Τα όργανα της δημαγωγικής προπαγάνδας άρχισαν να βαρούν όλα τον ίδιο σκοπό: Ανοίγουν τα σχολεία με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια, αφού εκπαιδευτικοί και μαθητές θα «υποχρεωθούν» να πραγματοποιούν σε εβδομαδιαία βάση self tests, ενώ όσοι εκπαιδευτικοί επιθυμούν θα εγγράφονται σε ειδικές λίστες αναμονής και θα εμβολιάζονται από τις δόσεις εμβολίων που τυχόν θα περισσεύουν.
Πρόκειται για ένα ακόμη επεισόδιο στη μακρά λίστα της εγκληματικής πολιτικής που εφαρμόζεται και στην εκπαίδευση, η οποία έχει σκοπό να παραπλανήσει το πόπολο ότι, με την καθοδήγηση της πεφωτισμένης κυβέρνησης των α(χ)ρίστων, η διαχείριση της πανδημίας είναι επιτυχής.
Καταρχάς, άνοιξαν, στη συνέχεια έκλεισαν και τώρα ετοιμάζονται να ξανανοίξουν τα σχολεία ακριβώς με τις ίδιες επικίνδυνες για την εξάπλωση της πανδημίας συνθήκες: Με πλήρη τμήματα των 25, 27 και 28 μαθητών, σχολικές αίθουσες και κτίρια που δεν πληρούν τις κατάλληλες υγειονομικές προϋποθέσεις, με απουσία μόνιμων διορισμών του απαραίτητου εκπαιδευτικού προσωπικού, με λειψό βοηθητικό προσωπικό και προσωπικό καθαριότητας, με υγειονομικά πρωτόκολλα-λάστιχο και καμιά ουσιαστική επιδημιολογική επιτήρηση και ιχνηλάτηση, αφού εξέλειπε η προϋπόθεση της πραγματοποίησης μαζικών τεστ, ειδικά στον μαθητικό πληθυσμό, που σε μεγάλο βαθμό είναι ασυμπτωματικός στη νόσο.
Ετοιμάζονται να τα ξανανοίξουν, μάλιστα, σε συνθήκες επέλασης του τρίτου σφοδρότατου πανδημικού κύματος. Αρχικά, όπως διαρρέεται από το υπουργείο Παιδείας, θα ανοίξουν τα Γυμνάσια και Λύκεια, επειδή η κυβέρνηση θέλει να προστατέψει ως κόρη οφθαλμού τους ταξικούς φραγμούς των εξετάσεων, ειδικά τις «ιερές αγελάδες» του συστήματος, τις πανελλαδικές εξετάσεις.
Τesting, λοιπόν, δεν γινόταν ούτε γίνεται, όπως θα έπρεπε, με μαζικά δωρεάν tests μοριακού ελέγχου (PCR). Ακόμη και αυτά τα ελάχιστα αντικαταστάθηκαν στη συνέχεια με τα παντελώς αναξιόπιστα rapid tests. Τώρα δε, ετοιμάζονται να αντικαταστήσουν και αυτά τα τελευταία με τα πλέον αναξιόπιστα self tests, ομολογώντας ουσιαστικά ότι έχουν χάσει παντελώς τη μπάλα της επιδημιολογικής επιτήρησης.
Οταν το ίδιο το Eυρωπαϊκό Κέντρο Eλέγχου Λοιμωδών Νοσημάτων (ECDC) αναφέρει, στις 17 του Μάρτη, ότι δεν υπήρχε τεστ στην αγορά που να πληροί τις ελάχιστες προϋποθέσεις (!), όταν, σύμφωνα με τη μελέτη του ECDC, ακόμη και αυτή η περίφημη ευαισθησία του self-test (η πιθανότητα διάγνωσης θετικού αποτελέσματος εφόσον ο εξεταζόμενος είναι πράγματι θετικός στον ιό) έπεσε διαδοχικά από 78,8% σε 70% και τέλος σε 57,5%, αντίστοιχα, εάν αυτό γινόταν από εργαστηριακούς επιστήμονες, εκπαιδευμένους υγειονομικούς και αυτο-εκπαιδευμένους πολίτες με βάση ένα πρωτόκολλο που μελέτησαν μόνοι τους, αντιλαμβάνεστε τη χρησιμότητα των self tests. Και μάλιστα, ειδικά σε έναν πληθυσμό, όπως είναι τα παιδιά, που σε μεγάλο βαθμό είναι ασυμπτωματικός και τελευταία και πολύ κουρασμένος από το πολύχρονο κλείσιμο!
Πρόκειται, επομένως, για ένα ακόμη επικοινωνιακό τέχνασμα της κυβέρνησης που, συν τοις άλλοις, αποθεώνει την ατομική ευθύνη. Η επιδημιολογική επιτήρηση δεν θεωρείται πλέον υποχρέωση του κράτους, αλλά το άτομο (στην περίπτωσή μας ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής) γίνεται ατομικά υπεύθυνο και για την επιδημιολογική επιτήρηση!
Η δημαγωγία των εμβολιασμών από τα «αποφάγια»
Μετά την κατακραυγή για τους εμβολιασμούς διάφορων ημετέρων και παρατρεχάμενων από το παράθυρο, με το γελοίο επιχείρημα ότι αυτοί βρέθηκαν εκείνη τη στιγμή απίκο, καθώς υπήρχε κίνδυνος να χαθούν οι δόσεις εμβολίων από τη μη προσέλευση των προγραμματισμένων ραντεβού, μετά το φιάσκο της καθυστέρησης των εμβολιασμών στο προσωπικό των σχολείων Ειδικής Αγωγής και των μαθητών της που είναι πάνω από 16 ετών, μετά τη δικαιολογημένη έκκληση-απαίτηση των εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών να εμβολιαστούν κατά προτεραιότητα οι εκπαιδευτικοί, καθώς τα σχολεία είναι χώροι μεγάλου συγχρωτισμού, το υπουργείο Παιδείας, σε συμπαιγνία με την κυβέρνηση και τους ενσωματωμένους λοιμωξιολόγους, προχώρησε σε μια ακόμη δημαγωγική κίνηση.
Με έγγραφό του (αρ. πρωτοκόλλου 34522/Ε3, ημερομ. 26/3/2021) καλούνται οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να ορίσουν Ομάδες Συντονισμού Εμβολιασμών ανά Εκπαιδευτική Ενότητα, οι οποίες «θα συλλέγουν από τις σχολικές μονάδες τα στοιχεία των εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ – ΕΒΠ (ονοματεπώνυμο, ημερομηνία γέννησης, αριθμό κινητού τηλεφώνου, αριθμό τηλεφώνου οικίας, σχολείο απασχόλησης) που επιθυμούν να καταστούν δικαιούχοι εμβολιασμού για πρώτη φορά, το οποίο δηλώνουν με υπεύθυνη δήλωση, από αδιάθετες δόσεις εμβολίων στα εμβολιαστικά κέντρα και καταρτίζουν κοινό κατάλογο εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ ταξινομημένο ανά ημερομηνία γέννησης με φθίνουσα σειρά ηλικίας». Το πρόγραμμα πρόκειται να ξεκινήσει από την Τετάρτη 31 Μαρτίου 2021 και οι ώρες εμβολιασμών είναι μετά τις 15.00 μ.μ.
Μιλούμε για ένα καθαρά δημαγωγικό τέχνασμα για τους εξής λόγους:
- Η κυβέρνηση ψεύδεται ασύστολα και ως προς τον αριθμό των εμβολιασμών, υπερδιπλασιάζοντας τον αριθμό των εμβολιασθέντων. Ενώ οι δόσεις εμβολίων που παρέλαβε έως και τις 8 Μαρτίου ήταν μόλις 641.000 και από τις τρεις εταιρίες (PFIZER, ASTRA ZENECA, MODERNA), αυτή ισχυρίζεται ότι έχουν εμβολιαστεί 933.000 άνθρωποι με την πρώτη δόση και ότι απ’ αυτούς οι 471.000 έχουν εμβολιαστεί και με τις δύο δόσεις.
Κοντολογίς, δεν υπάρχουν εμβόλια για τις ηλικιακές ομάδες που έχουν ήδη μπει, υποτίθεται, στο πρόγραμμα! Γι’ αυτό και τα ραντεβού κλείνονται από τα μέσα Απρίλη και μετά!
- Οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί που εργάζονται σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση είναι περίπου 130.000, χώρια οι αναπληρωτές που είναι κάθε χρονιά περίπου 30.000. Μιλούμε δηλαδή για πολύ μεγάλο πληθυσμό. Αρα, ακόμη και αν υποθέσουμε ότι περισσεύουν κάποιες δεκάδες δόσεις εμβολίων καθημερινά, σε τι βάθος χρόνου θα εμβολιαστεί με αυτά τα «αποφάγια» ο εκπαιδευτικός πληθυσμός;
Το συμπέρασμα, λοιπόν, που βγαίνει είναι ότι:
- Με το τέχνασμα των εμβολιασμών από τις δόσεις που θα περισσεύουν, θα πεταχτεί στα σκουπίδια η υποχρέωση της κυβέρνησης να εμβολιαστούν κατά προτεραιότητα μαζικά οι εκπαιδευτικοί. Και μάλιστα πριν το ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς.
- Ο εκπαιδευτικός πληθυσμός, ένας πληθυσμός σε μεγάλο βαθμό γερασμένος και με υποκείμενα νοσήματα, θα ριχτεί στη «μάχη» των ανοιχτών σχολείων παντελώς απροετοίμαστος και ανοχύρωτος, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Και αυτό για να παίξει τα επικοινωνιακά παιχνιδάκια της η κυβέρνηση Μητσοτάκη, που έχει καταεξευτελιστεί με την εγκληματική διαχείρισή της στην πανδημία του κοροναϊού.
Γιούλα Γκεσούλη