Close Menu
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
  • Στήλες
    • Η Αποψή Μας
    • Στο Ψαχνό
    • Zoom
    • Βαθύ Κόκκινο
    • Αντικυνωνικά
    • Dixi et salvavi animam meam
X (Twitter) YouTube RSS
Τελευταία Νέα :
  • Τους τα έχωσε χοντρά μέσα στη Γερουσία: είστε δολοφόνοι παιδιών στη Γάζα
  • Ευρωβουλευτές του ΕΛΚ ζητούν να απαγορευτεί το σφυροδρέπανο
  • Περηφάνια και ντροπή στο Ρέθυμνο
  • Σαν σήμερα 16 Μάη
  • Σιδηρόδρομοι: Ο Μητσοτάκης με τα λόγια χτίζει ανώγια και κατώγια
  • Γαλάζιος εμφύλιος για τη σταυρονοθεία
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
X (Twitter) YouTube RSS
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
Πλοήγηση:Αρχική»Πολιτισμός»«Γκαγκάριν»: Οι ταξιδιώτες χάθηκαν στὸ βάθος, άλλους τους κράτησε για πάντα το φεγγάρι
Πολιτισμός

«Γκαγκάριν»: Οι ταξιδιώτες χάθηκαν στὸ βάθος, άλλους τους κράτησε για πάντα το φεγγάρι

Eksegersi.grBy Eksegersi.gr31 Οκτ 2021, 09:33

Το φιλμ «Γκαγκάριν» που άρχισε να προβάλλεται τον Οκτώβρη στην Ελλάδα, γυρίστηκε λίγο πριν κατεδαφιστεί η «Πολιτεία Γκαγκάριν» (η κατεδάφιση ξεκίνησε το 2019 και ολοκληρώθηκε το 2020) στη συνοικία, νοτιοανατολικό προάστιο του Παρισιού, Ιβρί-Σιρ-Σεν. Ο δήμος ήταν προπύργιο του Κομμουνιστικού Κόμματος της Γαλλίας και ακόμη και τα χρόνια που το γαλλικό κόμμα μετατράπηκε σε ρεβιζιονιστικό, τα ηνία του δήμου παρέμειναν στα χέρια του. Η «Πολιτεία Γκαγκάριν» ήταν ένα συγκρότημα εργατικών πολυκατοικιών, γιγαντιαίων διαστάσεων, με 13 ορόφους ύψος και χωρητικότητα 370 διαμερίσματα. Το οικοδομικό αυτό συγκρότημα ανεγέρθηκε το 1961-63 υπό την επίβλεψη της δημοτικής αρχής και στα εγκαίνια παρευρέθη ο ίδιος ο Γιούρι Γκαγκάριν, ο πρώτος κοσμοναύτης της ιστορίας. 

Η πολιτεία αυτή, με την κόκκινη μπογιά που τραβάει το μάτι από μακριά, ήταν το «καμάρι» των γάλλων ρεβιζιονιστών, γιατί στην εποχή της ανέγερσής της οι εγκαταστάσεις της ήταν εξαιρετικά σύγχρονες. Οι ανελκυστήρες, ο κεντρικός φωτισμός, οι κουζίνες και τα ίδια τα μπάνια ήταν πράγματα αδιανόητα για τους εργάτες της εποχής, που συγκεντρώνονταν στον Παρίσι σε τρώγλες ή νεόδμητες, άχαρες, ψηλές πολυκατοικίες στην εργατική ζώνη του Παρισιού μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο και την επακόλουθη ανοικοδόμηση καθώς και μαζική προλεταριοποίηση της φτωχής αγροτιάς, που συνετελέσθη εκείνη την περίοδο. Στην πορεία της αποβιομηχάνισης του Παρισιού, δυο δεκαετίες αργότερα, το οικοδομικό συγκρότημα εγκαταλείφθηκε στη τύχη του. Αρκετοί μετανάστες 2ης και 3ης γενιάς, σήμερα με γαλλική υπηκοότητα, με καταγωγή από Αλγερία και γενικά το Μαγκρέμπ (Βόρεια Αφρική), συνέχισαν να κατοικούν σε αυτό. Λόγω της ανύπαρκτης συντήρησής του, οι εγκαταστάσεις άρχισαν να καταστρέφονται και τα κτίρια του συγκροτήματος άρχισαν να εμφανίζουν σημαντικά προβλήματα για τη συνέχιση της διαμονής σε αυτό (αρουραίοι, πρόβλημα με τα υδραυλικά, κίνδυνος για πυρκαγιά από την πεπαλαιωμένη ηλεκτρολογική εγκατάσταση). 

