Πιστοί στη δέσμευσή τους ότι θα παραιτηθούν αν η κυβέρνηση δεν δώσει έμπρακτες ενδείξεις ότι το ΠΔ θα τροποποιηθεί, όλοι οι διδάσκοντες της Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου παραιτήθηκαν, καθώς παρήλθε άπρακτη η προθεσμία της 8ης Φλεβάρη που είχαν θέσει.
Προφανώς, οι καθηγητές δεν έκριναν ικανοποιητική την πρόστυχη τροπολογία Μητσοτάκη, με την οποία το επιτελείο του Μαξίμου νόμισε ότι θα τουμπάρει τον καλλιτεχνικό κόσμο.
Πρόκειται για πλήγμα για τον Μητσοτάκη και τη Μενδώνη (ο πολιτικά άθλιος Γιατρομανωλάκης είναι απλό delivery boy). Δε θυμόμαστε να έχει ξαναγίνει τέτοια κίνηση στο μεγαλύτερο και ιστορικότερο κρατικό θέατρο της αστικής Ελλάδας. Είναι τόσο άθλιοι οι κυβερνώντες που προχώρησαν σε διαρροή ότι οι παραιτήσεις δεν έχουν σημασία, γιατί οι συμβάσεις των διδασκόντων έληξαν στις 29 Γενάρη. Αυτό είναι σωστό, όμως παραδοσιακά οι συμβάσεις των διδασκόντων ανανεώνονται.
Η ομαδική παραίτηση των διδασκόντων ανακοινώθηκε από τα μεγάφωνα της υπό κατάληψη κεντρικής σκηνής του Εθνικού (κτίριο Τσίλερ) και έγινε δεκτή με ενθουσιασμό από τους μαθητές της Δραματικής Σχολής, που δίνουν έναν ανυποχώρητο αγώνα, αδιαφορώντας για το ότι διαγράφεται μπροστά τους η απειλή της απώλεια του σπουδαστικού έτους.
Οπως ειπώθηκε, οι διδάσκοντες θα ανακοινώσουν τις επόμενες μέρες το σκεπτικό τους. Τα ονόματα των 40 διδασκόντων είναι τα εξής:
- Ανέστης Αζάς (Υποκριτική – Αυτοσχεδιασμός και Σκηνοθεσία Θεάτρου)
- Ιώ Βουλγαράκη (Υποκριτική – Αυτοσχεδιασμός και Σκηνοθεσία Θεάτρου)
- Αλέξανδρος Βούλγαρης (Ιστορία & Πρακτική Κινηματογράφου)
- Χαράλαμπος Γωγιός (Θεωρία Μουσικής)
- Χρίστος Δήμας (Ιστορία & Πρακτική Κινηματογράφου)
- Φωκάς Ευαγγελινός (Χορός)
- Εβίτα Ζημάλη (Υποκριτική – Αυτοσχεδιασμός)
- Θάλεια Ιστικοπούλου (Σκηνογραφία-Ενδυματολογία)
- Γρηγόρης Ιωαννίδης (Ιστορία Θεάτρου)
- Δηώ Καγγελάρη (Διευθύντρια Σχολής Εθνικού Θεάτρου – Δραματολογία)
- Αλεξανδρα Καζάζου (Σωματικό Θέατρο)
- Σίμος Κακάλας (Υποκριτική – Αυτοσχεδιασμός)
- Αλεξία Καλτσίκη (Υποκριτική – Αυτοσχεδιασμός)
- Διονύσης Καψάλης (Ιστορία της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας)
- Χαρά Κεφαλά (Φωνητική-Θεατρικό τραγούδι)
- Μαρία Κεχαγιόγλου (Υποκριτική-αυτοσχεδιασμός, Αγωγή προφορικού λόγου-σκηνικός λόγος)
- Κατερίνα Κοζαδίνου (Αγωγή προφορικού λόγου-σκηνικός λόγος)
- Ρηνιώ Κυριαζή (Αγωγή προφορικού λόγου-σκηνικός λόγος
- Παναγιώτα Κωνσταντινάκου (Ιστορία σκηνοθεσίας)
- Γεωργία Μαυραγάνη (Υποκριτική – Αυτοσχεδιασμός και Σκηνοθεσία Θεάτρου)
- Γιάννης Μετζικώφ (Σκηνογραφία-Ενδυματολογία)
- Θωμάς Μοσχόπουλος (Δραματουργία)
- Κωνσταντίνος Μπουμπούκης (οπλομαχητική-ξιφασκία)
- Κωνσταντίνος Μωραΐτης (Κίνηση-Ido portal animal)
- Μαριέλα Νέστορα (Κίνηση-Μέθοδος Feldenkraise)
- Γιάννης Νταλιάνης (Αγωγή προφορικού λόγου-σκηνικός λόγος)
- Μελίνα Παιονίδου (Φωνητικη-Μουσική διδασκαλία-Θεατρικό τραγούδι)
- Βίκυ Παναγιωτάκη (Κίνηση-Τεχνική Alexander)
- Θάνος Παπακωνσταντίνου (Υποκριτική – Αυτοσχεδιασμός και Σκηνοθεσία Θεάτρου)
- Αγλαΐα Παππά (Υποκριτική – Αυτοσχεδιασμός και Αγωγή προφορικού λόγου-σκηνικός λόγος)
- Κωνσταντίνα Πιτσιάκου (Θεωρία Μουσικής-Μέθοδος Kodaly)
- Γιώργος Σαμπατακάκης (Ιστορία σκηνοθεσίας)
- Πέτρος Σεβαστίκογλου (Ιστορία & Πρακτική Κινηματογράφου)
- Αγγελική Στελλάτου (Εκφραστική κίνηση σώματος)
- Χρυσή Τζαρδή
- Σύλλας Τζουμέρκας (Ιστορία & Πρακτική Κινηματογράφου)
- Ιωάννα Τουμπακάρη (Κίνηση-παραδοσιακό Kun Gu)
- Αγγελος Τριανταφύλλου (Μουσική)
- Πρόδρομος Τσινικόρης (Δραματουργία)
- Λένα Φιλίπποβα (Υποκριτική – Αυτοσχεδιασμός)