«Τα έπαιξα και τσίριζα / ώσπου ήρθε ο ΣύΡιζΑ / τώρα πια δεν τσιρίζω / και ήσυχα ψηφίζω». Ηταν ένα δύστυχο από ένα νέο επαναστατικό σουξέ της εποχής που είναι Νο 3 αριστερά στα charts για αρκετές εβδομάδες και φιλοδοξεί να ανεβεί «λίγο ψηλότερα, λίγο ψηλότερα», ανησυχώντας τους αριστερούς του δεξιού ρεύματος του κεντρώου ΠαΣοΚ (έτσι όπως ερχόμαστε από Μαλακάσα). Κοιτώντας τον Περισσό αφ’ υψηλού, το εναπομείναν πράσινο στα ίσα και με πλώρη τη γαλάζια θάλασσα, η κάθοδος των μυρίων συριζόντων που έρποντας πηγαίνουν να σαμποτάρουν την κορυφή του συστήματος, ανησυχεί τα μάλακάθε εξουσιαστή. Οι πυλώνες του οικοδομήματος τρέμουν το ρετουσάρισμα και τον καλλωπισμό με σχιστόλιθους και κοκκοφοίνικες, καθώς και την α-δεξιότητα των νέων μαστόρων που δήθεν συρίζουν αδιάφορα. «Θέλουν να εφαρμόσουν λατινογενή μοντέλα», δήλωσε έντρομη στην κάμερα του Σκάει, η προοδευτική σκηνοθέτιδα ταινιών μικρού μήκους Χαντούμ Ολντού, ενώ πρώην στέλεχος της Συμβουλευτικής (τον καιρό της εθνοσωτηρίου επαναστάσεως) και νυν Μ.Κ.Δ. (Μακεδών Κοινωνικός Διασκεδαστής, ποιος μέγιστος κοινός διαιρέτης ρε;) ήταν κάθετο: «Θα μας σφάξουν όχι με κονσερβοκούτια αλλά με USB και θα μας πνίξουν με adaptors στην πηγάδα ανακύκλωσης».
Στην πρωτοπόρο, προοδευτική, ερωτική κλπ. συμβασιλεύουσα, απαγορεύεται ο Πικάσο από έναν διευθυντή εκπαίδευσης που λέγεται Θεόδουλος (λογικοί οι συνειρμοί που κάνατε σύντροφοι αναγνώστες, σας συγχαίρω). Κι απαγορεύεται γιατί αναπαρίστανται –λέει– εικόνες από μπουρδέλ@, ενώ την ίδια ώρα η θέαση αλλά και περιήγηση της Ελλάδας επιτρέπεται ελεύθερα! Πάλι στην πρωτοπόρο συμβασιλεύουσα, οργανώνουν συναυλίες με προσκλήσεις που πουλάνε τα σχολεία και τα έσοδά τους θα μείνουν σ’ αυτά. Για να καλύψουν υποχρεώσεις που αδυνατεί να καλύψει το ΥπΕθΠΘ, το οποίο αυτό τον καιρό είναι επιφορτισμένο με τη σύνδεση εκπαίδευσης-αγοράς ή καλύτερα σκλάβου-αφέντη. Ε, τα έμαθαν οι Σέρρες (αλυσίδα πάει η λαμακία) κι απαγόρευσαν με τη σειρά τους το θεατρικό «λεωφορείο ο πόθος» γιατί «περιέχει άσεμνες σκηνές». Τα σκ@τοκάναλα και οι πορνοφυλλάδες –που η εισαγγελική απαγόρευση για δαύτες κράτησε όσο ένα τσιγάρο slim line– δεν περιέχουν άσεμνες σκηνές. Ούτε ο καθημερινός βιασμός των ραγιάδων από το φασισταριό, που μέσα σε μια τετραετία ανά δεκαπενταετία καταφέρνει να οπισθοδρομήσει σαράντα χρόνια τον τόπο. Ρε δεν πάτε στο διάολο λέω γω, αλλά και να πάτε τι θα βρείτε; Και να υπήρχε, θα έχει βγει από τα ΒΑΕ.
Σύμφωνα με μια ιστορική ασυμφωνία χαρακτήρων, όλο σύμφωνα κατατρύχουν την εκκλησία. Ποιο σύμφωνο της Βαρσοβίας, πάει αυτό, τώρα έχουμε το συμ-συμ, το σύμφωνο συμβίωσης. Σύμφωνα με την εκκλησία, οποιοδήποτε είδος γάμου πέρα από τον πατροπαράδοτο θρησκευτικό είναι… αμαρτία. Για αμαρτίες δεν είμαι κι η αρμοδιότερη να τοποθετηθώ. Αυτό που ξέρω όμως είναι ότι σίγουρα η εφαρμογή του συμφώνου θα επιφέρει σημαντική απώλεια εσόδων σε καιρούς χαλεπούς. Ακούς εκεί, να δίνουν τα λεφτά σε συμβολαιογράφους και δικηγόρους και να μην προτιμούν ανθρώπους, εις εκ των οποίων είχε μόλις κάτι εκατομμυριάκια για τα γεράματα. Εντάξει, ξέρω, μεμονωμένο περιστατικό… Ως κίνηση καλής θέλησης πάντως, η Κοκκινοσκουφίτσα θα συνδράμει με τη συμβουλή της ώστε να ισοσκελιστεί το πράμα: αν ισχύσει το σύμφωνο και χάσει μάννα και money εξ ουρανού η εκκλησία, να αναλάβει εργολαβία τους γάμους ομοφυλόφιλων! Τι γελάτε ρε, δεν έχουν πού να παντρευτούν, μόνο τρεις δήμοι σ’ όλη τη χώρα είναι θετικοί. Ας τους αγκαλιάσει η εκκλησία η οποία γιγνώσκει από αγκαλιές αλλά και από το… δράμα των ομοφυλόφιλων, ρεφάροντας έτσι τις πιθανές απώλειες (χρηματίστρια έπρεπε να γίνω η Ρούφη Αννα).
Τώρα, για να λέμε και την αλήθεια, εμάς εδώ στο δάσος δεν μας απασχολεί το αν αγόρασε ο Μπόμπολας το πρώτο ή το δεύτερο θέμα. Στα μπομπόλια μας. Εμάς άλλα μας καίνε. Τόσο εγώ, όσο και η Χιονάτη, η Σταχτοπούτα, οι εφτά νάνοι κι άλλες καλές μου φίλες, είμαστε υπέργηρες. Τόσες δεκαετίες δουλειάς, τόσες από μας στα βαρέα κι ανθυγιεινά και σύνταξη γιοκ! Μη γελάτε, ούτε εσείς πρόκειται να πάρετε. Κι αυτό –φυσικά– δεν μας παρηγορεί. Αυτό είναι που μας εξοργίζει διπλά. Εσάς;
Κοκκινοσκουφίτσα
kokinoskoufitsa@eksegersi.gr