Τελικά . Το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΟΔΥ το χειρίζεται call center και συγκεκριμένα η εταιρία-κάτεργο Teleperformance. Η ομάδα «Μένουμε Ενεργοί – υγεία, συλλογικότητα, αλληλεγγύη» αποκάλυψε το γεγονός στη σελίδα της στο facebook, δίνοντας στη δημοσιότητα και mail που έστειλε η εταιρία στους υπαλλήλους της, ζητώντας «εθελοντές» που θα αναλάβουν τη δουλειά. Μοναδικό προσόν τους η γνώση ελληνικών!
Χθες γράψαμε ότι, αν συμβαίνει αυτό, τότε πρόκειται για έγκλημα. Σήμερα λέμε: είναι έγκλημα. Εβαλαν ανθρώπους να απαντούν σε επείγοντα ιατρικά ερωτήματα, με αποτέλεσμα να «βυσματώνουν» όχι μόνον ασθενείς (όπως η 41χρονη μάνα τριών παιδιών στην Καστοριά, που κατέληξε αβοήθητη στο σπίτι της), αλλά ακόμα και γιατρούς. Οπως τους γιατρούς της Αμαλιάδας, του Πύργου και της Πάτρας, διαδοχικά, που επέμεναν ότι ο 65χρονος από το γκρουπ που επέστρεψε από τους «αγίους τόπους» παρουσιάζει συμπτώματα CoviD-19 και πρέπει να του γίνει τεστ και εισέπρατταν από τον ΕΟΔΥ την απάντηση ότι ο άνθρωπος ήρθε από το Ισραήλ που είναι… ασφαλής χώρα! Σκεφτείτε το λίγο, ένας , άκουγε τους γιατρούς να του λένε ότι πρέπει να γίνει ένα τεστ κι αυτός απαντούσε αρνητικά, γιατί στην οθόνη του υπολογιστή του έβλεπε ότι δεν πρέπει να γίνουν τεστ σε ταξιδιώτες που επέστρεψαν από το Ισραήλ! Είναι ή δεν είναι έγκλημα;
Τι θα μπορούσε να τους οδηγήσει σε μια τέτοια επιλογή; Τα λεφτά, τίποτ’ άλλο! Ενας εργαζόμενος σε call center πληρώνεται λιγότερο και από τον κατώτατο μισθό, ενώ αν έστηναν μια υπηρεσία στελεχωμένη με γιατρούς, αυτό θα τους κόστιζε περισσότερο.