Το φιλμ παρουσιάζει μια ιστορία που εκτυλίσσεται στα εντός, εκτός και επί τα αυτά μέρη της «Πολιτείας Γκαγκάριν» λίγο πριν την οριστική απόφαση των αρμόδιων αρχών να κατεδαφιστεί. Ο κεντρικός ήρωας είναι ένας δεκαεξάχρονος μαύρος, που το όνομά του είναι Γιούρι. Το έδωσαν οι γονείς του όταν κατέφτασαν νεότατοι στην Πολιτεία, ενθουσιασμένοι από την εύρεση ενός διαμερίσματος σε προάστιο του Παρισιού, δίπλα σε ανθρώπους της τάξης τους, ανθρώπους που τους υποδέχονταν ως ίσους. 

Η κτιριακή εγκατάλειψη αντανακλάται στις σχέσεις των ανθρώπων. Ο Γιούρι πλέον είναι μόνος. Η μητέρα, κι αυτή μόνη της, «τρέχει» πίσω από τους γκόμενούς της. Ο Γιούρι, όμως, δεν θέλει να κατεδαφιστεί το Γκαγκάριν. Εκεί γεννήθηκε, εκεί μεγάλωσε 16 χρόνια και έχει την αυταπάτη ότι μπορεί να δώσει τη μάχη, μαζί με τους γείτονές του, και να πείσει τις αρμόδιες κρατικές αρχές ότι οι ίδιοι οι ένοικοι του κτιρίου θα τα καταφέρουν να φτιάξουν μια βιώσιμη σύγχρονη εκδοχή του. Τα σχέδιά του συντρίβονται πάνω στη γενική απογοήτευση των γειτόνων του και βέβαια στις ίδιες τις αντικειμενικές συνθήκες. Η απόφαση είναι ειλημμένη, όπως μεθοδευμένη ήταν και η εγκατάλειψη του κτιριακού συγκροτήματος, προκειμένου να αξιοποιηθεί η χρήση της γης για επικερδείς δραστηριότητες του κεφαλαίου (ανέγερση νέων συγκροτημάτων με σύγχρονα διαμερίσματα και πώλησή τους σε αστούς και μεσοαστούς του Παρισιού).

Με αυτό το στόρι ως υπόθεση της ταινίας, οι σκηνοθέτες Φανί Λιατάρ και Ζερεμί Τρουίλ έφτιαξαν ένα φουτουριστικό κομψοτέχνημα, αξιοποιώντας περίτεχνα τον όγκο του συγκροτήματος, το ύψος των πολυκατοικιών, τη συμμετρία τους, τη συνειρμική σύνδεση με τον πραγματικό κοσμοναύτη Γκαγκάριν, παρουσιάζοντας ως κεντρική καλλιτεχνική ιδέα την ταύτιση του οικοδομικού συγκροτήματος με ένα διαστημόπλοιο. 

Από την αρχή ως το τέλος του έργου σειρά ήχων και εικόνων παραπέμπουν σε διαστημική πτήση, με την τελική σκηνή να ταυτίζει συνειρμικά την έκρηξη της κατεδάφισης του συγκροτήματος με την απογείωση διαστημόπλοιου. Η δραματική έξαρση που επιτυγχάνεται στο τέλος είναι ξεχωριστή με αυτή την τεχνική. Οχι, κανείς δεν πηγαίνει στο φεγγάρι, ούτε είναι η ταινία επιστημονικής φαντασίας. Η ταύτιση με τη διαστημική πτήση γίνεται μέσω έμμεσων αναφορών σε εικόνες και πλάνα που έχουν καταγραφεί στη συνείδησή μας ως θεατές, από ντοκουμέντα εποχής και από ταινίες επιστημονικής φαντασίας (βλέπε «Οδύσσεια του Διαστήματος» του Κιούμπρικ). Σε αυτή την κατεύθυνση αξιοποιούνται από τους σκηνοθέτες και ντοκουμέντα άμεσα (μια τηλεόραση τα δείχνει στο χώρο, παράλληλα με την εξέλιξη της ιστορίας), χωρίς να αλλοιώνουν την πλοκή της ιστορίας τους. 

