* Γύρισα, μπούλη.
* Συγκίνηση, συμμετοχή, προβληματισμός κι ελπίδες στο διήμερο των κινήσεων αλληλεγγύης στους πολιτικούς κρατούμενους στην Αθήνα. Μετά τον Χρήστο Τσιγαρίδα, ήδη και ο Παύλος Σερίφης είναι έξω. Ο αγώνας συνεχίζεται.
* Ρε συ Αργύρη (Τσακαλία) με τα βιολογικά παστέλια σου, είναι δυνατόν να λήγουν στις 30/2; Για βάλε καμιά φωνή σ’ αυτούς που σου τα προμηθεύουν ότι ο Φλεβάρης έχει 28 μέρες, άντε 29 με τον πληθωρισμό. Τόσο καλά παστέλια και να γράφουν λαμακίες;
* Πολύ κατεψυγμένο (λόγω των καιρικών συνθηκών) χοιρινό στο ευρωπαϊκών προδιαγραφών παγοδρόμιο Π.Α.Θ.Ε.
* Εκπληκτική η οδοσήμανση στους περί την Θεσσαλονίκη κόμβους. Θέτει σε λειτουργία το αταβιστικό κριτήριο του ενστίκτου. Πιο εκπληκτική η τελευταία οδική μόδα: Θέλεις να πας αριστερά; Ο δρόμος που σε βγάζει προς τα εκεί είναι ο δεξιός. Κι αντίστροφα. Συγχαρητήρια!
* Αν παρ’ όλη την ενορχηστρωμένη τρομοκρατία που σας θέλει κλεισμένους στα σπίτια σας επιμένετε να κυκλοφορείτε έξω, προσέχετε πολύ. Πέφτουν πάλι συνεχώς άνθρωποι από τα σύννεφα, μετά το σίριαλ σε εκκλησία και δικαιοσύνη.
* Τέτοιες μέρες πριν 82 χρόνια (1923), τέθηκε σε ισχύ το Γρηγοριανό ημερολόγιο. Η 16η Φεβρουαρίου έγινε 1η Μαρτίου και οι ενδιάμεσες μέρες δεν υπήρξαν ποτέ. Αν κάποιος σας πει για κάτι που συνέβη πχ. την 21 Φεβρουαρίου 1923, σας λέει ψέματα.
* Την ημέρα μνήμης του ολοκαυτώματος των εβραίων, ο Αναστάσιος (Blacky) Μαχαίρογλου στον Αγγελιοφόρο (30/1-σελίδα 12), την αποκαλεί γιορτή!!! Πρόκειται περί πολιτικής θέσης ή απλά περί χαζομάρας; Η στήλη, παρακολουθώντας πώς γράφουν κάποιοι υπεραμύνεται του δεύτερου, χωρίς να παίρνει όρκο ότι δεν ισχύει και το πρώτο.
* Ε, γι’ αυτό υπεραμύνεται της αγγλικής γλώσσας η Mrs Diamantopoulos. Πού να μαθαίνεις τώρα ελληνικά…Η γυναίκα που εφηύρε τον όρο ευελ-φάλεια και μας έκανε να εφεύρουμε τον όρο δε-γα-λέ-γω εις απάντησιν, αγνοεί τη λέξη ακατονόμαστος. Ακου ακατΑνόμαστος!…
* Γιοσάκη. Γιος Ακη. Yo Σάκη.
* «Αν είσαι και παπάς, με την αράδα σου θα πας» (λαϊκή επιταγή).
* «Ο παπάς ο παχύς έφαγε παχιά φακή. Γιατί παπά παχύ έφαγες παχιά φακή;» (λαϊκός γλωσσοδέτης).
* «Η παπάς παπάς ή ζευγάς ζευγάς» (λαϊκή σοφία).
* «Α παπά παπά παπά, εγώ δεν κάνω τέτοια πράγματα» (λαϊκόν άσμα).
* «Παπά παπά παπάρα παπά» (λαϊκός ρυθμός).
* Παπά παπά έκανε η πάπια κι ο παπάς έκανε την πάπια (καμιά σχέση με τον Κο Πάπια).
* Ολα είναι άκαιρα και άκυρα σ’ αυτή τη δίκη. Ολα, ακόμα κι οι λεπτομέρειες. Ακου τέντες μες στο καταχείμωνο!
* Σπουδαίοι οι μηχανισμοί αυτοκάθαρσης του συστήματος. Το οποίο δυστυχώς δεν διαθέτει μηχανισμούς αυτοκαταστροφής. Ας μην περιμένουμε άδικα…
* Ενας πρόσφατος λυγμός του Χρήστου Τσιγαρίδα: Ο,τι πολυτιμότερο ενθυλάκωσε τελευταία η καρδιά μας που ζει στους καιρούς της ασχήμιας, μεταφρασμένο με χίλιους τρόπους, μετουσιώνοντας τη θλίψη και την οργή στα φωτεινά χρώματα του αύριο.
* «Αφανιζόμαστε αδέρφια, αφανιζόμαστε, βαθμηδόν βουλιάζουμε μες στην ομίχλη, μας αφομοιώνει η καταχνιά έναν-έναν. Παράξενα αντηχούν οι φωνές μέσα στη σιωπή κι ακόμα πιο παράξενοι οι σύντροφοι που βαδίζουν με τυφλά χέρια» (Ανέστης Ευαγγέλου – «Η ομίχλη»).
Κοκκινοσκουφίτσα