Η βιομηχανία των πειθαρχικών διώξεων κατά των εκπαιδευτικών, με βάση το νέο φασιστικό Πειθαρχικό Δίκαιο, καλά κρατεί. Το υπουργείο Παιδείας επιβάλλει με κάθε μέσο τη «σιωπή των αμνών», διότι αλλιώς δεν προχωράει η «κινεζοποίηση» και των εκπαιδευτικών και η άλωση του δημόσιου σχολείου. Γι’ αυτό και είναι αμείλικτο ακόμη κι όταν πρόκειται για «συνδικαλιστικά στελέχη», που μετέχουν στα όργανα διοίκησης ως αιρετοί εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών, αν αυτά τολμήσουν να ξεφύγουν από την πεπατημένη.
Τούτη τη φορά διώκεται από τη Διεύ-θυνση Εκπαίδευσης Λακωνίας η εκπαιδευτικός Ελισάβετ Παπαδοπούλου, πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ Μολάων «Γιάννης Ρίτσος» και αιρετός στο ΠΥΣΠΕ, με τη συνηθισμένη μέθοδο της απόδοσης της ασαφούς –και διά τούτο πολύ επικίνδυνης- κατηγορίας της «αναξιοπρεπούς συμπεριφοράς εντός ή εκτός υπηρεσίας».
Ως «αναξιοπρεπής» χαρακτηρίζεται η αντίσταση στην καταστρατήγηση των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών με τις προκλητικές και αυθαίρετες αποφάσεις της διοίκησης και η αποκάλυψη της ζοφερής πραγματικότητας του δημόσιου σχολείου, με τα χιλιάδες κενά, το στραγγαλισμό των λειτουργικών δαπανών κ.λπ.
Με ανακοίνωσή του, ο Σύλλογος των εκπαιδευτικών «Γιάννης Ρίτσος», χαρακτηρίζει τη δίωξη «απαράδεκτη, ασαφή και γενικόλογη» και υπογραμμίζει:
«♦ Είναι άραγε αναξιοπρεπής συμπεριφορά η Πρόεδρός μας αλλά και Αιρετή εκπρόσωπος των Εκπαιδευτικών στο Π.Υ.Σ.Π.Ε. Λακωνίας να ασχολείται καθημερινά και να προσπαθεί να αναδείξει αλλά και να επιλύσει τα προβλήματα που ανακύπτουν με γνώμονα πάντα το συμφέρον μαθητών, γονιών και εκπαιδευτικών;
♦ Είναι άραγε αναξιοπρεπής συμπεριφορά η αντίδραση στην υποβάθμιση της Παιδείας και τη στέρηση κάθε κοινωνικού αγαθού από τους πολίτες;
♦ Μήπως εντάσσεται στη γενικευμένη προσπάθεια συκοφάντησης, τρομοκράτησης και φίμωσης της συνδικαλιστικής δράσης;
♦ Μήπως μέσω της συνδικαλιστικής δίωξης επιχειρείται η τρομοκράτηση, ο εκβιασμός και η υποταγή των εκπαιδευτικών σε μια πολιτική που επιδιώκει την ακύρωση εργασιακών κατακτήσεων και δικαιωμάτων;
♦ Μήπως όλα αυτά εντάσσονται στην προσπάθεια να στρέψουν την προσοχή μας σε θέματα καθημερινής τριβής με σκοπό να αποπροσανατολίζουν την εκπαιδευτική κοινότητα απ’ τα πραγματικά προβλήματα;
Σε κάθε περίπτωση δηλώνουμε πως δε θα επιτρέψουμε κάτι τέτοιο και σύσσωμος ο κόσμος της εργασίας θα βρεθεί απέναντι σε τέτοιες μεθοδεύσεις».