♦ «Αφήστε τους δασκάλους μας να γίνουν ήρωες» κραύγαζε από το πρωτοσέλιδό της στις 15 Μάη η «Daily Mail», ένα από τα δεξιά-λαϊκίστικα «ταμπλόιντ» του βρετανικού Tύπου. Η φυλλάδα κατηγορεί τη συνδικαλιστική γραφειοκρατία που αντιδρά στο άνοιγμα των σχολείων, ότι δεν αφήνει τους δάσκαλους να γίνουν οι… νέοι ήρωες, μετά τους νοσηλευτές και τους νοσοκομειακούς γιατρούς! Εκεί το λένε απροκάλυπτα: ναι, υπάρχουν κίνδυνοι από το άνοιγμα των σχολείων, αλλά οι εκπαιδευτικοί πρέπει να γίνουν ήρωες αψηφώντας τους κινδύνους! Για ποιο λόγο απαιτείται αυτός ο ηρωισμός; Για να επανεκκινήσει η καπιταλιστική οικονομία, να μην υποστεί άλλες ζημιές. Οπως αντιλαμβάνεστε, από πλευράς εργαζόμενων (εργαζόμενοι είναι οι εκπαιδευτικοί) αυτό δε θα ήταν ηρωισμός αλλά… μαλακία. Ειδικά αν σκεφτούμε την εγκληματική συμπεριφορά της βρετανικής κυβέρνησης, που με τη συνειδητή τακτική της «ανοσίας αγέλης» έστειλε τόσο κόσμο στον τάφο. Εδώ σ' εμάς ακολουθούν άλλη τακτική, βέβαια. Δεν τολμούν να μιλήσουν για ηρωισμό των εκπαιδευτικών. Απλά, παραμυθιάζουν τον κόσμο ότι δεν υπάρχουν κίνδυνοι. Ομως, οι κυνικοί βρετανοί μας λένε ποια είναι η αλήθεια.
♦ Από τις λίγες εξαιρέσεις στο χώρο του υψηλού επιπέδου αθλητισμού, ο (δις) ολυμπιονίκης του ταεκβοντό. Το ότι ήταν υποψήφιος ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ δεν το εξετάζουμε. Τον συγκρίνουμε απλά με την πλειοψηφία των συναδέλφων του στον αθλητισμό, που κάνουν το κορόιδο (όταν δεν κωλοτρίβονται με τους ισχυρούς).
♦ Τι άλλο θα δούμε ακόμα; Γάλλος ντιζάινερ σχεδίασε τεράστιες κάσκες από πλεξιγκλάς και τις προτείνει σε εστιατόρια. Για να χώνονται μέσα οι άνθρωποι και να προστατεύονται από τον κοροναϊό. Ξεπέρασε και τους ηλίθιους της Σαντορίνης που διαφήμιζαν ξαπλώστρες μέσα σε κλουβιά από πλεξιγκλάς. Αμα είναι να μπαίνεις στο γυάλινο κλουβί, γιατί να πας στο εστιατόριο για φαγητό; Κάτσε καλύτερα στο σπίτι σου.
♦ Καθένας με τον πόνο του. Οταν όμως το πρόβλημα δεν είναι ατομικό, τότε ο πόνος γίνεται κοινωνικό πρόβλημα. Και τα νοίκια, αφού έπεσαν την πρώτη περίοδο των μνημονίων, ακολουθώντας την τάση της εσωτερικής υποτίμησης, άρχισαν και πάλι να τραβούν την ανηφόρα. (Το στένσιλ φωτογραφίστηκε στη Θεσσαλονίκη).