Με μια φιέστα για την «αναγέννηση της Αθήνας με όχημα τον Πολιτισμό και εμβληματικό σημείο αναφοράς το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο» η Ολγα Κεφαλογιάννη σκόρπισε ανατριχίλα στο Ντοραίικο. Βέβαια, η Ολγα είναι τομεάρχης Πολιτισμού της ΝΔ και βουλευτίνα Α' Αθήνας, όμως όλοι ερμήνευσαν αυτή την κίνησή της σαν εκδήλωση υποψηφιότητας για το Δήμο Αθήνας. Δε θα μπορούσαν να ερμηνευτούν διαφορετικά ατάκες σαν κι αυτή: «Η ανάπλαση του κέντρου της Αθήνας με επίκεντρο το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, η εξωστρέφεια του πολιτισμού και η σύνδεσή του με την κοινωνία και την οικονομία, είναι η δική μας απάντηση στην εγκατάλειψη της πρωτεύουσας από τη σημερινή κυβέρνηση. Γιατί η Αθήνα χρειάζεται ένα νέο φιλόδοξο σχέδιο. Ενα νέο όραμα που θα την οδηγήσει σε μια περίοδο ακμής και ευημερίας. Η πρωτεύουσα είναι ο καθρέφτης της χώρας. Μια νέα Ελλάδα που αναπτύσσεται και ξεφεύγει από την κρίση που βιώνουμε, σημαίνει υποχρεωτικά και μια νέα Αθήνα».
Η Κεφαλογιάννη, από τότε που μετακόμισε από το Ρέθυμνο στην Α' Αθήνας, αφήνοντας την έδρα της Κρήτης σε άλλο μέλος του σογιού, κατάφερε να εκλεγεί δυο φορές πρώτη ανάμεσα στους βουλευτές της ΝΔ, «καταπίνοντας» μια φορά τον Αβραμόπουλο κι άλλη μια τη Μπακογιάννη. Εχει πίσω της έναν πανίσχυρο μηχανισμό, που της τον εξασφαλίζει όχι βέβαια η… προσωπικότητά της, αλλά το γεγονός ότι είναι πρωτανιψιά των Βαρδινογιάννηδων (η μάνα της, αδερφή τους). Με δεδομένη και την αντιπαλότητα με τον αδερφό της, η Μπακογιάννη ξέρει ότι ο γιος της θα είναι χαμένος από χέρι, αν δοκιμάσει να τραβήξει το σκοινί.
Σάββατο έγινε η φιέστα της Κεφαλογιάννη, Κυριακή ο Μπακογιάννης έπιασε πρωί-πρωί στασίδι στου Αυτιά, για να πει -για πρώτη φορά- ότι «προφανώς η Αθήνα ενδιαφέρει τους πάντες» και ότι «μια χώρα που δεν είναι άξια να τακτοποιήσει την πρωτεύουσά της και να της δώσει τη θέση που της αξίζει στον παγκόσμιο χάρτη, δεν είναι στην πραγματικότητα άξια να βγει από την κρίση». Συμπλήρωσε με νόημα ότι «έχει ακόμα πάρα πολλή δουλειά και οι εκλογές απέχουν», δεν παρέλειψε όμως να συμπληρώσει ότι αυτός «μεταξύ Καρπενησίου και Αθηνών μεγάλωσε» και ότι «τα παιδιά μου εδώ ζουν» (στην Αθήνα). Και κατέληξε με νόημα: «Αλλά χαλαρά. Αυτή τη στιγμή, η δικιά μου υποχρέωση είναι να υπηρετήσω το λαό της Περιφέρειας της Στερεάς Ελλάδος κι αυτό θα συνεχίσω να κάνω μέχρι τέλους».
Μια μέρα μετά την εμφάνιση του υιού στου Αυτιά, η μάνα ανακύκλωσε μια παλιά φημολογία, που τη θέλει να εγκαταλείπει την Α' Αθήνας και να κατεβαίνει υποψήφια στα Χανιά. Εκεί, βέβαια, δε θα έχει πρόβλημα εκλογής (δε χρειάζεται να εξηγήσουμε γιατί), όμως η φημολογία για μια τέτοια μετακίνηση έχει συγκεκριμένο στόχο. Απευθύνεται στον αδελφό Κούλη και του υπενθυμίζει τα καθήκοντά του έναντι της οικογένειας: «Θα δώσεις το χρίσμα για το Δήμο Αθήνας στο γιο μου κι εγώ θα κατέβω στα πάτρια εδάφη, για να μην πει κανείς ότι μάνα και γιος κάνουμε φέουδό μας την Αθήνα». Κι αν οι Βαρδινογιάννηδες απαιτήσουν να πάρει το χρίσμα η ανιψιά τους Ολγα; Μπορεί ο Κούλης να τους πει όχι; Και να μπορούσε, μια χαρά θα του ερχόταν η απαίτησή τους ως άλλοθι, γιατί ξέρει ότι η αδερφή του θέλει να δει το γιο της αρχηγό της ΝΔ και πρωθυπουργό, με ενδιάμεσο σκαλί τη δημαρχία Αθήνας. Αν το χρίσμα πάει στην Κεφαλογιάννη, τότε η Ντόρα θα απαιτήσει να κατέβει ο γιος της στην Α' Αθήνας, όπου έχει ήδη γερό μηχανισμό, και η ίδια να κατέβει στα Χανιά. Κι αν ο Κούλης της πει «ή εσύ ή ο γιος σου, όχι και οι δύο»; Δράματα οικογενειακά…