Close Menu
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
  • Στήλες
    • Η Αποψή Μας
    • Στο Ψαχνό
    • Zoom
    • Βαθύ Κόκκινο
    • Αντικυνωνικά
    • Dixi et salvavi animam meam
X (Twitter) YouTube RSS
Τελευταία Νέα :
  • Εξουσιαστές είναι, τίποτα λιγότερο ή περισσότερο
  • Χτύπησαν απρόκλητα διαδήλωση ενάντια στην παρουσία του Crown Iris στα Χανιά
  • Αναβλήθηκε η δίκη των δύο στρατηγών της Αστυνομίας
  • Σαν σήμερα 7 Νοέμβρη
  • Η αυτοαποθέωση ενός πολιτικού αλήτη
  • Η Παλαιστίνη έβγαλε δήμαρχο στη Νέα Υόρκη
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
X (Twitter) YouTube RSS
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
Πλοήγηση:Αρχική»Παιδεία»Κεραμέως: Ετοιμάζεται να ξεπατώσει ό,τι μπορεί στη δημόσια εκπαίδευση
Παιδεία

Κεραμέως: Ετοιμάζεται να ξεπατώσει ό,τι μπορεί στη δημόσια εκπαίδευση

Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

Eksegersi.grBy Eksegersi.gr5 Σεπ 2022, 19:23

Νέα δεινά ετοιμάζει για τη δημόσια εκπαίδευση η Κεραμέως με τις ευλογίες του Μητσοτάκη. Στο πλαίσιο του απολογισμού των τριών χρόνων στο θώκο του υπουργείου Παιδείας, αφού ανέφερε όλα τα αντιεκπαιδευτικά, αντιδραστικά μέτρα που προώθησε στη δημόσια εκπαίδευση, προανήγγειλε και όλα όσα ετοιμάζει για το επόμενο διάστημα, επιχειρώντας να ξεπατώσει κυριολεκτικά ό,τι κατάκτηση έχει απομείνει με τους πολύχρονους αγώνες των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των φοιτητών.

Με εφαλτήριο

  • την ένταση στο έπακρο των ταξικών φραγμών στο δημόσιο σχολείο (Τράπεζα Θεμάτων, Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, συντελεστές βαρύτητας, μείωση αριθμού εισακτέων, αυστηροποίηση της απόκτησης του απολυτήριου του Λυκείου με μίνι πανελλαδικές σε όλες τις τάξεις του)
  • την κατηγοριοποίηση σχολείων, μαθητών και εκπαιδευτικών μέσω της ψευδεπίγραφης «αριστείας» με την επέκταση του θεσμού των Πρότυπων Σχολείων
  • την επαναφορά του επιθεωρητισμού μέσω της αξιολόγησης των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών, με πρώτο βήμα τον απατηλό «προγραμματισμό και αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου»
  • τη διατήρηση των δύο τύπων Λυκείων (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ), με στόχο την παρεμπόδιση ουσιαστικά των παιδιών του «κατώτερου θεού» από τη διεκδίκηση μιας θέσης στην ανώτατη εκπαίδευση και την παράδοση της λεγόμενης τεχνικοεπαγγελματικής εκπαίδευσης στα νύχια των καπιταλιστικών επιχειρήσεων
  • την επέκταση του ωραρίου του Ολοήμερου παιδοφυλακτήριου, που αποτελεί φθηνή λύση προσαρμογής του σχολείου στις εργασιακές σχέσεις-λάστιχο των εργαζόμενων γονιών, σε βάρος των πραγματικών αναγκών των μικρών παιδιών και των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών
  • τη μετατροπή του δημόσιου Πανεπιστήμιου πλήρως σε επιχείρηση Α.Ε., με επαναφορά των κακόφημων Συμβουλίων Διοίκησης, απαξίωση της Συγκλήτου, απελευθέρωση των μεταπτυχιακών και γενίκευση των διδάκτρων, αξιολόγηση και πενιχρή κρατική χρηματοδότηση υπό την αίρεσή της, ξενόγλωσσα προπτυχιακά για προσέλκυση φοιτητών-πελατών, κατάργηση ασύλου, ανώτατο όριο φοίτησης και διαγραφή «αιώνιων φοιτητών», ένταση της καταστολής σε όλα τα επίπεδα, με αποκορύφωμα την Πανεπιστημιακή Αστυνομία και μύρια όσα αντιδραστικά μέτρα ων ουκ έστιν αριθμός
  • την παραπέρα αναγνώριση των κολλεγίων ως οιονεί ιδιωτικών πανεπιστημίων, με συνεχή κατεδάφιση του άρθρου 16 του Συντάγματος
  • την προώθηση της πλήρους ασυδοσίας των σχολαρχών με ταυτόχρονη υπονόμευση των εργασιακών δικαιωμάτων και της θέσης των ιδιωτικών εκπαιδευτικών…

