Το φεστιβάλ ονομάζεται Steelfest και γίνεται στο Χιβίνκα της Φινλανδίας. Είναι ένα κρυφο-φασιστικό φεστιβάλ, στο οποίο φιλοξενούνται και μπάντες της νεοναζιστικής NSBM (National-Socialist Black Metal) σκηνής. Μολονότι το φεστιβάλ έχει στηλιτευτεί σκληρά από τους αντιφασισίστες της μέταλ σκηνής, υπάρχουν μπάντες που δεν είναι ναζιστοφασιστικές, αλλά δεν έχουν πρόβλημα να συμμετάσχουν μαζί με ανοιχτά ναζιστικές μπάντες, ούτε να βλέπουν από κάτω τους νεοναζιστές με τα ξυρισμένα κεφάλια, τα δερμάτινα και τα αντίστοιχα τατού να αποθεώνουν τα είδωλά τους χαιρετώντας ναζιστικά.

Καθώς φτάνει ο Καίσαρας
Η αίγλη της εξουσίας, του καθήκοντος, της τιμής
…Και το τέλος της σήψης, επιστρέφει
Με τους στρατούς τους δίνουν τη μάχη
Για την κυριαρχία πάνω στη μητέρα γη
Η κοινωνία της εξουσίας ανοίγει το δρόμο στη σήψη
Ο άνθρωπος επιτίθεται
Καθαρός και ακαταμάχητος,
Οι πιο δυνατοί νικούν και ό,τι περισσεύει γίνεται λάφυρό τους
Παίρνουν στα χέρια τους τον έλεγχο του κόσμου
Το βασίλειο των βιβλίων τούς ανήκει
Η σήψη διαγράφεται από τη μνήμη
Μέσα από το χάος του χρόνου έρχεται μια δεύτερη θρησκεία
Μια νοσταλγική επιστροφή στα παλιά σύμβολα της πίστης
Οι μάζες είναι οπλισμένες
Σε μια κατάσταση μοιρολατρικής ικανοποίησης
Θάβουν τις ψυχές τους και τον μόχθο τους στο χώμα
Απ’ όπου ξεπηδούν οι ίδιοι και ο πολιτισμός τους
Και μέσα σ’ αυτά τα σκηνικά πολιτισμού και κουλτούρας έρχεται ο θάνατος
Τον οποίο δημιούργησε ο άνθρωπος
Ο Καιάδας συνεχίζει με το “Blast Furnace” («Υψικάμινος»), από τον ίδιο δίσκο, ύμνο στα ναζιστικά στρατόπεδα εξόντωσης, που θα ξανάρθουν για να εξαφανίσουν τους διαφορετικούς:
Υψικάμινος
Ο δρόμος μας είναι μακρύς, τραχύς και οδυνηρός
Η κινητήρια δύναμη είναι η αγάπη μας για το αίμα μας
Για τη γη μας και τον πολιτισμό μας
Το μίσος μας είναι αβυσσαλέο, ατελείωτα οργισμένο
Για ό,τι έβλαψε και συνεχίζει να βλάπτει
Τους τρεις γιους της ύπαρξής μας
Είμαστε έτοιμοι να γίνουμε αμείλικτοι
Ενάντια σε κάθε κέντρο μόλυνσης
Ο,τι είναι άρρωστο πρέπει να εξαφανιστεί
Η νέα κοινωνία αναζητά την υψικάμινο
Η υψικάμινος είμαστε εμείς
Υψικάμινος
Καυτή θύελλα
Υψικάμινος
Η νέα πολιτική
Υπακούμε σε έναν ανώτερο ρυθμό
Δεμένοι με ένα πανίσχυρο σύμφωνο αίματος
Ακούμε την ψυχή του αίματος μέσα στην ψυχή μας
Ονειρευόμαστε τα πιο σκληρά και μεγάλα όνειρα
Η λατρεία των προγόνων είναι ανώτερη από κάθε θρησκεία
Προσφέρει το ουσιώδες συναίσθημα ψυχής και νου
Μέσα από τις υπάρξεις του παρελθόντος
Για δράση και δημιουργία
Ο Καιάδας-Γερμενής είναι αμετανόητος εθνικοσοσιαλιστής. Παραμένει όπως ακριβώς τον περιγράφει η ιστορική απόφαση 2644/2020 του Α’ Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Αθηνών:
GERMENHS_KAIADASΠερισσότερα γι’ αυτό το ηγετικό στέλεχος του νεοναζισμού, που αναδείχτηκε στα ύψιστα αξιώματα της χρυσαυγίτικης εγκληματικής συμμορίας, μπορείτε να διαβάσετε σε σχετικό άρθρο μας:
Οχι άλλη ανοχή στους συνηγόρους των νεοναζιστών και στις παραπειστικές ερωτήσεις τους
Το ερώτημα δεν είναι αν ο Καιάδας παραμένει αμετανόητος νεοναζιστής, αλλά ποιοι έδωσαν στον Καιάδα τη δυνατότητα να συνεχίζει την εθνικοσοσιαλιστική προπαγάνδα, μέσω του Εθνικοσοσιαλιστικού Μπλακ Μέταλ, εκτός Ελλάδας, στο ασφαλές γι’ αυτόν περιβάλλον ενός φινλανδέζικου κρυφο-φασιστικού φεστιβάλ, αναζητώντας έτσι διείσδυση στην ελληνική νεολαία μέσω του συγκεκριμένου μουσικού είδους.
