Με τη φόρα που έχουν πάρει ο Χρυσοχοΐδης με τον Ρόβλια έχουν μετατραπεί σε κανονικούς διαφημιστές καπιταλιστικών επιχειρήσεων, αποτελώντας εργαλείο του μάρκετινγκ αυτών των επιχειρήσεων. «Διευρύνεται η πρωτοβουλία για μειώσεις τιμών και στον κλάδο της εστίασης», διατυμπάνιζαν σαν τελάληδες, με ανακοίνωσή τους, την περασμένη Τετάρτη. Τι διαφήμιζαν; Τις αλυσίδες γρήγορου φαγητού του ομίλου Vivartia (Goody’s, Everest, Flocafe, Olympus Plaza, La Pasteria), που κάνουν διάφορες προσφορές για να τραβήξουν πελατεία και να ταπώσουν τους ανταγωνιστές τους (κυρίως τους μικρούς). Η τυρόπιτα στο 1 ευρώ είναι κάτι που το διαφημίζουν εδώ και καιρό. Η τυρόπιτα με κέρασμα τον καφέ επίσης είναι κάτι που το διαφημίζουν εδώ και καιρό, μόνο που ισχύει μέχρι τις 12 το μεσημέρι. Και κάποια άλλη προσφορά είχε λήξει δυο μέρες πριν την ανακοινώσουν ο Χρυσοχοΐδης με τον Ρόβλια.
Ετσι που πάνε, σε λίγο θα μαζεύουν τις προσφορές των επιχειρήσεων και θα τις παρουσιάζουν σαν οργανωμένη μείωση τιμών, χάρη στη δράση του υπουργείου. Βέβαια, κανέναν δεν κοροϊδεύουν έτσι (ο ελληνικός λαός ξέρει καλά τι ακρίβεια υπάρχει στην αγορά, που γίνεται πιο δυσβάσταχτη όταν η τσέπη είναι εντελώς άδεια), εξασφαλίζουν όμως κάποια ευνοϊκά γι’ αυτούς δημοσιεύματα και καλύπτουν τη ντροπή από τις δηλώσεις που έκανε συνεχώς ο Χρυσοχοΐδης, όταν ανέλαβε το υπουργείο Ανάπτυξης, ότι μέχρι τα Χριστούγεννα θα υποχρεώσει τις πολυεθνικές που μονοπωλούν την αγορά στα είδη πρώτης ανάγκης να ρίξουν τις τιμές κατά 20% έως 30% (και εισέπραξε το χλευασμό των πολυεθνικών).