Η γεωμετρική συμμετρία με έμμεση αναφορά στη σκηνοθεσία του Κιούμπρικ στην «Οδύσσεια του Διαστήματος».

Επιπλέον, η περιρρέουσα «διαστημική» ατμόσφαιρα του φιλμ διαμορφώνεται βαθμιαία με σκηνές όπως η έκλειψη ηλίου ή μια χαρακτηριστική σκηνή με τους φίλους του Γιούρι, την τσιγγάνα Ντιάνα και τον μοναδικό γείτονά του, συγκάτοικο στο Γκαγκάριν, που συμμερίζεται την ίδια αυταπάτη με τον Γιούρι, ότι μπορούν να σώσουν το Γκαγκάριν, να αράζουν στην ταράτσα του κτιρίου, να κοιτούν τα άστρα (προφανώς και τα άστρα δεν φαίνονται στο Παρίσι, λόγω του φωτισμού της μεγαλούπολης) και να ρεμβάζουν, έτσι ώστε, καθώς προχωρά η εξέλιξη της ταινίας, να αισθανόμαστε ολοένα και περισσότερο την ταύτιση με το διάστημα.

Η ταινία είναι μια ατέλειωτη διαδοχή από σκηνές με πλάνα χρωματισμένα με την παλέτα του γάλλου ζωγράφου Ανρί Ματίς. Το χρώμα κάθε τοίχου, το χρώμα των ρούχων, όλα είναι επιλεγμένα ώστε να δίνουν συγκεκριμένους χρωματικούς τόνους. Η μεταφορά από το ένα διαμέρισμα στο άλλο, από τον έναν όροφο στον άλλο δεν γίνεται καταιγιστικά και το μάτι κρατά τις εντυπώσεις από τον φωτισμό και τα χρώματα χωρίς να κουράζεται. Η ταινία είναι σαν να επισκέπτεσαι μια έκθεση ζωγραφικής του Ματίς και στο τέλος της ταινίας ο παρατηρητικός και προσεκτικός θεατής αισθάνεται όντως μια μοναδική αισθητική απόλαυση.

Χαρακτηριστικό πλάνο με χρώματα του Ματίς. Το τσιγγάνικο κόκκινο στα μαλλιά της Ντιάνα και το χρώμα των ματιών της συνδυάζεται με τα υπόλοιπα χρώματα στο φόντο (πορτοκαλί και συγκεκριμένη απόχρωση του πράσινου).
Το μπλε σαν χρωματική μάσκα στο πρόσωπο του μικρού παραπέμπει απευθείας στον Ματίς.
Πίνακας του Ματίς.

Το τέλος της ταινίας είναι όπως το τέλος σε ένα ταξίδι χωρίς επιστροφή, όπου το μέλλον προδιαγράφεται άγνωστο. Οι παλιοί ένοικοι του Γκαγκάριν, όσοι κατάφεραν να βρουν νέα οικία, είτε φιλοξενούμενοι είτε με νέα βάσανα και νοίκια σε κάποιο άλλο φτωχικό διαμέρισμα του Παρισιού, συγκεντρώνονται έξω από το συγκρότημα τη νύχτα που θα κατεδαφιστεί με έκρηξη για να το αποχαιρετήσουν. Ο Γιούρι θέλει να ταξιδέψει στο διάστημα μόνιμα και παραμένει στο συγκρότημα. Οι υπόλοιποι δεν το γνωρίζουν. Με αφορμή την επέτειο του θανάτου του Τάσου Λειβαδίτη (30 Οκτώβρη του ‘88) το σημείωμα αυτό κλείνει με ένα ποίημά του που ταιριάζει στην περίσταση:

