Close Menu
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
  • Στήλες
    • Η Αποψή Μας
    • Στο Ψαχνό
    • Zoom
    • Βαθύ Κόκκινο
    • Αντικυνωνικά
    • Dixi et salvavi animam meam
X (Twitter) YouTube RSS
Τελευταία Νέα :
  • Ιδιώνυμο αδίκημα η διαδήλωση στο Σύνταγμα
  • Kαρανικομπουμπουκίαση
  • Σαν σήμερα 22 Οκτώβρη
  • Γάζα: Γερό χτύπημα στη δωσιλογική συμμορία του Αμπού Σαμπάμπ
  • Στο τουρκοκυπριακό μόρφωμα κάνει κουμάντο ο Ερντογάν, όχι ο Ερχιουρμάν 
  • Αυτό είναι ταβάνι στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο!
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
X (Twitter) YouTube RSS
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
Πλοήγηση:Αρχική»Οικονομία»Συγκέντρωση του κεφάλαιου στις χερσαίες μεταφορές
Οικονομία

Συγκέντρωση του κεφάλαιου στις χερσαίες μεταφορές

Eksegersi.grBy Eksegersi.gr25 Σεπ 2010, 00:00

Την Τετάρτη, 22 Σεπτέμβρη ολοκληρώθηκε στο Γ’ Θερινό Τμήμα της Βουλής η συζήτηση του νομοσχέδιου για τις «Οδικές εμπορευματικές μεταφορές», με την ψήφιση κατ’ αρχήν και κατ’ άρθρον του νομοσχεδίου. Εκκρεμεί η ψήφιση στο σύνολό του, που είναι μια τυπική διαδικασία. Μέχρι τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές (Πέμπτη βράδυ), δεν έχει οριστεί η ημερομηνία που θα γίνει αυτή η ψηφοφορία.

Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ ισχυρίζεται ότι με το νόμο αυτό θέλει να ενισχυθεί ο περιβόητος ανταγωνισμός, να προσφέρονται καλύτερες υπηρεσίες από τις μεταφορικές εταιρίες στους «πολίτες» και να μειωθεί το κόμιστρο. Τα λεγόμενα από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ για ανταγωνισμό και για μείωση του κομίστρου είναι μεγάλο παραμύθι, με το οποίο προσπαθεί να κρύψει τον πραγματικό στόχο που είναι:

♦ Η συγκέντρωση όλου του μεταφορικού έργου σε λίγες μεγάλες καπιταλιστικές εταιρίες.

♦ Η προλεταριοποίηση της συντριπτικής πλειοψηφίας των ιδιοκτητών Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης (ΦΔΧ), που θα αναγκαστούν να πουλήσουν τα αυτοκίνητά τους (όσα απ’ αυτά θα μπορούν να εκτελούν δρομολόγια και θα είναι χρήσιμα στους μεγαλομετόχους των εταιριών που θα συγκροτηθούν).

♦ Η αύξηση του κομίστρου που θα καταβάλλουν οι «πολίτες», όταν θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία της δημιουργίας  των μεγάλων εταιριών και της προλεταριοποίησης των μικροϊδιοκτητών.

Πριν εκθέσουμε τις απόψεις μας και καταδείξουμε τους στόχους αυτούς της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, οφείλουμε να ξεκαθαρίσουμε τη θέση μας γι’ αυτό το νομοσχέδιο. Δεν υπερασπιζόμαστε ούτε τη θέση των ιδιοκτητών ΦΔΧ να παραμείνουν τα πράγματα ως έχουν ούτε το κυβερνητικό νομοσχέδιο, που όπως αναφέραμε θα οδηγήσει στη συγκέντρωση του μεταφορικού έργου σε λίγα χέρια και στην αύξηση του κομίστρου, που θα κληθούν να πληρώνουν οι εργάτες και οι εργαζόμενοι, όταν θα χρειαστεί να καταφύγουν στις μεταφορικές εταιρίες για να τους προσφέρουν τις υπηρεσίες τους.

