– 2 χρόνια νηπιαγωγείο.
– 6 χρόνια δημοτικό.
– 6 χρόνια γυμνάσιο-λύκειο.
– 4 χρόνια πανεπιστήμιο.
– Πιθανές μεταπτυχιακές σπουδές.
– Εξοντωτική προετοιμασία για μια επιτυχία σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, με πιθανότητα διορισμού στο αόριστο μέλλον (μιας και δε διορίζονται πια ούτε οι επιτυχόντες στη διετία).
– Προϋπηρεσία στην εκπαίδευση, μαζεμένη μέρα –μέρα με πολύ αίμα (οικονομικό γονάτισμα της οικογένειας, περιπλάνηση ανά την Ελλάδα).
– Διορισμός υπό αίρεση, με ενεργοποίηση του θεσμού του δόκιμου εκπαιδευτικού. Πολυπόθητη μονιμοποίηση, η οποία, όμως, τίθεται και πάλι εν αμφιβόλω με την επιβολή του μπαμπούλα της αξιολόγησης και της καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολείων (κατάργηση οργανικών θέσεων).
– Υποχρέωση παραμονής στην οργανική θέση επί τριετία κατά τον πρώτο διορισμό, μακριά από την οικογένεια, με προφανή την εξόντωση (οικονομική και ψυχική).
Πραγματικός Γολγοθάς η απόκτηση μιας θέσης στο δημόσιο σχολείο. Για να αμειφθείς με 660 ευρώ ή με 577 σε περίπτωση που δεν έχεις προϋπηρεσία!
Δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψει κανείς τον απόλυτο εξευτελισμό του εκπαιδευτικού, ο οποίος καλείται να δώσει την ψυχή του στο δημόσιο σχολείο. Δεν υπάρχουν λόγια να εκφραστεί η οργή για μια ανάλγητη κυβέρνηση δωσίλογων, που μας βγάζει κι από πάνω κοροϊδευτικά τη γλώσσα (ξεχάσατε το «πρώτα ο μαθητής» της Διαμαντοπούλου;) ρίχνοντας τη μόρφωση (την οποιαδήποτε) των παιδιών μας στα τάρταρα.
Η άγρια επίθεση στο εισόδημα των εκπαιδευτικών δείχνει αν μη τι άλλο ότι έχουν κηρύξει αμείλικτο πόλεμο στο δημόσιο σχολείο, αμείλικτο πόλεμο στο διακαή πόθο της εργαζόμενης κοινωνίας για μόρφωση των παιδιών της.