Περιμένοντας το βράδυ

Δεν ξέρω πώς, δεν ξέρω πού, δεν ξέρω πότε, όμως τα βράδια
κάποιος κλαίει πίσω από την πόρτα
κι η μουσική είναι φίλη μας – και συχνά μέσα στον ύπνο
ακούμε τα βήματα παλιών πνιγμένων ή περνούν μες
στον καθρέφτη πρόσωπα
που τα είδαμε κάποτε σ’ ένα δρόμο ή ένα παράθυρο
και ξανάρχονται επίμονα
σαν ένα άρωμα απ’ τη νιότη μας – το μέλλον είναι άγνωστο
το παρελθόν ένα αίνιγμα
η στιγμή βιαστική κι ανεξήγητη.
Οι ταξιδιώτες χάθηκαν στο βάθος
άλλους τους κράτησε για πάντα το φεγγάρι
οι καγκελόπορτες το βράδυ ανοίγουνε μ’ ένα λυγμό
οι ταχυδρόμοι ξέχασαν το δρόμο
κι η εξήγηση θα ‘ρθει κάποτε
όταν δεν θα χρειάζεται πια καμία εξήγηση

Α, πόσα ρόδα στο ηλιοβασίλεμα – τι έρωτες Θεέ μου, τι ηδονές
τι όνειρα,
ας πάμε τώρα να εξαγνιστούμε μες στη λησμονιά.

Γκουίντο Ντι Πρόζα

YΓ. Στο επόμενο, με αφορμή την επέτειο της Οκτωβριανής Επανάστασης, αφιέρωμα στο «μοντάζ των εντυπώσεων», τη μεγάλη προσφορά των σοβιετικών πρωτοπόρων σκηνοθετών στο παγκόσμιο σινεμά. Η «ανάλυση» για άλλη μια φορά θα βασίζεται και σε ζωγράφους. Αυτή τη φορά οι ίδιοι οι σοβιετικοί σκηνοθέτες έχουν δώσει το απαραίτητο «σκονάκι» στα γραπτά τους. Δεν έκρυβαν τις επιρροές τους.

 

Εκτύπωση 🖨
ΣΙΝΕΜΑ
Κοινοποίηση: Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp
Προηγούμενο ΆρθροΠροειλημμένη απόφαση – εκτροπή από τη νομιμότητα η πρόταση της εισαγγελέα Λαμίας για την αποφυλάκιση του Δημήτρη Κουφοντίνα
Επόμενο άρθρο Ετσι έστησαν τη δικογραφία σε βάρος των συλληφθέντων στα Σεπόλια, στις 17.11.2020

Σχετικά Αρθρα

Εβραία καλλιτέχνις απαντάει στους “Χωμενίδηδες”

Δήλωση της Ισραηλινής καλλιτέχνιδας και παιδαγωγού Άντι Λιράζ (Adi Liraz) για τη ματαίωση της εκδήλωσης της Ισραηλινής Πρεσβείας στη φετινή Διεθνή Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης

Πολιτισμός 13 Μάι 2025, 13:49

Kehlani: Στο στόχαστρο του σιωναζισμού και των υποστηρικτών του

Πολιτισμός 11 Μάι 2025, 12:21

Πάντα τέτοια: Ακυρώθηκε εκδήλωση της σιωνιστικής πρεσβείας στη Θεσσαλονίκη

Στο Διεθνές Φεστιβάλ Βιβλίου

Πολιτισμός 10 Μάι 2025, 20:56

Συναυλία στα Προπύλαια σήμερα στις 19:00: Αλληλεγγύη στον αγώνα των εκπαιδευτικών

Παιδεία 5 Μάι 2025, 14:07

Απόψε: Οι ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟΙ στην Κόντρα

Πολιτισμός 3 Μάι 2025, 00:03

Η τέχνη του θάρρους και το θάρρος της τέχνης

Πολιτισμός 28 Απρ 2025, 13:24
Ροή Ειδήσεων
Διεθνή

Τους τα έχωσε χοντρά μέσα στη Γερουσία: είστε δολοφόνοι παιδιών στη Γάζα

Ο Μπεν Κοέν, συνιδρυτής της φίρμας παγωτών "Ben & Jerry's"