Οι συντάκτες του νομοσχέδιου από τη μια παραδέχονται ότι είναι μεγάλος ο αριθμός των Φορτηγών Δημόσιας και Ιδιωτικής Χρήσης και ότι δεν θα αυξηθεί το «μεταφορικό» έργο και από την άλλη ισχυρίζονται ότι με τις διατάξεις του νομοσχέδιου αυτού θα βοηθήσουν τον ανταγωνισμό και θα μειώσουν το κόμιστρο, μέσω της απελευθέρωσής του. Είμαστε υποχρεωμένοι να θυμίσουμε στους νέους, που δεν έχουν εμπειρία από την περιβόητη απελευθέρωση των τιμών των καυσίμων που έγιναν από την κυβέρνηση του Κ. Μητσοτάκη (με υπουργό τον Α. Ανδριανόπουλο), ότι τα ίδια έλεγε και τότε ο Ανδριανόπουλος. Με την απελευθέρωση όμως των τιμών των καυσίμων, στις αρχές της δεκαετίας του ‘90, φτάσαμε εδώ που φτάσαμε σήμερα.

Το ίδιο θα συμβεί και με την απελευθέρωση του κομίστρου και με την κατάργηση κάθε ελέγχου από το κράτος και ας ισχυρίζεται αυθαίρετα ό,τι θέλει η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ. Ισχυρίζεται η κυβέρνηση, ότι με το νόμο αυτό θέλει να ενισχύσει τον ανταγωνισμό. Γιατί, όμως, αυτός δεν λειτούργησε ως τώρα, ενώ ήταν υπεράριθμοι οι μεταφορείς και με υπουργικές αποφάσεις είχε καθοριστεί το κόμιστρο; Ποια ήταν τα εμπόδια για να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός; Επ’ αυτών των ερωτημάτων η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ αδυνατεί να δώσει την παραμικρή απάντηση.

Τα καύσιμα δεν είναι η μοναδική περίπτωση απελευθέρωσης των τιμών. Εχουν απελευθερωθεί οι τιμές όλων των προϊόντων, εκτός από το εμπόρευμα εργατική δύναμη, και  όλοι οι εργαζόμενοι της Ελλάδας βιώνουμε τις συνέπειες αυτής της απελευθέρωσης ακόμη κι αυτή την περίοδο της επιβολής του αποικιοκρατικού Μνημονίου, που η καπιταλιστική Ελλάδα έχει μπει σε περίοδο βαθιάς κρίσης.

Ισχυρίζεται ακόμη η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, ότι με το νόμο αυτό ανοίγει το επάγγελμα του  «οδικού μεταφορέα» στην Ελλάδα, με την κατάργηση της αγοράς της άδειας ΦΔΧ.

Καταρχάς, πρέπει να ξεκαθαρίσουμε, ότι υπάρχει το μεταβατικό διάστημα των 30 μηνών που είναι απαγορευτική η είσοδος νέων στο επάγγελμα του «οδικού μεταφορέα», γιατί θα πρέπει την 1η Γενάρη του 2011, την 1η Γενάρη του 2012 και την 1η Γενάρη του 2013 να πληρώσει αντίστοιχα μεγάλα ποσά. Φυσικά, δεν θα αγοράσει μόνο την άδεια. Γιατί θα αναγκαστεί να καταβάλει κι άλλα μεγάλα ποσά για να αγοράσει το όχημα. Και όλα αυτά για να υποχρεωθεί να μπει σε μια εταιρία (ΑΕ ή ΕΠΕ), στην οποία τον πρώτο λόγο θα έχουν οι μεγαλομέτοχοι που θα καθορίζουν την πολιτική της και θα καρπώνονται τη μερίδα του λέοντος. Διευκρινίζουμε ότι η υποχρέωση που επιβάλλει η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ να οργανώνονται όλοι χωρίς εξαίρεση οι μεταφορείς σε εταιρίες ΑΕ ή ΕΠΕ είναι πατέντα ελληνική. Δεν προβλέπεται από την ισχύουσα κοινοτική νομοθεσία (κανονισμός 1071/ 2009), που είναι υποχρεωμένη η Ελλάδα να τον ενσωματώσει στο ελληνικό δίκαιο μέχρι τις 31 Δεκέμβρη του 2011.