[Για όλα τα παραπάνω δείτε τις παραπομπές στο τέλος του άρθρου]

Η Κεραμέως ανακοίνωσε «τις προτεραιότητες για το μέλλον», κυριότερες των οποίων είναι:

  • Η «πλήρης εφαρμογή των ψηφισμένων νόμων με εμβληματικές δράσεις την αξιολόγηση εκπαιδευτικών και τη λειτουργία του νέου νόμου-πλαισίου για τα ΑΕΙ».

Εξ ου και η προώθηση των πρώτων σταδίων εφαρμογής της ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών (εκπαιδευτικοί όμιλοι, μέντορες και ενδοσχολικοί συντονιστές, με μοριοδότηση για ευνοϊκή αξιολόγηση και προώθηση στη συνέχεια στην ιεραρχία της εκπαίδευσης όσων πάρουν μέρος, ώστε να δυναμιτιστεί το παιδαγωγικό κλίμα, η αλληλεγγύη και το συλλογικό πνεύμα και αντίσταση ενάντια στην αξιολόγηση). Τη σκυτάλη θα πάρουν στη συνέχεια οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης (πρώην Σχολικοί Σύμβουλοι) και οι Διευθυντές-γενικοί δερβέναγες και μάνατζερς των σχολείων.

Εξ ου και οι πανηγυρισμοί και το τελεσίγραφο στα πανεπιστημιακά ιδρύματα να προχωρήσουν τάχιστα στην προκήρυξη των εκλογών (ως τις 22 του περασμένου Αυγούστου) για την ανάδειξη των εσωτερικών μελών των Συμβουλίων Διοίκησης, που είναι τα υπερόργανα, που ασκούν τις διοικητικές, οικονομικές, διαχειριστικές και στρατηγικές αρμοδιότητες του νέου επιχειρηματικού πανεπιστήμιου.

Αντάμα με την πλήρη ανάπτυξη του επιχειρηματικού πανεπιστήμιου πάει βεβαίως και η αποθέωση της καταστολής, που αποτελεί, όπως σε κάθε καπιταλιστική επιχείρηση, το μέσον για την υποταγή των εργαζόμενων και των φοιτητών. Στο πλαίσιο αυτό η παραπαίουσα κυβέρνηση Μητσοτάκη προχωρεί στην πρόσληψη άλλων 600 ειδικών φρουρών- πέραν των 400 που ολοκλήρωσαν την «εκπαίδευσή» τους και στάλθηκαν στα αστυνομικά τμήματα- που θα στελεχώσουν την Πανεπιστημιακή Αστυνομία, ενώ διακινεί συνεχώς και τρομοκρατικά σενάρια ότι επίκειται η εισβολή της σε τέσσερα καταρχάς ΑΕΙ μετά την εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου (δες εδώ και εδώ).

  • «Νέο σύστημα διορισμού/επιλογής εκπαιδευτικών στη βάση διαγωνισμού ΑΣΕΠ».

Προαναγγέλλεται, λοιπόν, η επαναφορά του «διαγωνισμού της ντροπής». Από το σύστημα συνεχούς κυνηγητού «προσόντων», με μεταπτυχιακά, διδακτορικά, ξένες γλώσσες, πιστοποιήσεις για υπολογιστές και σεμινάρια κάθε είδους -που εδώ που τα λέμε ελάχιστοι είχαν το προνόμιο να τα αποκτήσουν, καθώς απαιτούνταν και χρόνος και χρήμα- του Γαβρόγλου, πάμε σε έναν τρίωρο διαγωνισμό «πιστοποίησης» (λέμε τώρα) της επιστημονικής επάρκειας, της παιδαγωγικής κατάρτισης και της διδακτικής ικανότητας των μελλοντικών εκπαιδευτικών, ενάντια στην πρώτη επιβολή του οποίου από τον Αρσένη, οι εκπαιδευτικοί πολέμησαν και έχυσαν αίμα.