16 Μάι 2025, 12:33
Διεθνή

Ευρωβουλευτές του ΕΛΚ ζητούν να απαγορευτεί το σφυροδρέπανο

Το σφυροδρέπανο. Το σύμβολο πάνω στη Σημαία της Νίκης που καρφώθηκε στον κεντρικό Τρούλο του Ράιχσταγκ και σήμανε τη νίκη

16 Μάι 2025, 11:09
Πολιτική

Περηφάνια και ντροπή στο Ρέθυμνο

Η παλαιστινιακή σημαία υψώθηκε στο Δημαρχείο, κόντρα στη θέληση των προσκυνημένων

16 Μάι 2025, 09:51
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 16 Μάη

16 Μάι 2025, 00:01
Οικονομία

Σιδηρόδρομοι: Ο Μητσοτάκης με τα λόγια χτίζει ανώγια και κατώγια

15 Μάι 2025, 21:11
Κόντρες

Γαλάζιος εμφύλιος για τη σταυρονοθεία

15 Μάι 2025, 14:56
Η παπάρα

Εδώ χρειάζεται βρεγμένη σανίδα…

15 Μάι 2025, 13:18
Αγροτικά

Η ευλογιά των αιγοπροβάτων θερίζει και το υπουργείο κάνει παιχνίδια προπαγάνδας και παραπληροφόρησης

15 Μάι 2025, 13:07
Διεθνή

«Οι Πύλες της Κόλασης», Κύκλος 1, Επεισόδιο 3

Al-Qasam Productions

15 Μάι 2025, 09:55
Διεθνή

Τα γυρίζει ο προδότης, προσπαθώντας να βγει από την απομόνωση

15 Μάι 2025, 09:09
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 15 Μάη

15 Μάι 2025, 00:01
Κόντρες

Πώς τα κατάφερε και στάθηκε στα πόδια του το θηρίο;

14 Μάι 2025, 22:06
Πολιτική

77 χρόνια από τη Νάκμπα – Πορεία το Σάββατο προς την αμερικανική και τη σιωνιστική πρεσβεία

13:30, Πάρκο Ελευθερίας

14 Μάι 2025, 18:36
Διεθνή

Ο ποπ Εντι Ράμα κι ένα μελισσάκι από τη Δρόπολη

Συντριβή των «Μπελέριδων» - Η μειονότητα τούς γύρισε την πλάτη

14 Μάι 2025, 14:41
Παιδεία

Παραπέμπονται στο Πειθαρχικό με το ερώτημα της Δυνητικής Αργίας επειδή στήριξαν τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών τους

14 Μάι 2025, 13:53
Πολιτική

Πρόκληση: Αθώοι οι νεοναζιστές «Σπαρτιάτες»! – Αλλαξε πάλι τακτική ο Μητσοτάκης

Εξέθεσε ανεπανόρθωτα την εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Γεωργία Αδειλίνη, που ο ίδιος διόρισε

14 Μάι 2025, 13:24
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 14 Μάη

14 Μάι 2025, 00:01
Εργατικά

Ωμή παρέμβαση της κυβέρνησης στο Διοικητικό Εφετείο Πειραιά για την υπόθεση  της Χρύσας Χοτζόγλου

Πρωτοφανές! Ορίστηκε σύγκληση του τριμελούς Συμβουλίου 8 ημέρες μετά την προσωρινή διαταγή που ανέστειλε τη Δυνητική Αργία, με στόχο αυτή να ανατραπεί 

13 Μάι 2025, 22:46
Διεθνή

Οι σιωναζιστές ξαναστέλνουν διαπραγματευτική ομάδα στη Ντόχα

13 Μάι 2025, 22:35
Διεθνή

Βομβάρδισαν το Νοσοκομείο για να σκοτώσουν τον δημοσιογράφο!

