Την αγορά πέντε μονάδων μετακίνησης νεογνών ανακοίνωσε στη Βουλή ο υφυπουργός Υγείας Αθ. Γιαννόπουλος, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση σχετική με το θάνατο νεογνού πριν μερικές μέρες, επειδή η μία από τις δύο διαθέσιμες μονάδες ήταν σε άλλο περιστατικό και η δεύτερη ήταν κατειλημμένη. Δηλαδή, έπρεπε να πεθάνει ένα βρέφος, που θα μπορούσε να σωθεί αν υπήρχε η μονάδα να το μεταφέρει από το Τζάνειο στο Κρατικό της Νίκαιας, για να διαπιστώσει η κυβέρνηση ότι υπάρχει ανάγκη για περισσότερες μονάδες μετακίνησης νεογνών. Θυμίζουμε, ότι αμέσως μετά το τραγικό περιστατικό ο υφυπουργός Γιαννόπουλος δήλωνε σε ραδιοφωνικούς σταθμούς ότι φταίνε οι γιατροί του Τζάνειου και όχι το μπάχαλο στις υποδομές, ενώ ο υπουργός Αβραμόπουλος δεχόταν τους γονείς του νεογνού και προσπαθούσε να τους στρέψει ενάντια στους γιατρούς.
Τελευταία Νέα :
- Σαν σήμερα 24 Ιούνη
- Παραβίασαν την κατάπαυση του πυρός στον Λίβανο οι σιωναζιστές
- Σκάνδαλο διπλών συμβάσεων στα ιδιωτικά σχολεία
- Πολιτικοί κρατούμενοι στις φυλακές Δομοκού: Να μην αφήσουμε να υπάρξει σήμερα ο πρώτος νεκρός απεργός πείνας στην Ελλάδα
- Ο Μπακαεΐ διαψεύδει Τραμπ και Βανς: Δεν έχουμε αναλάβει καμιά υποχρέωση για το πυρηνικό μας πρόγραμμα
- Εντατικές διαβουλεύσεις στο Κάιρο για τη Λωρίδα της Γάζας







