγελάτου: «Μην τρώτε, μην πίνετε, μην μάτεγα» (Διότι έχουν αποδείξεις…).
♦ Διττή η έννοια του τίτλου «Βαρύ πλήγμα στα λατομεία Μαρκόπουλου» (ΚΑΘΗΜΕ-ΡΙΝΗ, 01/12/06) σε άρθρο (που συνυπογράφει ο Γ. Ελαφρός του ΠΡΙΝ). (Για βρείτε την).
αφιερωμένο
τόngxίngliάnde jingchά
(to opio se apli kineziki glosa simeni: Poosti batse – opos ke to gnosto tragoudaki. To Aglokineziko lexiko pu simvuleftikame sto lima batsos den ehi tin kineziki – isos epidi ekdothike to 1989…)
Βασίλης