Aς δούμε τι θα συμβεί μετά τη λήξη της μεταβατικής περιόδου την 1η Ιούλη του 2013. Θα μπουν στο επάγγελμα νέοι αγοράζοντας αυτοκίνητα με σκοπό να μπουν σε κάποια από τις υπάρχουσες εταιρίες, είτε ΑΕ ή ΕΠΕ; Κατά τη γνώμη μας δεν θα μπουν νέοι, όπως ισχυρίζεται η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, γιατί:

Πρώτον, ήδη τα ΦΔΧ είναι πολλά και το μεταφορικό έργο την επόμενη περίοδο δεν θα αυξηθεί, γιατί η καπιταλιστική Ελλάδα μπήκε σε παρατεταμένη κρίση.

Δεύτερον, για ένα διάστημα οι ήδη ιδιοκτήτες των ΦΔΧ θα μείνουν στο επάγγελμα του «οδικού μεταφορέα», είτε εντασσόμενοι σε μια ΑΕ ή ΕΠΕ, είτε μένοντας μόνοι τους, χάνοντας όλη την αξία της άδειας.

Τρίτον, θα είναι φτωχοί συγγενείς των μεγαλομετόχων των εταιριών και στην ουσία θα δουλεύουν ως εργάτες. Γιατί, λοιπόν, να διαθέσουν ζεστό χρήμα για να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο προκειμένου να δουλεύουν ως οδηγοί στο δικό τους αμάξι και να παίρνουν κάποια ψίχουλα περισσότερα από το μεροκάματο του οδηγού;

Συμπέρασμα. Είναι μεγάλο παραμύθι, ότι θα «ανοίξει το επάγγελμα του οδικού μεταφορέα». Εκείνο που θα συμβεί –με απόλυτη βεβαιότητα– είναι ότι θα αυξηθεί το κόμιστρο και θα κληθούν να το πληρώσουν οι εργαζόμενοι. Είτε με την ιδιότητα του χρήστη των ΦΔΧ είτε με την ιδιότητα του καταναλωτή προϊόντων-εμπορευμάτων. Γιατί οι καπιταλιστές που θα χρησιμοποιήσουν τα ΦΔΧ για τη μεταφορά των ετοίμων προϊόντων-εμπορευμάτων και των πρώτων υλών θα μεταφέρουν το κόστος στην κατανάλωση.

Επιπρόσθετα, προκειμένου να επιταχυνθεί η διαδικασία συγκέντρωσης του επενδυμένου κεφαλαίου στον κλάδο  των οδικών μεταφορών, ο νέος νόμος δίνει τη δυνατότητα στους μεγάλους καπιταλιστές να ενταχθούν στον αναπτυξιακό νόμο. Κανένας δε μπορεί να προβλέψει τι μερίδιο θα δοθεί στο μεταφορικό κεφάλαιο. Αυτό θα εξαρτηθεί από το συσχετισμό των δυνάμεων ανάμεσα στα διάφορα τμήματα του κεφαλαίου. Σε κάθε περίπτωση, όμως, θα πάρει κι αυτό κάποιο κομμάτι, που δεν θα είναι αμελητέο.

Να γιατί δεν παίρνουμε θέση υπέρ της μιας από τις δύο εκδοχές. Δηλαδή είτε υπέρ της ισχύουσας κατάστασης είτε υπέρ του νόμου που ψήφισαν από κοινού ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Δεν θα κουραστούμε να επαναλαμβάνουμε, ότι μέσα στα πλαίσια του καπιταλισμού δεν υπάρχει καμία διέξοδος για την εργατική τάξη, τους άλλους εργαζόμενους και τη φτωχή αγροτιά. Η διέξοδος βρίσκεται στην βίαιη προλεταριακή επανάσταση και στην εγκαθίδρυση της Δικτατορίας του Προλεταριάτου.

Γεράσιμος Λιόντος

Εκτύπωση 🖨
Κοινοποίηση: Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp
Προηγούμενο ΆρθροΟταν η αθλητική δημοσιογραφία έχει στις τάξεις της…
Επόμενο άρθρο Δημαγωγία με το βαμβάκι

Σχετικά Αρθρα

Θεοδωρικάκος: Ενας ακόμα Πινόκιο του Μητσοτάκη

Οικονομία 5 Σεπ 2025, 18:25

Από τα τρένα στα αστικά: Η ιδιωτικοποίηση δολοφονεί

Εργατικά 9 Ιούλ 2025, 07:21

Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Να σπάσει εν τη γενέσει της η προσπάθεια ποινικής απαλλαγής των λαμόγιων

Την καταδίκη σύμφωνα με το κατηγορητήριο ζήτησε η εισαγγελέας Νταγιάντα στη δίκη των 7 μελών των οικογενειών Χλύκα και Καλφούτζου

Αγροτικά 2 Ιούλ 2025, 22:08

Και άλλο ιδιωτικό σχολείο αρπάχτηκε από τις δαγκάνες ξένου fund

Εργατικά 1 Ιούλ 2025, 21:50

Το μεγάλο φαγοπότι των απευθείας αναθέσεων

Οικονομία 6 Ιούν 2025, 06:30

Σιδηρόδρομοι: Ο Μητσοτάκης με τα λόγια χτίζει ανώγια και κατώγια

Οικονομία 15 Μάι 2025, 21:11
Ροή Ειδήσεων
Καταστολή

Ιδιώνυμο αδίκημα η διαδήλωση στο Σύνταγμα

22 Οκτ 2025, 14:50
Κόντρες

Kαρανικομπουμπουκίαση

22 Οκτ 2025, 10:54
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 22 Οκτώβρη

22 Οκτ 2025, 00:01
Διεθνή

Γάζα: Γερό χτύπημα στη δωσιλογική συμμορία του Αμπού Σαμπάμπ

21 Οκτ 2025, 23:04
Διεθνή

Στο τουρκοκυπριακό μόρφωμα κάνει κουμάντο ο Ερντογάν, όχι ο Ερχιουρμάν 

21 Οκτ 2025, 22:13
Υγεία

Αυτό είναι ταβάνι στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο!

21 Οκτ 2025, 20:40
Αγροτικά

Η ευλογιά των αιγοπροβάτων έπληξε κρατικό Ινστιτούτο με πρόβατα δύο σπάνιων ελληνικών φυλών!

Της πλάκας τα μέτρα βιοασφάλειας του ΥΠΑΑΤ  

21 Οκτ 2025, 19:51
Κόντρες

Εχει ο Λε-Πα σχέση με τον ΟΠΕΚΕΠΕ;

21 Οκτ 2025, 11:55
Πολιτική

Παριστάνουν τους νομιμόφρονες οι νεοναζιστές στο δικαστήριο

21 Οκτ 2025, 08:43
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 21 Οκτώβρη

21 Οκτ 2025, 00:01
Διεθνή

Νέο φρικτό σιωναζιστικό έγκλημα στη Γάζα (videos)

Βομβαρδισμοί αμάχων με πάνω από 44 νεκρούς, ανάμεσά τους πολλά παιδιά

20 Οκτ 2025, 19:29
Αγροτικά

Αναβλήθηκε η δίκη Χλύκα (πατέρα και γιου) και Καλφούτζου – Σίγουρη η καταδίκη

20 Οκτ 2025, 09:21
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 20 Οκτώβρη

20 Οκτ 2025, 00:01
Υγεία

Μια πληρωμένη απάντηση στον διοικητή της 2ης ΥΠΕ

19 Οκτ 2025, 20:17
Ιστορία

«Και για την κόκκινη ελευθερία υπάρχει μια πόρτα, που τη χτυπά κάθε χέρι λουσμένο στο αίμα»

