Ο Καραμανλής παραιτήθηκε αναλαμβάνοντας την «αντικειμενική πολιτική ευθύνη» είπε ο Μητσοτάκης. Μετά εμφανίστηκε ο ίδιος ο Καραμανλής ο μικρός, στην τελετή παράδοσης-παραλαβής του υπουργείου Μεταφορών, με τον Γεραπετρίτη δίπλα του, σαν ένας… Ατλας της πολιτικής, που ανέλαβε να σηκώσει στις πλάτες του τις «διαχρονικές ευθύνες του πολιτικού συστήματος».
Κι αμέσως πήραν φωτιά τα πληκτρολόγια των «πετσωμένων» (αλλά όχι και κωλοπετσωμένων) δημοσιοκάφρων, που ανέλαβαν και το πορτρέτο του Καραμανλή του μικρού να φιλοτεχνήσουν σε στιλ αγιογραφίας (μόνο φωτοστέφανο δεν του έβαλαν). Και κυρίως να αγιογραφήσουν τον Μητσοτάκη, οι υπουργοί του οποίου παραιτούνται, σε αντίθεση με τους υπουργούς του Τσίπρα, κτλ κτλ.
Οταν έχεις σκελετούς στη ντουλάπα σου, οφείλεις να είσαι λίγο προσεκτικός γιατί μπορεί ν’ ανοίξει η πόρτα της ντουλάπας και να χυθούν οι σκελετοί στο πάτωμα. Ετσι την πάτησαν ο Καραμανλής ο μικρός, ο Μητσοτάκης και οι αγιογράφοι τους. Γιατί η προκλητική παρέμβασή του στη Βουλή έγινε μόλις στις 20 Φλεβάρη, δέκα μέρες πριν από το έγκλημα των Τεμπών. Δείτε τον πως κουνάει το δάχτυλο και φωνάζει:
«Είναι ντροπή και ντρέπομαι, που θέτετε θέματα ασφαλείας. Θα ήθελα να ανακαλέσετε αμέσως. Είναι ντροπή»!
Απαντούσε σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Μαγνησίας του Πηλίου, Μεϊκόπουλου, σχετική με το τρενάκι του Πηλίου. Και έθετε το ζήτημα γενικότερα:
«Θα πρέπει να διαβάζετε καλύτερα, πριν έρθετε αυτή σε αυτή την αίθουσα. (…) Οταν σας εξήγησα και σας το ξαναλέω: Διασφαλίζουμε την ασφάλεια. Είστε αδιάβαστος, δυστυχώς όπως πολλοί συνάδελφοί σας (…) Θα συμφωνήσετε και εσείς ότι μία υπεύθυνη Πολιτεία δεν μπορεί να παίζει με την ασφάλεια των επιβατών. (…) Δεν τιμάει ούτε τον ΟΣΕ, ούτε την Hellenic Train, ούτε κανέναν και θα ήθελα να ανακαλέσετε (…) Αυτή τη στιγμή, οι ίδιες προδιαγραφές ασφαλείας, που ισχύουν για το δρομολόγιο π.χ. Αθήνα-Θεσσαλονίκη, ισχύουν και για το τρενάκι του Πηλίου. Τις ίδιες προϋποθέσεις, που πρέπει να οφείλει να πληροί ο μηχανοδηγός του Αθήνα-Θεσσαλονίκη (δηλαδή πιστοποιήσεις, ιατρικές εξετάσεις), οφείλει να τις πληροί και ο μηχανοδηγός στο Πήλιο. Οπότε ο επιβάτης μπορεί να αισθάνεται το ίδιο επίπεδο ασφαλείας».
Αντιλαμβάνεστε, λοιπόν, γιατί ο Καραμανλής και ο γενικός γραμματέας, Ξιφαράς (που παραμένει στο πόστο του, δίπλα στον Γεραπετρίτη), πέταξαν στα σκουπίδια το εξώδικο της Πανελλήνιας Ενωσης Προσωπικού Ελξης (μηχανοδηγοί), το οποίο ζητούσε «την άμεση αποκατάσταση της σιδηροδρομικής υποδομής, τηλεδιοίκηση, φωτοσήματα, etcs και της ασφάλειας του δικτύου η οποία έχει καταστεί εδώ και χρόνια προβληματική».
Κι όχι μόνο το πέταξαν στα σκουπίδια αλλά έβαλαν και τη διοίκηση του ΟΣΕ να στείλει εξώδικα στους εργαζόμενους, στα οποία έγραφε πως όλα όσα υποστηρίζουν είναι… συκοφαντικά και ότι… θα υποστούν τις συνέπειες! Απειλούσαν με αγωγές εκείνους που προειδοποιούσαν για το έγκλημα! (Η αποκάλυψη έγινε από τον εργατολόγο, Γιάννη Καρούζο).
ΥΓ. Θα το επαναλάβουμε: οι συριζαίοι καλά θα κάνουν να το βουλώσουν, γιατί είναι συνυπεύθυνοι στο έγκλημα.