Τα Πανεπιστήμια γίνονται όχημα για να προωθηθούν οι εργασιακές σχέσεις γαλέρας, εκμεταλλευόμενα άγρια τη σπουδάζουσα νεολαία. Το χαλί που πατούν είναι ο νέος νόμος-πλαίσιο, έχουν δηλαδή τις πλάτες της κυβέρνησης. Αξιοποιώντας τη διάταξη περί των «ανταποδοτικών υποτροφιών», το Τμήμα Σπουδών του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης προχώρησε στην έκδοση απόφασης (30630/12-1-09), με την οποία προκηρύσσεται η χορήγηση 159 «ανταποδοτικών υποτροφιών» σε προπτυχιακούς φοιτητές, οι οποίοι θα στελεχώσουν διοικητικές θέσεις. Η χρόνια υποχρηματοδότηση των Πανεπιστημίων οδήγησε στη δημιουργία τεράστιων οργανικών κενών στις διοικητικές υπηρεσίες τους και η ίδια τώρα ασφυκτική πίεση τα σπρώχνει στην κάλυψή τους με πολύ φθηνό και ευέλικτο προσωπικό. Το προσωπικό αυτό είναι οι προπτυχιακοί φοιτητές-αποδέκτες των «ανταποδοτικών υποτροφιών». Η απόφαση ορίζει ότι θα εργάζονται ως ωρομίσθιοι, εποχιακοί υπάλληλοι, από Φεβρουάριο μέχρι Μάιο και από Οκτώβριο μέχρι Δεκέμβριο, με ανώτατη διάρκεια εργασίας 40 ώρες το μήνα, αμειβόμενοι με 8 ευρώ ανά ώρα. Συνεπώς μηνιαίως θα αμείβονται πλουσιοπάροχα με 320 ευρώ και θα είναι επιπλέον και ανασφάλιστοι, αφού το κονδύλι που τους χρηματοδοτεί αφορά στις υποτροφίες από τον προϋπολογισμό του Πανεπιστήμιου!
Τελευταία Νέα :
- Σαν σήμερα 29 Ιούνη
- Διαρκής εφιάλτης για τους σιωναζιστές ο νότιος Λίβανος
- Σε μια ακόμα δίκη, για τρίτη στη σειρά δίωξη, ο Ηλίας Καλφούτζος
- Η υποστήριξη του Ισραήλ είναι έγκλημα – Και μόνο εγκληματίες υποστηρίζουν το Ισραήλ
- Σαν σήμερα 28 Ιούνη
- Ναΐμ Κάσεμ: Η συμφωνία-πλαίσιο της Ουάσιγκτον αποτελεί ταπείνωση, ντροπή και παραχώρηση κυριαρχίας. Αυτή η συμφωνία δεν υφίσταται








