Με ένα μεγαλοπρεπέστατο φτύσιμο προς την κυβέρνηση Παπανδρέου ανακοίνωσαν τη συγχώνευση της Aegean με την Olympic Air οι όμιλοι Βασιλάκη και MIG. Οχι μόνο την αγνοούν παντελώς (δεν κάνουν την παραμικρή αναφορά), αλλά αναφέρονται μόνο στην Επιτροπή Ανταγωνισμού της ΕΕ, από την οποία πρέπει να περάσει η συμφωνία (λόγω μεγέθους). Ο Ρέππας, που έκανε τον καμπόσο πριν μερικές μέρες (λεονταρισμούς χαρακτηρίζαμε τα όσα είπε), σκούπισε το πρόσωπό του και ατάραχος απεφάνθη ότι ψιχαλίζει. Συνειδητοποίησε ότι Βασιλάκης και Βγενόπουλος τον έχουν γραμμένο κανονικότατα, γι’ αυτό και δεν επέδειξαν ούτε το αρμόζον τακτ να του κάνουν μια επίσκεψη και να τον ενημερώσουν για τη συμφωνία των δυο ομίλων.
Γεννήθηκε, λοιπόν, ένα νέο αεροπορικό μονοπώλιο (με την έννοια της μονοπώλησης της εγχώριας αγοράς και όχι από άποψη συγκέντρωσης κεφάλαιου), το οποίο γίνεται αποδεκτό, εν αντιθέσει με την πάλαι ποτέ κρατική Ολυμπιακή, που όχι μόνο της είχαν στερήσει τη μονοπωλιακή θέση, αλλά υποχρέωσαν το κράτος να την ιδιωτικοποιήσει και να την πουλήσει εντελώς απαξιωμένη. Προφανώς, το ιδιωτικό μονοπώλιο δεν… νοθεύει τον ανταγωνισμό, όπως τον «νόθευε» η Ολυμπιακή.
Οταν η Ολυμπιακή έβγαινε στο σφυρί και ο όμιλος Βασιλάκη έθετε υποψηφιότητα για την αγορά της, ο Βγενόπουλος χρησιμοποιούσε σαν όχημα της MIG την… αντιμονοπωλιακή προπαγάνδα. «Εμείς πιστεύουμε ότι στις αγορές πρέπει να υπάρχει ανταγωνισμός, διότι αυτός ο ανταγωνισμός λειτουργεί προς όφελος και των πελατών αλλά και των διαφόρων κλάδων της οικονομίας που εξυπηρετούνται από τις αερομεταφορές», έλεγε στον Real FM το Μάρτη του 2009. Και συμπλήρωνε με νόημα: «Αν βεβαίως υπήρχε μια πρόταση από την Aegean η οποία να οδηγούσε σε μορφή μονοπωλίου, εμένα η θέση μου είναι ότι εμείς σε μονοπώλια δεν συμμετέχουμε και δεν δέχομαι το επιχείρημα ότι υπάρχουν καλά μονοπώλια και κακά μονοπώλια. Εμείς θεωρούμε ότι τα μονοπώλια δεν είναι καλά»!
Με τέτοια επιχειρηματολογία και με καλά σχεδιασμένες επιθέσεις ενάντια στην οικογένεια Βασιλάκη, την οποία κατηγορούσε για διαπλοκή με την οικογένεια Μητσοτάκη, ο Βγενόπουλος κατάφερε τελικά να αγοράσει αυτός την Ολυμπιακή, την οποία τώρα συγχωνεύ-ει με την εταιρία του «άσπονδου εχθρού» του, δημιουργώντας ένα μονοπώλιο η λειτουργία του οποίου θα έχει τα εξής αποτελέσματα:
α) Θα τσακίσει ακόμα περισσότερο τις εργασιακές σχέσεις των εργαζόμενων στις αερομεταφορές. Κόσμος θα απολυθεί (για την ακρίβεια θα φύγει μόλις λήξουν οι συμβάσεις ορισμένου χρόνου που κυριαρχούν και στις δυο εταιρίες), ενώ όσοι μείνουν θα εργάζονται περισσότερο και θα πληρώνονται λιγότερο. Οι συλλογικές συμβάσεις των πάλαι ποτέ εργαζόμενων της Ολυμπιακής έχουν ήδη πεταχτεί στο σκουπιδοτενεκέ της ιστορίας.
β) Θα γδύσει όσους χρησιμοποιούν τις αεροπορικές υπηρεσίες και δεν χρειάζεται να εξηγήσουμε γιατί.
γ) Εκβιαστικά θα γδύσει το κράτος με την ανάληψη των λεγόμενων άγονων γραμμών, όπως τόσα χρόνια τώρα κάνουν οι ακτοπλόοι εφοπληστές.