Νοσηλευόταν τραυματισμένος από προηγούμενη στοχευμένη επίθεση

13 Μάι 2025, 18:36
Εκδηλώσεις στην Κόντρα
Η Yπόθεση Ζορζ Ιμπραήμ Αμπνταλλά
Εφετείο ΧΑ
Ουκρανία
Επιλεγμένα θέματα
10 Μάι 2022, 22:55

Ο ρωσικός ιμπεριαλισμός από θέση ισχύος

«Ο πλούτος των κοινωνιών όπου κυριαρχεί ο κεφαλαιοκρατικός τρόπος παραγωγής εμφανίζεται σαν ένας “τεράστιος σωρός…

21 Απρ 2022, 13:42

Καρλ Μαρξ: Μισθός, τιμή και κέρδος

21 Νοέ 2021, 07:31

Κινέζικος Ιμπεριαλισμός: Tα περιθώρια της παλιάς υψηλής κερδοφορίας στενεύουν

Παρά τη συνεχιζόμενη υπερεκμετάλλευση του προλεταριάτου

Περισσότερα…

Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 16 Μάη

1944: Εκτελούνται 120 Ελληνες από Γερμανούς στο Χαϊδάρι (οι 92 ανάπηροι πολέμου).

1981: Βόμβες σe super market Βερόπουλου στο Περιστέρι και Βασιλόπουλοy στο Ψυχικό (Λαϊκή Επαναστατική Πρωτοβουλία).

1986: Βόμβα στο αστυνομικό τμήμα Νέας Ιωνίας (Επαναστατικοί Πυρήνες).

1991: Δύο ρουκέτες κατά της τσιμεντοβιομηχανίας «Χάλυψ» στον Ασπρόπυργο (17Ν).

1999: Ρουκέτα κατά της κατοικίας του γερμανού πρέσβη στο Χαλάνδρι (17Ν).

2005: Δίνεται δικαίωμα ψήφου στις γυναίκες του Κουβέιτ.

Εκτύπωση 🖨
Η Παπάρα…

ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως στην ΕΡΤ: Σε λίγα λεπτά, βρίσκεις θέση εργασίας μέσω του JobMatch

Τη διευκόλυνση ενδιαφερομένων και εργοδοτών για εύρεση εργασίας σε τουρισμό και εστίαση, μέσω της εφαρμογής Job Match, επεσήμανε η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως, σε συνέντευξή της στον τηλεοπτικό σταθμό της ΕΡΤ, την Πέμπτη 15 Μαΐου.

Η υπουργός ανέφερε ότι καθώς η ανεργία έχει μειωθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, φτάνοντας στο 9%, υπάρχουν επιχειρήσεις, ειδικά σε τουρισμό και εστίαση οι οποίες αναζητούν προσωπικό για κάλυψη θέσεων εργασίας και δεν βρίσκουν, σημειώνοντας ότι «έχουμε θέσει σε λειτουργία την πλατφόρμα Job Match, μαζί με τη Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης. Μπαίνεις μέσα και δηλώνεις τις προτιμήσεις σου, βάζεις φίλτρα. Ταυτόχρονα φίλτρα-θέσεις εργασίας έχουν ανεβάσει και οι εργοδότες. Με το που βάζω εγώ ως υποψήφια εργαζόμενη τα φίλτρα μου, αυτόματα το σύστημα κάνει τη σύζευξη μεταξύ των δικών μου προτιμήσεων, μαζί με τις θέσεις εργασίας που προσφέρει ο εργοδότης και μου βγάζει μία λίστα με τις επιχειρήσεις που πληρούν αυτές τις προϋποθέσεις. Όταν δω κάτι που με ενδιαφέρει μπορώ να πατήσω και αμέσως βίντεο κλήση και να κάνω συνέντευξη επιτόπου. Αυτή η διαδικασία σκεφτείτε το εξής, γιατί το έχουμε μετρήσει, μπορεί σε δυόμισι λεπτά να έχεις δουλειά. Αυτή είναι η ουσία της διευκόλυνσης. Ήδη έχουμε στο Job Match 22.000 υποψηφίους από πέρυσι και έχουν γίνει πάνω από 46.000 συνολικά συζεύξεις.».

