Την αγορά πέντε μονάδων μετακίνησης νεογνών ανακοίνωσε στη Βουλή ο υφυπουργός Υγείας Αθ. Γιαννόπουλος, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση σχετική με το θάνατο νεογνού πριν μερικές μέρες, επειδή η μία από τις δύο διαθέσιμες μονάδες ήταν σε άλλο περιστατικό και η δεύτερη ήταν κατειλημμένη. Δηλαδή, έπρεπε να πεθάνει ένα βρέφος, που θα μπορούσε να σωθεί αν υπήρχε η μονάδα να το μεταφέρει από το Τζάνειο στο Κρατικό της Νίκαιας, για να διαπιστώσει η κυβέρνηση ότι υπάρχει ανάγκη για περισσότερες μονάδες μετακίνησης νεογνών. Θυμίζουμε, ότι αμέσως μετά το τραγικό περιστατικό ο υφυπουργός Γιαννόπουλος δήλωνε σε ραδιοφωνικούς σταθμούς ότι φταίνε οι γιατροί του Τζάνειου και όχι το μπάχαλο στις υποδομές, ενώ ο υπουργός Αβραμόπουλος δεχόταν τους γονείς του νεογνού και προσπαθούσε να τους στρέψει ενάντια στους γιατρούς.
Τελευταία Νέα :
- Ο θρίαμβος του πολιτισμού επί της ιμπεριαλιστικής ωμότητας
- Θα παραδοθεί ο Αβραμόπουλος στις βελγικές δικαστικές αρχές ή θα έχουμε σκάνδαλο πάνω στο σκάνδαλο;
- Σαν σήμερα 23 Ιούνη
- Η Γερμανία απορρίπτει την προτεινόμενη ισραηλινή «ζώνη ασφαλείας» στον νότιο Λίβανο
- Οι σιωναζιστές έχουν φτιάξει λίστες ανεπιθύμητων στην Ελλάδα
- Πώς τους πετσόκοψες έτσι, πώς τους πετσόκοψες;