Πρόκειται για τον εξευτελισμό κυριολεκτικά του βασικού πτυχίου και των σπουδών και στις δύο περιπτώσεις και στην ντε φάκτο ελαχιστοποίηση των όποιων μόνιμων διορισμών στο μέλλον.

Διαφαίνεται μάλιστα, ότι για να μετρήσουν στη συνέχεια για τον διορισμό και τα άλλα κριτήρια (προϋπηρεσία, ακαδημαϊκά προσόντα, κοινωνικά κριτήρια), προϋπόθεση θα είναι οι εκπαιδευτικοί να έχουν τη βάση στο «διαγωνισμό της ντροπής».

  • «Επέκταση ωραρίου σχολείου και μείωση διαβάσματος στο σπίτι, ειδικά στις μικρές τάξεις.

Τι εννοεί, αλήθεια εδώ «η ποιήτρια» Κεραμέως; Οτι το πρωινό πρόγραμμα του Δημοτικού Σχολείου, ειδικά στις μικρές τάξεις (ή και το Νηπιαγωγείο;) θα επεκταθεί και πέραν αυτού που ισχύει μέχρι σήμερα; Ασφαλώς αυτό προαναγγέλλει, καθώς αμέσως μετά μιλά και για την «Πλήρη επέκταση ολοήμερου στο 100% των Νηπιαγωγείων και Δημοτικών ως τις 17:30».

Μια τέτοια εξέλιξη, πέραν του ότι θα είναι σε βάρος των μικρών μαθητών, που θα αδυνατούν να παρακολουθήσουν με ενάργεια ένα τόσο επιβαρυμένο εκπαιδευτικό και διδακτικό πρόγραμμα (η πραγματοποίηση του διαβάσματος της επομένης στο σχολείο, αμέσως μετά την πρωινή ζώνη είναι το πιο σύντομο ανέκδοτο), είναι σίγουρο ότι θα γίνει σε βάρος του ωραρίου των εκπαιδευτικών (μην ξεχνάμε ότι υπάρχει ανάλογη οδηγία του ΟΟΣΑ για αύξηση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών), αλλά και της παραπέρα ελαστικοποίησης των εργασιακών σχέσεων στο δημόσιο σχολείο, με προσλήψεις αναπληρωτών, ωρομισθίων, κ.λπ.

  • «Δημιουργία ζώνης επιχειρηματικότητας και καινοτομίας η οποία δίνει τη δυνατότητα στην εκπαιδευτική μονάδα και τις τοπικές επιχειρήσεις να διαμορφώσουν από κοινού ένα σύνολο εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων στα Δημόσια Ι.Ε.Κ.

Δυνατότητα πιστοποίησης γνώσεων και δεξιοτήτων σε κάθε ενδιαφερόμενο (πιστοποίηση της μη-τυπικής και άτυπης μάθησης) μέσω μικροδιαπιστευτηρίων (microcredentials).

Δημιουργία ξενόγλωσσων τμημάτων στα Δημόσια ΙΕΚ για την προσέλκυση ξένων σπουδαστών».

Κοντολογίς, περαιτέρω ιδιωτικοποίηση των δημόσιων ΙΕΚ και σφιχταγκάλιασμά τους με τις καπιταλιστικές επιχειρήσεις.

  • «Εμφαση στα 3ετή προγράμματα/σχολές εφαρμοσμένων επιστημών».

Πρόκειται για επαναφορά των ΤΕΙ στο πλαίσιο των Πανεπιστημίων. Τα προγράμματα σπουδών αυτών των Τμημάτων έχουν διάρκεια 7 ακαδημαϊκών εξαμήνων και αντιστοιχούν σε 210 πιστωτικές μονάδες. Προβλέπεται η διεξαγωγή υποχρεωτικής πρακτικής άσκησης των φοιτητών συνολικής διάρκειας 6 μηνών, που αντιστοιχεί σε 30 πιστωτικές μονάδες (ECTS). Η επιτυχής ολοκλήρωση προγραμμάτων σπουδών οδηγεί στην απονομή τίτλου σπουδών επιπέδου έξι (6) σύμφωνα με το Εθνικό και Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων, όπως ακριβώς και τα τετραετή προγράμματα σπουδών των ελληνικών ΑΕΙ (240 πιστωτικές μονάδες)! Ετσι δημιουργούνται εντός των ίδιων των Πανεπιστημίων φοιτητές και καθηγητές δεύτερης κατηγορίας. 

Στα Τμήματα Εφαρμοσμένων Επιστημών και Τεχνολογίας δεν δίνεται η δυνατότητα να οργανώνουν προγράμματα τρίτου κύκλου σπουδών (διδακτορικές σπουδές). 

  • Θέσπιση ψηφιακών συγγραμμάτων.

Ο εκτρωματικός νόμος πλαίσιο για τα ΑΕΙ των Μητσοτάκη-Κεραμέως προωθεί και την κατάργηση των δωρεάν ψηφιακών συγγραμμάτων για όλους. Απαντες οι φοιτητές του πρώτου κύκλου -οι «ενεργοί», δηλαδή αυτοί που διανύουν τον καθορισμένο χρόνο, σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών- δεν θα έχουν πρόσβαση στα δωρεάν ηλεκτρονικά συγγράμματα, αλλά θα πρέπει να πληρούν κάποια «κριτήρια» (πιθανόν οικονομικά, κοινωνικά ή και «αριστείας», κατά πως συνηθίζει η κυβέρνηση των α(χ)ρίστων). Αυτό το νόημα έχει η πρόνοια του άρθρου 285 του νόμου-πλαίσιο, ότι απαιτείται η έκδοση ΚΥΑ των υπουργών Οικονομικών και Παιδείας, με την οποία «ρυθμίζονται τα θέματα που αφορούν στον τρόπο και τα κριτήρια της δωρεάν διανομής στους ενεργούς φοιτητές του πρώτου κύκλου σπουδών των διδακτικών συγγραμμάτων μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας ‘’ΕΥΔΟΞΟΣ’’»:

  • Περαιτέρω αξιοποίηση σχημάτων Σ.Δ.Ι.Τ. για την κάλυψη των αναγκών των Ιδρυμάτων (π.χ. για φοιτητικές εστίες).

Τούτο σημαίνει ότι πρέπει να ετοιμάζονται οι εστιακοί φοιτητές, που θα έχουν το «προνόμιο» να κατοικίσουν σε αυτές τις φοιτητικές εστίες να καταβάλλουν ενοίκιο. Διότι τα ιδιωτικά συμφέροντα που θα συμμετάσχουν στη «μελέτη, χρηματοδότηση, κατασκευή και τεχνική διαχείριση φοιτητικών και άλλων κτιριακών εγκαταστάσεων» δεν θα το πράξουν για την «ψυχή της μάνας τους», ούτε επειδή θέλουν να συνδράμουν αφιλοκερδώς τη δημόσια Παιδεία.

  • Στήριξη και επέκταση ξενόγλωσσων προγραμμάτων για την προσέλκυση φοιτητών από το εξωτερικό».

Η προσέλκυση φοιτητών-πελατών, και γενικά η λειτουργία των ΑΕΙ με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, για την προσκόμιση χρηματοδοτικών πηγών από «τρίτους», αποτελούν βασικό στοιχείο του πανεπιστήμιου της αγοράς. Τα ξενόγλωσσα προπτυχιακά με δίδακτρα αποτελούν μια μορφή ιδιωτικών πανεπιστημίων και στην Ελλάδα.

Γιούλα Γκεσούλη

Παραπομπές:

  • Τράπεζα Θεμάτων: Συνειδητή επιλογή του υπουργείου Παιδείας η εφαρμογή της
  • Σπουδές γι’ αυτούς που φορούν γάντι στο χέρι και φεγγίτη στο μάτι
  • Το σφαγείο των πανελλαδικών
  • Η «αξιολόγηση» του εκπαιδευτικού με ιλουστρασιόν περιτύλιγμα
  • Παράταση ωραρίου στα Ολοήμερα: Η προσαρμογή του σχολείου στις εργασιακές σχέσεις-λάστιχο των γονιών
  • Ξεκινάει μια σκοτεινή περίοδος για το δημόσιο Πανεπιστήμιο
  • Κολλέγια: Συνεχώς βήματα προς την ακαδημαϊκή ισοδυναμία
  • Ολα για τους σχολάρχες-αφέντες, δούλοι οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί
  • Νομοσχέδιο για Επαγγελματική Εκπαίδευση: Δεκατετράχρονα παιδιά στις μυλόπετρες της καπιταλιστικής εκμετάλλευσης
Εκτύπωση 🖨
Κοινοποίηση: Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp
Προηγούμενο ΆρθροΡάβδος εν γωνία άρα βρέχει

Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

Επόμενο άρθρο Συμψηφισμοί

Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

Σχετικά Αρθρα

Εκπαιδευτικοί: Δεν ανεχόμαστε τους εκβιασμούς και τις αυθαιρεσίες της Διοίκησης

Εργατικά 5 Νοέ 2025, 21:47

14 μήνες φυλάκιση χωρίς αναστολή, για ένα σύνθημα υπέρ της Παλαιστίνης σε πανεπιστημιακό τοίχο

Καταστολή 5 Νοέ 2025, 21:43

Οι πρυτάνεις μαντρόσκυλα της κυβέρνησης

Παιδεία 4 Νοέ 2025, 17:30

Μητσοτάκης: Ο σφαγέας των φοιτητών

Παιδεία 3 Νοέ 2025, 18:15

Διευθυντής ΠΕ Ζακύνθου: Με τον χυδαίο υβριστή Δωδώνης και όχι με τον αξιοπρεπή δάσκαλο

«Φύγε από εδώ μωρή...»!

Παιδεία 1 Νοέ 2025, 06:41

Απλήρωτοι εκπαιδευτικοί στην Ιόνιο Σχολή: «Δεν αντέχουμε άλλο»!

24ωρη απεργία αύριο 30/10

Εργατικά 29 Οκτ 2025, 21:24
Ροή Ειδήσεων
Κόντρες

Εξουσιαστές είναι, τίποτα λιγότερο ή περισσότερο

7 Νοέ 2025, 11:46
Καταστολή

Χτύπησαν απρόκλητα διαδήλωση ενάντια στην παρουσία του Crown Iris στα Χανιά

Μητσοτάκης: ο σφουγγοκωλάριος του σιωναζιστή σφαγέα Νετανιάχου

7 Νοέ 2025, 11:34
Καταστολή

Αναβλήθηκε η δίκη των δύο στρατηγών της Αστυνομίας

Μεθόδευση για παραγραφή

7 Νοέ 2025, 10:55
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 7 Νοέμβρη

7 Νοέ 2025, 00:01
Η παπάρα

Η αυτοαποθέωση ενός πολιτικού αλήτη

6 Νοέ 2025, 17:06
Κόντρες

Η Παλαιστίνη έβγαλε δήμαρχο στη Νέα Υόρκη

6 Νοέ 2025, 13:47
Διεθνή

Tαξιαρχίες Αλ-Κασάμ: Ετσι ξεγελάσαμε το σιωναζιστικό στρατό

Σύμφωνα με την παροιμία: Αλλού βαρούν τα όργανα κι αλλού χορεύει η νύφη

6 Νοέ 2025, 11:45
Διεθνή

Γάζα: Συνεχίζεται το κυνήγι των δωσίλογων

6 Νοέ 2025, 10:47
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 6 Νοέμβρη

6 Νοέ 2025, 00:01
Εργατικά

Εκπαιδευτικοί: Δεν ανεχόμαστε τους εκβιασμούς και τις αυθαιρεσίες της Διοίκησης

5 Νοέ 2025, 21:47
Καταστολή

14 μήνες φυλάκιση χωρίς αναστολή, για ένα σύνθημα υπέρ της Παλαιστίνης σε πανεπιστημιακό τοίχο

5 Νοέ 2025, 21:43
Κόντρες

Μητσοτάκη, είσαι απαράδεκτος

5 Νοέ 2025, 18:54
Διεθνή

Από το Σαρμ ελ-Σέιχ του 1996 στο Σαρμ ελ-Σέιχ του 2025: Η Αντίσταση συνεχίζεται και εντείνεται

5 Νοέ 2025, 17:51
Αγροτικά

Κομισιόν προς Τσιάρα: Θα επιβάλουμε εμβολιασμό για την ευλογιά των αιγοπροβάτων και γενική απαγόρευση εξαγωγών (ζώων, κρέατος και γαλακτοκομικών)

Για ποιους λόγους υπέρμαχοι και αντίθετοι στον εμβολιασμό κρατούν κρυφή την επιστολή του επίτροπου Βάρχεϊ