Δελτίο Τύπου υπουργείου Εργασίας, 15.5.2025

(Το συμπέρασμα είναι απλό: άνεργοι είναι μόνο οι τεμπέληδες. Οποιος/α θέλει να βρει δουλειά μπορεί να τη βρει μέσα σε λίγα λεπτά της ώρας με το κινητό του. Κάθεται να πιει έναν καφέ και προτού προλάβει να τον τελειώσει έχει βρει δουλειά! Γι’ αυτός τις περιπτώσεις χοντρής κοροϊδίας υπάρχει μια λαϊκή παροιμία: Ε, ρε, βρεγμένη σανίδα που χρειάζεται)

Εκτύπωση 🖨
Αφίσες









Αρχείο Εφημερίδας
Εκδόσεις
25 Σεπ 2022, 13:12

Η ανατροπή του καπιταλισμού προϋπόθεση για τη λύση του ζητήματος της κατοικίας

27 Μαρ 2022, 17:35

Σοσιαλιστική οικοδόμηση και καπιταλιστική παλινόρθωση στην ΕΣΣΔ

Κατεβάστε ελεύθερα τη μελέτη

11 Οκτ 2020, 11:30

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (κατεβάστε ελεύθερα τη μπροσούρα)

29 Αυγ 2020, 10:01

Η αλήθεια για τους Σλαβομακεδόνες

Ο ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΑΝΕΛΕΗΤΟΣ ΔΙΩΓΜΟΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ

Αφιερώματα
17 Σεπ 2020, 19:22

Εγκληματικό, εθνικοσοσιαλιστικό μόρφωμα ήταν και παραμένει η Χρυσή Αυγή και οι παραφυάδες μετά τη διάσπασή της

4 Νοέ 2017, 00:00

100 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

Ο μεγάλος Οκτώβρης του 1917 εξακολουθεί να διδάσκει το προλεταριάτο

30 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (7)

23 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (6)

Δείτε όλες τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

Δείτε όλα τα ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Πολιτικές Δίκες
  • 17Ν
    • Εφετείο 17Ν
  • ΕΛΑ
    • Δεύτερη Δίκη ΕΛΑ
    • Εφετείο ΕΛΑ
    • Πρώτη Δίκη ΕΛΑ
  • Επαναστατικός Αγώνας
    • Πρώτη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα
    • Εφετείο Επαναστατικού Αγώνα
    • Δεύτερη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα
  • Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς
    • 3η Δίκη Σ.Π.Φ.
    • 4η Δίκη Σ.Π.Φ.
    • Δίκη Σ.Π.Φ.
Παλαιστίνη
  • Σπάζοντας την πολιορκία
    • Το ημερολόγιο της αποστολής
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (4)
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (3)
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (2)
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (1)
Σύνδεσμοι
  • Ποιοι είμαστε
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Ποιοι είμαστε
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης

Πληκτρολογήστε παραπάνω και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας. Εφόσον συνεχίσετε στη σελίδα μας, θεωρούμε ότι είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Ρυθμίσεις CookieΣυνέχεια
Διαχείριση συναίνεσης

Σύνοψη απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας (analytics). Δεν μπορούμε να εξακριβώσουμε την προσωπική σας ταυτότητα από τα cookies. Τα cookies αποθηκεύονται αποκλειστικά στη δική σας συσκευή (υπολογιστή, tablet, κινητό τηλέφωνο) και η ιστοσελίδα δε διατηρεί κανένα αρχείο ή βάση δεδομένων με προσωπικά δεδομένα σας.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
_GRECAPTCHA5 months 27 daysThis cookie is set by Google. In addition to certain standard Google cookies, reCAPTCHA sets a necessary cookie (_GRECAPTCHA) when executed for the purpose of providing its risk analysis.
cookielawinfo-checkbox-advertisement1 yearSet by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
elementorneverThis cookie is used by the website's WordPress theme. It allows the website owner to implement or change the website's content in real-time.
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
wordpress_test_cookiesessionThis cookie is used to check if the cookies are enabled on the users' browser.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
CookieDurationDescription
__cf_bm30 minutesThis cookie, set by Cloudflare, is used to support Cloudflare Bot Management.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
CookieDurationDescription
_ga2 yearsThe _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_gid1 dayInstalled by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
CookieDurationDescription
_lscache_vary2 daysNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI4 minutesNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI_SHORTpastNo description
abj404_solution_REQUEST_URI_UPDATE_URL4 minutesNo description
wordpress_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_logged_in_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_sec_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpresspass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpressuser_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-postpass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-settings-0pastNo description
wp-settings-time-0pastNo description
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo