Εχουν οι δεσποτάδες καμιά δουλειά με την έκδοση των ταυτοτήτων που πιστοποιούν την ταυτοπροσωπία των ελλήνων πολιτών; Υποχρεούται η κυβέρνηση να παίρνει τη γνώμη τους για τα στοιχεία που θα περιλαμβάνουν οι ταυτότητες; Υποτίθεται πως αυτά τελείωσαν την εποχή που πρωθυπουργός ήταν ο Σημίτης, όταν από τις ταυτότητες αφαιρέθηκε η αναφορά στο θρήσκευμα και δεν έγινε δεκτή ούτε η εθελοντική αναγραφή του θρησκεύματος. Θυμίζουμε πως ο Σημίτης είχε τότε τις πλάτες της ΕΕ (για στοιχειώδη αστικό εκσυγχρονισμό μιλάμε, όχι για καμιά επαναστατική πράξη) και απέναντί του τον ακροδεξιό Χριστόδουλο που οργάνωνε συλλαλητήρια στα οποία το έπαιζε… εθνάρχης.
Φαίνεται πως ο Μηταράκης έχει άλλη άποψη. Δεν νομίζουμε ότι τον παίρνει να επαναφέρει την αναγραφή του θρησκεύματος (θα του κόψει τον κώλο ο ίδιος ο Μητσοτάκης που δε θέλει μπελάδες με τις Βρυξέλλες), όμως κάνει παιχνιδάκια και σπεύδει να τα διατυμπανίσει στο… χριστεπώνυμο πλήθος:
Προσέξτε πόση προστυχιά κρύβει η ανάρτηση του ακροδεξιού Μηταράκη. Συναντήθηκε, λέει, με τον δεσπότη του Πειραιά (γνωστό συνομιλητή των νεοναζιστών της ΧΑ στο παρελθόν) και μίλησε με τηλεδιάσκεψη με τον δεσπότη Σερρών, που τους έχει εξουσιοδοτήσει η Διαρκής Ιερά Σύνοδος να ζητήσουν… διευκρινίσεις για τις νέες ταυτότητες! Μ’ άλλα λόγια, ο υπουργός Μπατσοκαταστολής νομιμοποίησε την ιταμή απαίτηση του ιερατείου να έχει λόγο σε ένα καθαρά κρατικό θέμα!
Και διαβεβαίωσε τους δεσποτάδες ότι οι νέες ταυτότητες δε θα περιέχουν κανένα δεδομένο που θέτει σε κίνδυνο την ελευθερία των ελλήνων πολιτών ή προσβάλλουν την ορθόδοξη χριστιανική πίστη. Για ποιο δεδομένο… ανελευθερίας ενδιαφέρεται το ικερατείο; Για τη διαβόητη μεσαιωνική ηλιθιότητα του «666» που υποτίθεται πως συμβολίζει τον… αντίχριστο; Δεν μπορούμε να φανταστούμε κάτι άλλο. Και πώς θα μπορούσαν οι ταυτότητες να προσβάλουν τη χριστιανική πίστη; Θα υπήρχε αντικατάσταση του επίσημου κρατικού θυρεού (που περιέχει ένα σταυρό νααα, με το συμπάθειο) με τα… κερατάκια του διαβόλου;
Μιλώντας καθαρά αστικά, το ελληνικό κράτος στηρίζεται στις περιβόητες τρεις εξουσίας: νομοθετική, εκτελεστική, δικαστική. Από πού αντλεί ο Μηταράκης το θράσος να προσθέσει το ιερατείο ως τέταρτη εξουσία; Μπορεί να έφαγε τις σφαλιάρες του με το καλημέρα της τοποθέτησής του ως επικεφαλής στο Μπατσοκαταστολής (μπατσοκαβαλαρία και πανεπιστημιακή αστυνομία) και να αναζητεί λίγη «θετική αύρα» από τα γένεια των δεσποτάδων, όμως αυτό είναι προσωπική του υπόθεση και όχι κρατική υπόθεση.
ΥΓ. Το ότι ο Μηταράκης έκανε νταραβέρια με τους δεσποτάδες την ώρα που φλεγόταν η χώρα είναι… ανθυπολεπτομέρεια. Σιγά μην έχει ίχνος ενσυναίσθησης ο Μηταράκης.