Εκκωφαντική αναπτυξιακή προπαγάνδα συνόδευσε την είδηση ότι η Volkswagen εξετάζει να αναπτύξει στη Θάσο το πιλοτικό πρόγραμμά της για την ανάπτυξη συστημάτων αυτόματης οδήγησης (χωρίς οδηγό). Στην πραγματικότητα πρόκειται για επένδυση της πλάκας, που βολεύει τη Volkswagen και κανέναν άλλο.
Το γερμανικό μονοπώλιο έχει ανάγκη από μια πίστα στην οποία θα κάνει τις δοκιμές του για το λεγόμενο ΕΠΙΠΕΔΟ 5 (οδήγηση χωρίς φυσική παρουσία οδηγού), που απαγορεύεται να γίνονται σε πραγματικές συνθήκες. Ερχονται, λοιπόν, στην μπανανία Ελλάδα, θα πάρουν ένα νησί, θα απομονώσουν ένα κομμάτι του οδικού του δικτύου και θα το μετατρέψουν σε πίστα δοκιμών για τα φορτηγά χωρίς οδηγό που σχεδιάζει η ΜΑΝ, ενώ το ελληνικό κράτος θα τους προσφέρει τις κάθε είδους υποδομές (οδικό δίκτυο, τηλεπικοινωνίες, ενέργεια). Δε θα φτιάξουν εργοστάσιο, όπως στην Τουρκία.
Τελευταία Νέα :
- Σαν σήμερα 17 Οκτώβρη
- Ενας χρόνος από τον ηρωικό θάνατο του Γιάχια Σινουάρ
- Δεν ψιχαλίζει, σε φτύνουν
- 30 Οκτώβρη: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας-αλληλεγγύης για την προσφυγή της Χρύσας Χοτζόγλου κατά της απόφασης που την έθεσε σε δυνητική αργία
- Ροϊλός (2η ΥΠΕ): Απαγορεύεται να μιλάτε σε δημοσιογράφους, αν δεν το εγκρίνω ΕΓΩ!
- Εξω από την «έγκριση» των προγραμμάτων σπουδών των πανεπιστημιοποιημένων κολλεγίων οι τρεις ιδιωτικές Νομικές Σχολές