Την υπεράσπιση του «Ενα καράβι για τη Γάζα» ανέλαβε ο Αρης Χατζηστεφάνου από την ιστοσελίδα του (www.thepressproject.gr/theme.php?id=5107) και ως προς αυτό ουδείς ψόγος. Αναφέρεται σε διάφορα δημοσιεύματα στον ελληνικό Τύπο, τα οποία αντλούν «επιχειρηματολογία» από μια έκθεση των ισραηλινών αρχών, η οποία πρωτοδημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα της γνωστής πρακτοράτζας του σιωνισμού στην Ελλάδα, Ζαν Κοέν. Δεν θα κάναμε κανένα σχόλιο, αν ο Χατζηστεφάνου δεν έδειχνε σ’ αυτό το κείμενο όλη τη μικρότητα και την εμπάθειά του, στην προσπάθεια να υπερασπιστεί τους φίλους του. Ετσι, απ’ όλα όσα αναφέρονται στο πόνημα των πρακτόρων του Σιωνισμού, επιλέγει μια αναφορά σε «ομάδες που πρωτοστάτησαν στην κατάληψη της Νομικής από λαθρομετανάστες, διακινδυνεύοντας να τινάξουν στον αέρα (;) το κέντρο της Αθήνας», που υπάρχει σε κείμενο του «Ελεύθερου Τύπου». Εκείνο που φαίνεται να ενόχλησε τον Χατζηστεφάνου δεν είναι αυτή καθαυτή η χαφιέδικη αναφορά, αλλά το γεγονός ότι «σχετίζεται και πάλι με άτομα που έχουν αποχωρήσει εδώ και καιρό από την πρωτοβουλία Ενα Καράβι για τη Γάζα».
Πράγματι, στο αρχικό κείμενο των Ισραηλινών, που φιγουράρει ακόμη στην ιστοσελίδα του Κοέν, γίνεται αναφορά στον σύντροφο Πέτρο Γιώτη, στον οποίο προσάπτονται οι… βαρύτατες κατηγορίες, πρώτον ότι υπήρξε μάρτυρας υπεράσπισης του Δημήτρη Κουφοντίνα «για ιδεολογικούς λόγους» και δεύτερον ότι υπήρξε εκπρόσωπος Τύπου της Πρωτοβουλίας Αλληλεγγύης στους 300 μετανάστες απεργούς πείνας. Αυτοί, βέβαια, είναι τίτλοι τιμής για κάθε αγωνιστή, όμως ο Χατζηστεφάνου φαίνεται να θεωρεί ως… έγκλημα την αλληλεγγύη στους 300 απεργούς πείνας, γι’ αυτό και σπεύδει να σημειώσει ότι αυτό αφορά τους «κακούς», που αποχώρησαν από το «Ενα καράβι για τη Γάζα» (ποιοι αποχώρησαν και τι είναι αυτό που απέμεινε είναι μια άλλη ιστορία, γνωστή στους αναγνώστες της «Κ»), ενώ οι «καλοί» που παρέμειναν δεν ασχολούνται με τέτοια πράγματα.
Πέρα από την αηδία που προκαλούν τέτοιες αναφορές, τα παπαγαλάκια τύπου Χατζηστεφάνου δεν καταλαβαίνουν ότι έτσι προσφέρουν κακές υπηρεσίες σ’ εκείνους που θέλουν να βοηθήσουν. Γιατί το σιωνιστικό κείμενο περιλαμβάνει αναφορές ονομαστικές και στη δράση φίλων του Χατζηστεφάνου. Οταν, λοιπόν, επιλέγεις να «συνομιλήσεις» με τη λογική των χαφιέδων, λέγοντας «αυτά δεν μας αφορούν, αφορούν κάποιους που αποχώρησαν», τότε επικυρώνεις όλα τα υπόλοιπα, τους δίνεις υπόσταση.
Και μη μας πει ο Χατζηστεφάνου ότι θέλησε να δείξει πόσο ανενημέρωτοι είναι οι χαφιέδες των σιωνιστών. Υπάρχουν πολλές ακόμη αναφορές στο σιωνιστικό πόνημα, που δείχνουν ότι οι χαφιέδες τους είναι (ή το παίζουν) ανενημέρωτοι (όπως π.χ. ότι ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Τ. Κουράκης ήταν παρών σε διεθνές συνέδριο των Παλαιστίνιων στη Δαμασκό, ενώ σ’ αυτό είχε συμμετάσχει ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Δ. Τσιρώνης), τις οποίες όμως ο Χατζηστεφάνου δεν σχολίασε. Σχολίασε μόνο σημεία που τον βοηθούσαν εμμέσως να πει το «απεταξάμην». Απεταξάμην εκείνους που βοηθούν τους «λαθρομετανάστες» και δημιουργούν προβλήματα στην κυβέρνηση με τη δράση τους στο εσωτερικό.
Και κάτι ακόμη. Το σιωνιστικό χαφιεδοκείμενο αναφέρει, επίσης, ότι το «Ενα καράβι για τη Γάζα» διοργανώνει εκδηλώσεις σε όλη την Ελλάδα, αναφερόμενο προφανώς στις εκδηλώσεις που εδώ και οχτώ μήνες οργανώνει η «Δικτύωση Αλληλεγγύης στην Παλαιστινιακή Αντίσταση». Αυτό δεν ενόχλησε τον Χατζηστεφάνου. Βολεύει να κάνεις μνημόσυνο με ξένα κόλλυβα, να οικειοποιείσαι εκδηλώσεις άλλων συλλογικοτήτων, όταν εσύ δεν έχεις να δείξεις τίποτα σε διάστημα ενός έτους.