Οι περί τον Γιωργάκη Πασόκοι διαμαρτύρονται ότι τα ελεγχόμενα από τους «νταβατζήδες» ΜΜΕ προβάλλουν συνεχώς τον Τσίπρα και θάβουν τον αρχηγό τους. Ξεχνούν, φαίνεται πως ο Γιωργάκης είχε τη δική του ευκαιρία αλλά την ξόδεψε. Ξεχνούν τις απευθείας μεταδόσεις της «ιστορικής πορείας προς το Καλέντζι» (τώρα σταμάτησε και πλήρωσε τα διόδια, τώρα πήγε για κατούρημα κ.λπ.), τα πλάνα με τον Γιωργάκη live να μοιράζει κουραμπιέδες, τις φωτογραφίες με τον Γιωργάκη στο τζόκινγκ, να σκουπίζει το χώρο του συνέδριου κ.λπ. κ.λπ. Να διαμαρτύρονται δε δικαιούνται. Μόνο να αναρωτιούνται αν θα υπάρξει και δεύτερη ευκαιρία για τον αρχηγό τους.
Τελευταία Νέα :
- Ναΐμ Κάσεμ: Η συμφωνία-πλαίσιο της Ουάσιγκτον αποτελεί ταπείνωση, ντροπή και παραχώρηση κυριαρχίας. Αυτή η συμφωνία δεν υφίσταται
- «Κοινός εχθρός μας είναι η Αντίσταση»: Αυτό συνυπέγραψαν με τους σιωναζιστές οι ξενόδουλοι αστοί της Βηρυτού
- ΑΝΤΙΚΥΝΩΝΙΚΑ
- Σαν σήμερα 27 Ιούνη
- Ναϊμ Κάσεμ: Εχουμε ανατρέψει το αμερικανοϊσραηλινό σχέδιο και έχουμε εισέλθει σε μια νέα φάση
- Πανελλαδικές Εξετάσεις: η «ιερή αγελάδα» του συστήματος γιατί αποτελεί τον αποφασιστικό κόφτη της πρόσβασης στα ΑΕΙ