5 Νοέ 2025, 11:28
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 5 Νοέμβρη

5 Νοέ 2025, 00:01
Καταστολή

7.11.2025: Οι «κλάρες» της Αστυνομίας στο εδώλιο

Δυο ανώτατοι αξιωματικοί της ΕΛΑΣ δικάζονται για τη βίαιη διάλυση συγκέντρωσης αλληλεγγύης στον απεργό πείνας Δημήτρη Κουφοντίνα

4 Νοέ 2025, 22:33
Παιδεία

Οι πρυτάνεις μαντρόσκυλα της κυβέρνησης

4 Νοέ 2025, 17:30
Εργατικά

Η ελληνική αστική Δικαιοσύνη στο πλευρό του γενοκτόνου σιωναζισμού

Σέρνουν σε δίκη τον πρόεδρο των λιμενεργατών της COSCO

4 Νοέ 2025, 08:18
Αγροτικά

«Είστε επικίνδυνα άσχετοι και ανεύθυνοι, λειτουργείτε με δόλο και σας νοιάζει μόνο να καλύψετε την κόπρο και τις ευθύνες σας»

Υπόμνημα-κόλαφος προς Τσιάρα από τους κτηνοτρόφους Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης

4 Νοέ 2025, 07:53
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 4 Νοέμβρη

4 Νοέ 2025, 00:01
Εκδηλώσεις στην Κόντρα
Η Yπόθεση Ζορζ Ιμπραήμ Αμπνταλλά
Εφετείο ΧΑ
Ουκρανία
Επιλεγμένα θέματα
10 Μάι 2022, 22:55

Ο ρωσικός ιμπεριαλισμός από θέση ισχύος

«Ο πλούτος των κοινωνιών όπου κυριαρχεί ο κεφαλαιοκρατικός τρόπος παραγωγής εμφανίζεται σαν ένας “τεράστιος σωρός…

21 Απρ 2022, 13:42

Καρλ Μαρξ: Μισθός, τιμή και κέρδος

21 Νοέ 2021, 07:31

Κινέζικος Ιμπεριαλισμός: Tα περιθώρια της παλιάς υψηλής κερδοφορίας στενεύουν

Παρά τη συνεχιζόμενη υπερεκμετάλλευση του προλεταριάτου

Περισσότερα…

Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 7 Νοέμβρη

Ημέρα κατά της λογοκρισίας στο διαδίκτυο.

1917: Οκτωβριανή επανάσταση.

1936: Οι ναζί διαγράφουν επίσημα χιλιάδες ξένες λέξεις από το λεξιλόγιο της γερμανικής γλώσσας.

1939: Αποτυχημένη βομβιστική επίθεση κατά του Χίτλερ από τον Γκέοργκ Αϊσλερ στο κελάρι μπυραρίας στο Μόναχο.

1943: Ναζί πυρπολούν το Καρπενήσι και καταστρέφουν το μεγαλύτερο μέρος του.

1967: Πανό για τα πενήντα χρόνια της οκτωβριανής επανάστασης απέναντι από το δημαρχείο Αθηνών, τριάντα συλλήψεις.

1967: Πρώτη βόμβα της ΔΑ (στην οδό Αδμήτου).

1985: Τερματίζεται η 28ωρη πολιορκία του μεγάρου δικαιοσύνης από αντάρτες στη Μπογκοτά (Κολομβία) με εκατό νεκρούς (ανάμεσα τους δέκα όμηροι δικαστικοί και ο πρόεδρος του Ανώτατου Δικαστηρίου).