19 Οκτ 2025, 12:10
Διεθνή

Οι σιωναζιστές έκαναν κλοπή οργάνων από Παλαιστίνιους που δολοφόνησαν

Επίσημη καταγγελία από την κυβέρνηση της Γάζας, που ζητά διεθνή έρευνα

19 Οκτ 2025, 10:01
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 19 Οκτώβρη

19 Οκτ 2025, 00:01
Ιστορία

Aχμαντ Σααντάτ: «Κεφάλι αντί κεφαλιού»

18 Οκτ 2025, 18:36
Αντικυνωνικά

ΑΝΤΙΚΥΝΩΝΙΚΑ

18 Οκτ 2025, 00:02
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 18 Οκτώβρη

18 Οκτ 2025, 00:01
Εκδηλώσεις στην Κόντρα
Η Yπόθεση Ζορζ Ιμπραήμ Αμπνταλλά
Εφετείο ΧΑ
Ουκρανία
Επιλεγμένα θέματα
10 Μάι 2022, 22:55

Ο ρωσικός ιμπεριαλισμός από θέση ισχύος

«Ο πλούτος των κοινωνιών όπου κυριαρχεί ο κεφαλαιοκρατικός τρόπος παραγωγής εμφανίζεται σαν ένας “τεράστιος σωρός…

21 Απρ 2022, 13:42

Καρλ Μαρξ: Μισθός, τιμή και κέρδος

21 Νοέ 2021, 07:31

Κινέζικος Ιμπεριαλισμός: Tα περιθώρια της παλιάς υψηλής κερδοφορίας στενεύουν

Παρά τη συνεχιζόμενη υπερεκμετάλλευση του προλεταριάτου

Περισσότερα…

Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 22 Οκτώβρη

Ημέρα για τον τραυλισμό.

Βατικανό: Εθνική γιορτή.

Πουέρτο Ρίκο: Ημέρα βετεράνων.

1944: Ο ΕΛΑΣ αρχίζει επιθέσεις με σκοπό τη διάλυση του ΕΔΕΣ στην Ηπειρο.

1977: Βόμβα στο γερμανικό προξενείο στο Ηράκλειο Κρήτης.

1977 : Μεγάλες διαδηλώσεις-επεισόδια σε εννιά ιταλικές πόλεις, βόμβες στα γραφεία της «Grundic» στο Μιλάνο, της «Volks Wagen» στη Βενετία, σε γερμανικό λεωφορείο (Μπολζάνο) και σε γραφεία της «Mercedes» (Μπρέσια και Νάπολι), πυρπολήσεις αυτοκινήτων, 24 τραυματίες, μετά τη δολοφονία των κρατούμενων της RAF..

1989: Βόμβα σκάει στα χέρια του ανθυπασπιστή της Πολεμικής Αεροπορίας Μιχάλη Παυλή στο Δημοτικό Θέατρο Μυτιλήνης όπου ο πρόεδρος της ΝΔ Κωνσταντίνος Μητσοτακης επρόκειτο να συναντηθεί με εκπροσώπους «παραγωγικών τάξεων» του νησιού.

