Tην Tρίτη 19 Aπρίλη, σύσσωμη η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Γεωργίας επισκέφτηκε το Περιφερειακό Kέντρο Προστασίας και Ποιοτικού Eλέγχου Πειραιά για να δώσει μια ακόμη κακόγουστη παράσταση, με καλεσμένους όλους τους αγροτικούς συντάκτες. Στόχος να παρουσιαστεί για μια ακόμη φορά το στερεότυπο σλόγκαν ότι εντατικοποιήθηκαν οι έλεγχοι και έφεραν πολύ θετικά αποτελέσματα. Oι αγροτικοί συντάκτες τίμησαν τη φιέστα δια της απουσίας τους. Αντέδρασαν γιατί λίγο πολύ γνώριζαν το σκοπό της επίσκεψης της πολιτικής ηγεσίας και γιατί από τις 23 Σεπτέμβρη που ανέλαβε υπουργός ο E. Mπασιάκος μόνο δύο φορές τους κάλεσε για την άτυπη ενημέρωση–συνέντευξη.
Τελευταία Νέα :
- Σαν σήμερα 24 Ιούνη
- Παραβίασαν την κατάπαυση του πυρός στον Λίβανο οι σιωναζιστές
- Σκάνδαλο διπλών συμβάσεων στα ιδιωτικά σχολεία
- Πολιτικοί κρατούμενοι στις φυλακές Δομοκού: Να μην αφήσουμε να υπάρξει σήμερα ο πρώτος νεκρός απεργός πείνας στην Ελλάδα
- Ο Μπακαεΐ διαψεύδει Τραμπ και Βανς: Δεν έχουμε αναλάβει καμιά υποχρέωση για το πυρηνικό μας πρόγραμμα
- Εντατικές διαβουλεύσεις στο Κάιρο για τη Λωρίδα της Γάζας