Εκτύπωση 🖨
Η Παπάρα…

Κάθε κρίσιμη στιγμή συνοδεύεται από αυτή την εσωτερική παρόρμηση. Να μη δεχτείς τον κόμπο ως τελικό όριο. Να βρεις τον τρόπο, με ευθύνη, με σταθερότητα, με κόστος, να περάσεις απέναντι. Αυτή η δύναμη δεν προκύπτει από τη φιλοδοξία, αλλά από την ανάγκη να παραμείνεις πιστός σε μια αποστολή που υπερβαίνει το πρόσωπό σου. Να υπηρετήσεις όχι αυτό που σε συμφέρει, αλλά αυτό που θεωρείς σωστό. Το βιβλίο αυτό γεννήθηκε από μια τέτοια ανάγκη. Όχι από την ανάγκη για προσωπική δικαίωση. Δεν γράφτηκε για να εξωραΐσει αποφάσεις, να ωραιοποιήσει γεγονότα ή να κατασκευάσει ένα αφήγημα βολικό για τον συγγραφέα του. Ο αναγνώστης, εξάλλου, γρήγορα θα συνειδητοποιήσει πως το βιβλίο γράφτηκε από την αίσθηση μιας εσωτερικής υποχρέωσης: την ανάγκη της μαρτυρίας. (…) Οι αποφάσεις που έπρεπε να ληφθούν δεν είχαν απλώς πολιτικό κόστος· είχαν ηθικό βάρος, κοινωνική προέκταση, ιστορική διάσταση. Ένιωθα να κουβαλώ στις πλάτες μου τα φαντάσματα των αδικαίωτων αγώνων του χθες, αλλά και τις ελπίδες μιας ολόκληρης γενιάς που τόλμησε να πιστέψει ότι τα πράγματα μπορούσαν να αλλάξουν. (…) Ήξερα πια, βιωματικά, τι σημαίνει να κυβερνάς με κομμένη την ανάσα και σε συνθήκες τήξης: να σηκώνεις το βάρος και τις επιθέσεις, να αντέχεις την αμφισβήτηση, να προστατεύεις ό,τι μπορεί να σωθεί και να χτίζεις ό,τι δεν υπήρχε. (…) Αυτή η πολιτική είναι έφοδος στον ουρανό. Η πολιτική σε φθείρει, ναι, αλλά σου χαρίζει κάτι πολύτιμο. Τη σπάνια δυνατότητα να συνδεθείς αληθινά με την εποχή σου. Να αφήσεις πίσω σου μια ανεξίτηλη σφραγίδα, μια κληρονομιά που θα ξεπερνά τον χρόνο και το πρόσωπό σου. Να δεις την όμορφη χώρα σου να στέκεται όρθια και τον λαό της να έχει σηκωθεί λίγο ψηλότερα. (…) Σε μια εποχή όπου η πολιτική είχε γίνει διαχείριση της παρακμής, εμείς επιχειρήσαμε να αρθρώσουμε μια διαφορετική αφήγηση. Δεν το πετύχαμε πάντα. Δεν ήταν όλες οι μάχες νικηφόρες. Αλλά κάθε μας βήμα συνοδευόταν από το όνειρο ενός καλύτερου, πιο δίκαιου κόσμου για τους πολλούς, για τους πιο αδύναμους. Γράφω γιατί θέλω να δείξω πως μπορεί να έκανα λάθη, αλλά ποτέ δεν μου έλειψε το θάρρος, ούτε όμως και άφησα τη χώρα μου μοιρολατρικά να τη σπρώξουν στον γκρεμό οι ίδιοι αυτοί που στη συνέχεια θα μας έδειχναν με το δάχτυλο ως υπεύθυνους της καταστροφής. Γράφω γιατί θέλω να δείξω πως έθεσα τον εαυτό μου στην υπηρεσία της χώρας μου αλλά και στην υπόθεση της κοινωνικής δικαιοσύνης, επιδιώκοντας με όλη τη φλόγα της ψυχής μου, και με την τελευταία ικμάδα των δυνάμεών μου, μια καλύτερη μοίρα για αυτόν τον βασανισμένο λαό.

Αλέξης Τσίπρας

(Με το ίδιο θράσος που είχε ως υποψήφιος πρωθιυπουργός, όταν έταζε ότι θα καταργήσει τα μνημόνια με ένα νόμο σε ένα άρθρο, με το ίδιο θράσος που είχε ως πρωθυπουργός, όταν οργάνωνε fake δημοψήφισμα και μετά μετέτρεπε το «όχι» σε «ναι», επανέρχεται τώρα διεκδικώντας ένα νέο ξεκίνημα. Δε διστάζει να αυτοαποθεωθεί με τον πιο χυδαίο, τον πιο αηδιαστικό τρόπο. Χειρότερα από το κάνουν ο Μητσοτάκης και η δική του τσογλανοπαρέα. Παραμένει πάντα ο ίδιος πολιτικός αλήτης: αρριβίστας, αμοραλιστής, αδίστακτος. Ενα τεράστιο «εγώ» στο οποίο δε χωρούν ούτε οι πρώην συνεργάτες του στον ΣΥΡΙΖΑ. Ta πάντα είναι σε πρώτο ενικό πρόσωπο)

