♦ Συνεχίζουμε, Δυναμώνουμε τους αγώνες μας για Ανώτατη Εκπαίδευση στην υπηρεσία των λαϊκών αναγκών. Ο νόμος πλαίσιο δε θα περάσει! Οχι στο διάλογο απάτη! (Πανσπουδαστική Κ.Σ.)
Μ’ αυτή την αφίσα ήταν γεμάτο το Πολυτεχνείο τη Δευτέρα 29/1. Δε λέει κουβέντα για το άρθρο 16. Είναι περσινή. Κολλήθηκε όμως. Τη στιγμή που η μάχη για συνέχιση των καταλήψεων ενάντια στο άρθρο 16 βρίσκεται σε κρίσιμη καμπή. Επαναλαμβάνουμε, για να το εμπεδώσουμε πρώτοι εμείς. Τη στιγμή της μάχης δε λέει απολύτως τίποτε ενάντια στο άρθρο 16. Δίνουμε το λόγο στο σύντροφο καθοδηγητή. Η αφίσα, λέει, βάζει το γενικότερο στόχο για παιδεία στην υπηρεσία των λαϊκών αναγκών, όταν το κόμμα πάρει τις εκλογές. Ετσι πολιτικοποιούνται σωστά οι αγώνες (το ότι δεν αναφέρει για ποιο λόγο κυρίως γίνονται οι συγκεκριμένοι αγώνες δεν έχει ιδιαίτερη σημασία). Τα άρθρα έρχονται και παρέρχονται. Σημασία έχει η αλλαγή του συσχετισμού δυνάμεων υπέρ του κόμματος. Δηλαδή, υπέρ της Πανσπουδαστικής. Επειδή οσονούπω έχουμε τη μεγάλη μάχη των φοιτητικών εκλογών, γι’ αυτό κολλήθηκε η περσινή αφίσα. Οι αγώνες μας -προσέξτε το κτητικό «μας», το έχει και η αφίσα- πρέπει να έχουν αποκρυσταλλώματα.
♦ Η μάχη δεν έχει κριθεί!!! Ο αγώνας συνεχίζεται παντού. Με όλους τους τρόπους, με όλες τις μορφές!!! Τους προειδοποιούμε ξανά. Κάτω τα χέρια από το άρθρο 16 (Συντονιστικό Αγώνα Σχολείων Αθήνας)
Επικεφαλίδα και τέλος προκήρυξης της ΚΝΕ, που μοιράζεται στα σχολεία. Να λοιπόν που η ΚΝΕ δίνει με όλες της τις δυνάμεις τη μάχη ενάντια στο άρθρο 16. Αρα, τα προηγούμενα σχόλια είναι απλώς… αντιΚΚΕ προκατάληψη. Αντιγράφουμε από την προκήρυξη: «ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΟΥΝ ΞΑΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ… Θα μας βρουν απέναντί τους όταν ξανασυζητήσουμε το άρθρο 16 και την αναθεώρηση του Συντάγματος, το Φλεβάρη! Γιατί τίποτα δεν έχει κριθεί…». Κάτι είναι κι αυτό, μπορεί να πει κάποιος! Κάτι; Ορίστε και οι μορφές πάλης που προτείνει η ΚΝΕ: «Προχωράμε: Την ημέρα που θα συζητηθεί στην Ολομέλεια της Βουλής το άρθρο 16. Κλείνουμε τα σχολεία μας και συμμετέχουμε στο μεγάλο συλλαλητήριο. Σε συνεδριάσεις των 15μελών μας για να σχεδιάσουν τις πρωτοβουλίες κάθε σχολείου (μάζεμα υπογραφών, εκδηλώσεις, κλεισίματα δρόμων, συναυλίες, πανό σε κάθε σχολείο). Πραγματοποιούμε γενικές συνελεύσεις στα σχολεία μας. Μαζεύουμε υπογραφές σε όλα τα σχολεία για να τις καταθέσουμε την ημέρα της κινητοποίησης. Ολον τον επόμενο μήνα σε διαδηλώσεις, σε κινητοποιήσεις σε κάθε σχολείο, σε κάθε δήμο να φτάσει παντού το σύνθημά μας, η αναθεώρηση του άρθρου 16 δε θα περάσει. Προχωράμε σε τοπικά συντονιστικά για να οργανώσουμε αυτές τις κινητοποιήσεις». Αυτά!!! Πουθενά η λέξη κατάληψη. Είπαμε, σημασία έχει η γενικότερη αλλαγή των συσχετισμών. Υπέρ του κόμματος. Στα Λύκεια και στα Γυμνάσια μπορεί να μην έχουμε την κρίσιμη μάχη των φοιτητικών εκλογών, έχουμε όμως να κάνουμε στρατολογίες. Τάδε έφη ο σύντροφος καθοδηγητής.
♦ Να ανατραπεί το χουντο-φασιστικό άρθρο 16. Οχι στο κρατικό μονοπώλιο στην εκπαίδευση (ΟΑΚΚΕ)
Είπαμε. Καπιταλισμός, τρύπα του όζοντος, φαινόμενο του θερμοκηπίου, ληγμένα χάπια κ.ο.κ., αλλά όλα έχουν και τα όριά τους. Θα μου πεις, αυτοεξευτελίζονται και αυτό έχει τη σημασία του. Οπως εκείνος ο Λούκας, ο βαρεμένος, ο υπερασπιστής, ο αλληλέγγυος του Γιωτόπουλου, του Τζωρτζάτου και του Κανά, ο κατήγορος του Κουφοντίνα και του Τσιγαρίδα, που κράταγε την πικέτα μετά το χτύπημα στην πρεσβεία, που έγραφε «έργο CIA». Σύγχρονα «μηνύματα αντίστασης».