Ο Καιάδας καταδικάστηκε σε κάθειρξη 13,5 ετών για διεύθυνση εγκληματικής οργάνωσης και οπλοκατοχή. Οπως συνέβη με όλη την ηγετική ομάδα της νεοναζιστικής εγκληματικής συμμορίας, το αστικό δικαστικό σύστημα τον προστάτευσε κι αυτόν από τα πολλαπλά ισόβια, ποινή που έπρεπε να δεχτούν ως ηθικοί αυτουργοί στη δολοφονία του Παύλου Φύσσα, του Σαχζάτ Λουκμάν, στις απόπειρες δολοφονίας των αιγύπτιων ψαράδων κτλ. κτλ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ
Αποδεδειγμένη η ηθική αυτουργία του ηγετικού πυρήνα των νεοναζιστών στη δολοφονία του Παύλου Φύσσα (και όχι μόνο)
Ο Καιάδας αποφυλακίστηκε πριν από κάμποσο καιρό υπό όρους, έχοντας εκτίσει τα 3/5 της ποινής (μαζί με τα «μεροκάματα»). Στην υπόθεση του Νίκου Μαζιώτη, που έχει συμπληρώσει εδώ και καιρό τις προϋποθέσεις για αποφυλάκιση υπό όρους, απορρίπτουν τις αιτήσεις του τη μια μετά την άλλη, με πανομοιότυπο σκεπτικό που σε ελεύθερη απόδοση λέει: επειδή δεν κάνει δήλωση μετάνοιας και αποκήρυξης των ιδεολογικοπολιτικών του απόψεων. Αλλο, όμως, ένας επαναστάτης αναρχικός με καθαρά αντικαπιταλιστική και αντικρατική δράση, και άλλο ένας νεοναζιστής εγκληματίας. με καθαρά αντικοινωνική εγκληματική δράση.
Το άρθρο 106 παρ. 2 του ισχύοντος Ποινικού Κώδικα προβλέπει τη δυνατότητα να επιβληθούν στον απολυόμενο «ορισμένες υποχρεώσεις που θα αφορούν τον τρόπο της ζωής του και ιδίως τον τόπο διαμονής του», μεταξύ των οποίων είναι η απαγόρευση εξόδου επό τη χώρα και η εμφάνιση στο αστυνομικό τμήμα. Γνωρίζουμε ότι σε υπό όρους αποφυλακισθέντες πολιτικούς κρατούμενους έχουν επιβληθεί σκληροί όροι, όπως η απαγόρευση εξόδου από τη χώρα επί δεκαετία (!) και η εμφάνιση στο αστυνομικό τμήμα δυο φορές το μήνα, που τους κάνει μαύρη τη ζωή.
- Στον Καιάδα επιβλήθηκαν περιοριστικοί όροι; ‘Η μήπως όχι;
- Αν έχει απαγόρευση εξόδου από τη χώρα, πώς βγήκε για να πάει στη Φινλανδία; Μήπως ζήτησε τροποποίηση των περιοριστικών όρων και η αίτηση έγινε δεκτή;
Αρμόδιες για ν’ απαντήσουν σ’ αυτά τα ερωτήματα είναι οι δικαστικές αρχές. Το μόνο βέβαιο είναι πως ο Καιάδας-Γερμενής παραβίασε τον βασικό όρο για τον οποίο αποφυλακίστηκε με τα 3/5: παραμένει αμετανόητος εθνικοσοσιαλιστής και το δηλώνει με τον πιο εμφατικό τρόπο. Χρειάζεται, μήπως να θυμίσουμε τι αναφέρει η απόφαση 2644/2020 του Α’ Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων για την εθνικοσοσιαλιστική ιδεολογία; Αναφέρει ότι αυτή υπήρξε το κίνητρο για την εγκληματική δραστηριότητα της ΧΑ και τη διάπραξη όλων των αντιλαϊκών εγκλημάτων της, με αποκορύφωμα τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα.
Ενόψει των παραπάνω, ο Καιάδας πρέπει να επιστρέψει στη φυλακή.
Τέλος, πρέπει να επισημανθεί ότι ο Καιάδας δεν αποτελεί εξαίρεση, αλλά επιβεβαίωση του κανόνα που αφορά όλους τους νεοναζιστές. Μπορεί να προσπαθούν να μεταμφιεστούν, μπορεί να παριστάνουν τους ψόφιους κοριούς για να πετύχουν καλύτερη μεταχείριση από την (πάντα πρόθυμη) αστική Δικαιοσύνη, μπορεί να παριστάνουν τους… «κοινοβουλευτικούς άνδρες» (σαν τον Κασιδιάρη, για παράδειγμα), όμως παραμένουν μέχρι το μεδούλι διαποτισμένοι από τη μισάνθρωπη εθνικοσοσιαλιστική ιδεολογία, δρουν στο παρασκήνιο, χρησιμοποιούν πλάγια μέσα (όπως το μπλακ μέταλ ο Καιάδας) και εργάζονται για να ξαναοργανώσουν τάγματα εφόδου που θα δρουν υπόγεια και στο σκοτάδι.