Εκτύπωση 🖨
Η Παπάρα…

Επιστρέφοντας στα καθ’ ημάς και στο ζήτημα της απεργίας πείνας του Π. Ρούτσι, που απασχολεί το τελευταίο διάστημα τη δημόσια συζήτηση, θέλω να πω ότι η πολιτεία πρέπει να στέκεται με ευαισθησία δίπλα στους ανθρώπους που πονούν, ακόμη κι όταν την αμφισβητούν. Αυτό επιτάσσει η ανθρωπιά και ο πολιτισμός μας. Σεβόμαστε τις αποφάσεις της ανεξάρτητης δικαιοσύνης, όποιες κι αν είναι αυτες, χωρίς να τις σχολιάζουμε. Αυτό επιτάσσει το κράτος δικαίου το οποίο δεν μπορούμε να επικαλούμαστε α λα καρτ. Πόσο μάλλον σε θέματα που αποτελούν αποκλειστική αρμοδιότητα της Δικαιοσύνης, όπως είναι το συγκεκριμένο αίτημα, και βεβαίως η εκδίκαση αυτής της μεγάλης τραγωδίας, που μας έχει πληγώσει βαθιά όλους. Όπως, άλλωστε, ειπώθηκε από την ηγεσία του Αρείου Πάγου, δεν χάνεται κανένα δικαίωμα κανενός συγγενή, καθώς κατά τη διαδικασία στο ακροατήριο θα μπορεί να διατυπωθεί εκ νέου οποιοδήποτε αίτημα οποιασδήποτε πλευράς. Κι ας μην ξεχνάμε ότι νέες αέναες καθυστερήσεις μπορεί να οδηγήσουν ακόμη και σε παραγραφές αδικημάτων, που θα ήταν η απόλυτη ασέβεια στη μνήμη των νεκρών.

Kυριάκος Μητσοτάκης (facebook)

(Για να αφιερώνει ο Μητσοτάκης ένα «κεφάλαιο» της εβδομαδιαίας σινδονιάδας του στο facebook στην απεργία πείνας του Πάνου Ρούτσι σημαίνει πως αισθάνεται και πάλι στριμωγμένος. Μάλλον δεν είχε δει ακόμα τις συγκεντρώσεις που έγιναν στην Αθήνα και άλλες πόλεις, αλλά δεν ήταν καθόλου δύσκολο για τους συνεργάτες του να προβλέψουν το μέγεθός τους. Και τι έκανε; Το έριξε στην υποκρισία. Το έκανε τις προηγούμενες μέρες ο εκπρόσωπός του, χτες βγήκε μπροστά ο ίδιος ο Μητσοτάκης. «Ευαισθησία», «ανθρωπιά», «πολιτισμός», από τη μια, «ανεξάρτητη δικαιοσύνη», από την άλλη. Ο Μητσοτάκης έχει όλες αυτές τις σπουδαίες ιδιότητες, αλλά η αστική Δικαιοσύνη δεν τις έχει. Κι αυτός δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Μόνο που και αυτή η εκδήλωση υποκρισίας πάει κατευθείαν «στον κουβά». Γιατί ήταν ο δικός του μηχανισμός που προσπάθησε να συκοφαντήσει τον Ρούτσι όταν ξεκίνησε την απεργία πείνας. Και ήταν ο δικός του υπουργός, ο Φλωρίδης, που προανήγγειλε την απόφαση της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Λάρισας, γεγονός που κατέγραψαν όλα τα φιλοκυβερνητικά μίντια με τον πανομοιότυπο τίτλο: «Παράθυρο από τον Φλωρίδη». Από το Μαξίμου τους έδωσαν τον τίτλο, για να φανεί ότι η κυβέρνηση παρενέβη στην Εισαγγελία και δικαίωσε τον Ρούτσι. Μόνο που ικανοποιήθηκε το μισό αίτημα του απεργού πείνας: εκταφή της σορού του δολοφονηθέντα γιου του, αλλά μόνο για ταυτοποίηση, όχι για χημικές εξετάσεις που θα δείξουν την ακριβή αιτία θανάτου. Οταν ο Πάνος Ρούτσι ανακοίνωσε ότι συνεχίζει την απεργία πείνας, ο Μητσοτάκης, βλέποντας το κυβερνητικό σχέδιο να ναυαγεί, δεν είχε κανένα πρόβλημα να φορτώσει την ευθύνη στην αστική Δικαιοσύνη. Μόνο που δεν ξεγελάει κανέναν. Θέλει δε θέλει, τη λύση θα την δώσει ο ίδιος, μέσω της αστικής Δικαιοσύνης. Και θα χρεωθεί την ευθύνη για μια ανάλγητη και απάνθρωπη συμπεριφορά έναντι ενός χαροκαμένου γονιού που υπέβαλε ένα απλούστατο και απόλυτα νόμιμο αίτημα)

