Τις εκπαιδευτικές της μπίζνες συνεχίζει η ελληνική κυβέρνηση ανά τα Βαλκάνια. Μετά το Αρσάκειο και τα άλλα δυο ελληνικά σχολεία στην Αλβανία, όπου σπουδάζει η ελίτ της αλβανικής νεολαίας, με μπαμπάδες πρωθυπουργούς και τα ρέστα, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας εγκαινίασε και άλλο ένα σχολείο, με την επωνυμία «Λύκειο Ελλάδα» στο Μακαρέστι της Μολδαβίας. Το έργο, όπως ανακοίνωσε ο Στυλιανίδης, ξεκίνησε από την προηγούμενη θητεία του ως υφυπουργού Εξωτερικών, με τη βοήθεια της Hellenic AID και του Οικουμενικού Πατριαρχείου και εντάσσεται στην αλυσίδα μιας σειράς τέτοιων σχολείων, που θα ιδρυθούν σε χώρες της Βαλκανικής. Μέσω αυτού του δρόμου η ελληνική αστική τάξη (με την Εκκλησία στο πλευρό της) σκοπεύει να ενισχύει το ρόλο του χωροφύλακα, που παίζει στην περιοχή των Βαλκανίων, ρόλο που έχει και την πλευρά της οικονομικής διείσδυσης, μέσω ελληνικών καπιταλιστικών επιχειρήσεων, αλλά και να προσελκύσει μελλοντικούς φοιτητές-πελάτες για τα Πανεπιστήμια και τα Ιδρύματα τύπου Διεθνούς Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης, που θα λειτουργήσει με τα πρότυπα της Μπολόνια.
Τελευταία Νέα :
- Θα παραδοθεί ο Αβραμόπουλος στις βελγικές δικαστικές αρχές ή θα έχουμε σκάνδαλο πάνω στο σκάνδαλο;
- Σαν σήμερα 23 Ιούνη
- Η Γερμανία απορρίπτει την προτεινόμενη ισραηλινή «ζώνη ασφαλείας» στον νότιο Λίβανο
- Οι σιωναζιστές έχουν φτιάξει λίστες ανεπιθύμητων στην Ελλάδα
- Πώς τους πετσόκοψες έτσι, πώς τους πετσόκοψες;
- Αραγτσί: Πρώτη πραγματική δοκιμασία είναι η ομάδα εξάλειψης της σύγκρουσης στον Λίβανο








