* Γεια σας κατάπτυστα συντρόφια, από την κατάπτυστη Κοκκινοσκουφίτσα.
* Εκτός από τη νομολόγηση της συλλογικής ευθύνης και της ψυχικής συνδρομής, έχουμε τώρα και τη νομολόγηση της αυθάδειας και των ύβρεων, το πέρασμα από το σαβουάρ στο σαβούρα βιβρ.
* Αν όντως υπάρχουν “καπνοσακούλες” (όπως απάντησε κάποτε ο κ. Μαργαρίτης), μάλλον έρχεται και το πήδημα. Ας περιμένουμε να συμβεί, για να διαδηλώσουμε μετά την αλληλεγγύη μας στους πηδηχθέντες.
* Δηλαδή, τώρα κατάλαβαν ότι γίνεται της Πόπης στα σούπερ μάρκετ, τόσο με τις τιμές όσο και με τα προϊόντα; Αλήθεια, μπήκαν ποτέ σε τέτοιο και πότε;
* Κι ας υποθέσουμε πως δεν είναι δέσμιοι των καπιταληστών (είδατε τι καλοί που είμαστε;) Κι άντε και το κατάλαβαν (επιδερμικά). Παρακεί δεν βλέπουν; Σε άλλους τομείς δεν βλέπουν τίποτα; Ποιος από εσάς είδε κλιμάκιο της Επιθεώρησης Εργασίας ή του ΙΚΑ να επισκέπτεται τη φάμπρικα όπου κουρελιάζει τα νιάτα του και να κάνει έλεγχο; Ποιος είδε δραστικά μέτρα σε χιλιάδες μικρά και μεγάλα καθημερινά εγκλήματα; Δε-γα-λε-γω.
* Αρχισε ο πνευματικός Μάης της Θεσσαλονίκης, που κατά παράδοση γίνεται τον Ιούνη (σαν την οχτωβριανή επανάσταση του Νοέμβρη) και πάντα χτυπιέται από τα στοιχεία της φύσης, που δείχνουν να μην τον γουστάρουν καθόλου (κάθε χρόνο!). Οι βιβλιοπώλες βγάζουν την πραμάτεια τους και οι εν διαλείμματι οικογένειες τηφλεθεατών, σκύβουν πάνω από τους πάγκους με τα παγωτά και τα σουβλάκια τους. “Θα σου πάρω δώρο αυτό για το Πολυτεχνείο, Μήτσο μου”, “Ελα μωρέ, αυτά τα έζησα” απαντά μπουκωμένος παραλιακούς λουκουμάδες ο Μήτσος, υπό αναχώρηση διευθυντής σε κάποιον δημόσιο οργανισμό. Πιο κει τα παιδιά ουρλιάζουν για οπτικοακουστικά παραμύθια.
* Κάπου ανάμεσα, βιβλιοπωλείται και το φασιστικό δηλητήριο, από κείνους που όταν είναι στα πράγματα καίνε βιβλία (και ανθρώπους) και τώρα επικαλούνται την δημοκρατία για να προπαγανδίζουν τις μαλακίες τους. Και φυσικά, η φιέστα για τον Μέγα εκπολιτιστή των λαών με την αιγίδα της νομαρχίας. Και το επιστέγασμα της μαλακίας: “Ο φετινός πνευματικός Μάιος είναι αφιερωμένος στην 60η επέτειο της απελευθέρωσης του Αουσβιτς”! Τι λέτε ωρέ γραμματισμένα κλεφτόπουλα; Ωστε απελευθερώθηκε το Αουσβιτς; Από ποιον;
* “Οχι στην προδοσία της ιστορίας, κανένας τούρκος με τη φανέλα του ΠΑΟΚ”. Οχι, δεν είναι πιωμένη η Κοκκινοσκουφίτσα. Απλά σας μεταφέρει ένα βαθέως φιλοσοφημένο τσιτάτο από την ιστοσελίδα της “Θύρας 4”, φωλιάς εθνικιστικών και άλλων τινών απόψεων, όπως όλες οι “Θύρες”.
* Μας κεραυνοβόλησε και μας προβλημάτισε πολύ ο Κώστας Παπαϊωάννου, που πουλάει το “Ποντίκι”, μετά από 26 χρόνια.
* Ομοίως μας προβλημάτισαν τα περί Γιάννη Σερίφη (βλ. προηγούμενο φύλλο).
* Ο καλύτερος και πιο λεβέντης τροχονόμος, βρίσκεται καθημερινά σχεδόν στο Βαρδάρη, εδώ στη Θεσσαλονίκη. Μάγκας, δεξιοτέχνης κι απολαυστικότατος! Κρίμα που χάνεται εκεί…
* Τελικά τι θα γίνει με τα δωρεάν διανεμόμενα σκουπιδοέντυπα της πόλης, που πολλαπλασιάζονται σαν τα ποντίκια; Εκτός από την απερίγραπτη ύλη τους, είναι και εκπληκτικά ανορθόγραφα.
* Δηλαδή, όλοι αυτοί που πρώτα πήγαν στο στρατό και μετά έγιναν ιερείς, έγιναν άντρες; Κάτι σα να της διαφεύγει της Ιεράς Συνόδου και του Χριστόδουλου. Αφήστε δε εκείνους που λούφαραν, καταφεύγοντας στα μοναστήρια.
* Αμ, το άλλο: Εβγαλε φιρμάνι η ΔΙΣ των δις (Διαρκής Ιερά Σύνοδος) όπου αναγράφονται τα παράλληλα επαγγέλματα που μπορούν να εξασκούν οι ιερείς (κάτι σαν οδηγός περί ασυμβίβαστου να πούμε). Δεν είδαμε να περιέχονται πολλές προσφιλείς “επαγγελματικές” ενασχολήσεις των ιερέων.
* Και με τον βασικό μέτοχο τι γίνεται; Δεν τους πιάνει αυτούς; Μωρέ γίνεται κάθαρση, αν δεν πάρεις σκούπα, αν δεν φωτογραφηθείς μ’ αυτήν για να το μάθει ο κόσμος, σαν τον Giorgakis;
* Αγωνιστικούς χαιρετισμούς στο διήμερο της Κόντρας, από τους εξόριστους βιοπαλαιστές που δεν μπορούν να κατέβουν.
* Αλήθεια, τι θα γίνει τώρα που μετακόμισα προσωρινά, μπούλη; Θα ‘ρθεις κι από εκεί;
* “Μόνο αν καπνίζει η λέξη σου, θα πει ότι η φωτιά κρατάει. Στάσου στο μπόι της” (“Αλισάχνη” – Παναγιώτης Κουβελάκης).
Κοκκινοσκουφίτσα