Εκτύπωση 🖨
Αφίσες









Αρχείο Εφημερίδας
Εκδόσεις
25 Σεπ 2022, 13:12

Η ανατροπή του καπιταλισμού προϋπόθεση για τη λύση του ζητήματος της κατοικίας

27 Μαρ 2022, 17:35

Σοσιαλιστική οικοδόμηση και καπιταλιστική παλινόρθωση στην ΕΣΣΔ

Κατεβάστε ελεύθερα τη μελέτη

11 Οκτ 2020, 11:30

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (κατεβάστε ελεύθερα τη μπροσούρα)

29 Αυγ 2020, 10:01

Η αλήθεια για τους Σλαβομακεδόνες

Ο ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΑΝΕΛΕΗΤΟΣ ΔΙΩΓΜΟΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ

Αφιερώματα
17 Σεπ 2020, 19:22

Εγκληματικό, εθνικοσοσιαλιστικό μόρφωμα ήταν και παραμένει η Χρυσή Αυγή και οι παραφυάδες μετά τη διάσπασή της

4 Νοέ 2017, 00:00

100 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

Ο μεγάλος Οκτώβρης του 1917 εξακολουθεί να διδάσκει το προλεταριάτο

30 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (7)

23 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (6)

Δείτε όλες τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

Δείτε όλα τα ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Πολιτικές Δίκες
  • 17Ν
    • Εφετείο 17Ν
  • ΕΛΑ
    • Δεύτερη Δίκη ΕΛΑ
    • Εφετείο ΕΛΑ
    • Πρώτη Δίκη ΕΛΑ
  • Επαναστατικός Αγώνας
    • Πρώτη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα
    • Εφετείο Επαναστατικού Αγώνα
    • Δεύτερη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα
  • Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς
    • 3η Δίκη Σ.Π.Φ.
    • 4η Δίκη Σ.Π.Φ.
    • Δίκη Σ.Π.Φ.
Παλαιστίνη
  • Σπάζοντας την πολιορκία
    • Το ημερολόγιο της αποστολής
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (4)
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (3)
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (2)
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (1)
Σύνδεσμοι
  • Ποιοι είμαστε
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Ποιοι είμαστε
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης

Πληκτρολογήστε παραπάνω και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας. Εφόσον συνεχίσετε στη σελίδα μας, θεωρούμε ότι είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Ρυθμίσεις CookieΣυνέχεια
Διαχείριση συναίνεσης

Σύνοψη απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας (analytics). Δεν μπορούμε να εξακριβώσουμε την προσωπική σας ταυτότητα από τα cookies. Τα cookies αποθηκεύονται αποκλειστικά στη δική σας συσκευή (υπολογιστή, tablet, κινητό τηλέφωνο) και η ιστοσελίδα δε διατηρεί κανένα αρχείο ή βάση δεδομένων με προσωπικά δεδομένα σας.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
_GRECAPTCHA5 months 27 daysThis cookie is set by Google. In addition to certain standard Google cookies, reCAPTCHA sets a necessary cookie (_GRECAPTCHA) when executed for the purpose of providing its risk analysis.
cookielawinfo-checkbox-advertisement1 yearSet by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
elementorneverThis cookie is used by the website's WordPress theme. It allows the website owner to implement or change the website's content in real-time.
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
wordpress_test_cookiesessionThis cookie is used to check if the cookies are enabled on the users' browser.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
CookieDurationDescription
__cf_bm30 minutesThis cookie, set by Cloudflare, is used to support Cloudflare Bot Management.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
CookieDurationDescription
_ga2 yearsThe _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_gid1 dayInstalled by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
CookieDurationDescription
_lscache_vary2 daysNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI4 minutesNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI_SHORTpastNo description
abj404_solution_REQUEST_URI_UPDATE_URL4 minutesNo description
wordpress_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_logged_in_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_sec_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpresspass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpressuser_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-postpass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-settings-0pastNo description
wp-settings-time-0pastNo description
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo