Σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό έγινε στο Μαξίμου και όπως αποκάλυψαν κυβερνητικές πηγές αφορούσε την προπαγάνδα. «Ενώ υπάρχει ένας καταιγισμός εξελίξεων σε όλους τους τομείς, δεν περνούν στους πολίτες οι αλλαγές που γίνονται και η χρησιμότητά τους, με αποτέλεσμα να κυριαρχούν ερμηνείες οι οποίες ακυρώνουν την προσπάθεια και αποπροσανατολίζουν τον κόσμο», έλεγαν στελέχη του Μαξίμου. Γι’ αυτό και σχεδιάζεται η εκλαΐκευση των νομοθετικών πρωτοβουλιών που αναλαμβάνει η κυβέρνηση και ένα διαφημιστικό μπαράζ με τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ και καταχωρήσεις στις εφημερίδες.
Οταν ο Παπανδρέου έκανε τον ανασχηματισμό, έφτιαξε και ένα όργανο, υπό την προεδρία του Ραγκούση, το οποίο υποτίθεται πως θα έκανε τον επιτελικό σχεδιασμό και θα είχε την ευθύνη για την «επικοινωνία». Μάλιστα, στην πρώτη συνεδρίαση αυτού του οργάνου προήδρευσε ο ίδιος ο Παπανδρέου. Τι έγινε, λοιπόν; Δεν αποδίδει το όργανο; Πώς να αποδώσει; Οσο και να ωραιοποιήσεις προπαγανδιστικά μια πολιτική που τσακίζει το λαό και χτυπά ακόμα και τα μεσαία στρώματα, δεν μπορείς να την περάσεις. Ο κόσμος κρίνει με βάση την πρακτική πολιτική και όχι με βάση την προπαγάνδα. Υπάρχουν περιπτώσεις που μπορείς να τον εξαπατήσεις, όχι όμως όταν του αρπάζεις τη μπουκιά από το στόμα.
Εν προκειμένω δύο τινά συμβαίνουν. Ο Παπανδρέου θέλει να δώσει κρατικό παραδάκι σε διαφημιστές και μιντιάρχες, για να γεμίσουν τα ταμεία τους σε μια δύσκολη εποχή για όλους τους. Η κρίση έχει χτυπήσει γερά τη διαφήμιση και η κυβέρνηση έρχεται να της προσφέρει μια ακόμα γερή ανάσα. Μ’ αυτόν τον τρόπο, η κυβέρνηση προσεταιρίζεται το σύστημα των ΜΜΕ, το οποίο ενδέχεται να χρειάζεται, γιατί έχει αποφασίσει να πάει σε εκλογές την άνοιξη. Αυτό, βέβαια, διαψεύδεται, αλλά έτσι συμβαίνει πάντοτε.