Εκτύπωση 🖨
Αφίσες









Αρχείο Εφημερίδας
Εκδόσεις
25 Σεπ 2022, 13:12

Η ανατροπή του καπιταλισμού προϋπόθεση για τη λύση του ζητήματος της κατοικίας

27 Μαρ 2022, 17:35

Σοσιαλιστική οικοδόμηση και καπιταλιστική παλινόρθωση στην ΕΣΣΔ

Κατεβάστε ελεύθερα τη μελέτη

11 Οκτ 2020, 11:30

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (κατεβάστε ελεύθερα τη μπροσούρα)

29 Αυγ 2020, 10:01

Η αλήθεια για τους Σλαβομακεδόνες

Ο ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΑΝΕΛΕΗΤΟΣ ΔΙΩΓΜΟΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ

Αφιερώματα
17 Σεπ 2020, 19:22

Εγκληματικό, εθνικοσοσιαλιστικό μόρφωμα ήταν και παραμένει η Χρυσή Αυγή και οι παραφυάδες μετά τη διάσπασή της

4 Νοέ 2017, 00:00

100 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

Ο μεγάλος Οκτώβρης του 1917 εξακολουθεί να διδάσκει το προλεταριάτο

30 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (7)

23 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (6)

Δείτε όλες τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

Δείτε όλα τα ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Πολιτικές Δίκες
  • 17Ν

    Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    • Εφετείο 17Ν

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

  • ΕΛΑ

    Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    • Δεύτερη Δίκη ΕΛΑ

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    • Εφετείο ΕΛΑ

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    • Πρώτη Δίκη ΕΛΑ

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

  • Επαναστατικός Αγώνας

    Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    • Πρώτη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    • Εφετείο Επαναστατικού Αγώνα

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    • Δεύτερη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

  • Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς

    Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    • 3η Δίκη Σ.Π.Φ.

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    • 4η Δίκη Σ.Π.Φ.

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    • Δίκη Σ.Π.Φ.

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

Παλαιστίνη
  • Σπάζοντας την πολιορκία

    Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    • Το ημερολόγιο της αποστολής

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (4)

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (3)

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (2)

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (1)

      Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

Σύνδεσμοι
  • Ποιοι είμαστε

    Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

  • Επικοινωνία

    Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

  • Όροι χρήσης

    Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

  • Ποιοι είμαστε

    Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

  • Επικοινωνία

    Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

  • Όροι χρήσης

    Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

    Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για διορισμούς, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ οι προτεραιότητες

Πληκτρολογήστε παραπάνω και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας. Εφόσον συνεχίσετε στη σελίδα μας, θεωρούμε ότι είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Ρυθμίσεις CookieΣυνέχεια
Διαχείριση συναίνεσης

Σύνοψη απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας (analytics). Δεν μπορούμε να εξακριβώσουμε την προσωπική σας ταυτότητα από τα cookies. Τα cookies αποθηκεύονται αποκλειστικά στη δική σας συσκευή (υπολογιστή, tablet, κινητό τηλέφωνο) και η ιστοσελίδα δε διατηρεί κανένα αρχείο ή βάση δεδομένων με προσωπικά δεδομένα σας.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
_GRECAPTCHA5 months 27 daysThis cookie is set by Google. In addition to certain standard Google cookies, reCAPTCHA sets a necessary cookie (_GRECAPTCHA) when executed for the purpose of providing its risk analysis.
cookielawinfo-checkbox-advertisement1 yearSet by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
elementorneverThis cookie is used by the website's WordPress theme. It allows the website owner to implement or change the website's content in real-time.
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
wordpress_test_cookiesessionThis cookie is used to check if the cookies are enabled on the users' browser.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
CookieDurationDescription
__cf_bm30 minutesThis cookie, set by Cloudflare, is used to support Cloudflare Bot Management.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
CookieDurationDescription
_ga2 yearsThe _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_gid1 dayInstalled by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
CookieDurationDescription
_lscache_vary2 daysNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI4 minutesNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI_SHORTpastNo description
abj404_solution_REQUEST_URI_UPDATE_URL4 minutesNo description
wordpress_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_logged_in_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_sec_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpresspass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpressuser_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-postpass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-settings-0pastNo description
wp-settings-time-0pastNo description
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo