«Εχουμε δεσμευτεί, ότι θα αναθεωρήσουμε την πολιτική των διοδίων με πλήρως αναλογική χιλιομετροχρέωση για το σύνολο των δρόμων, με τη θέσπιση ηλεκτρονικών διοδίων και με γνώμονα την κοινωνική μέριμνα ιδιαίτερα για ανθρώπους που χρησιμοποιούν τους δρόμους και έχουν κοινωνικά κριτήρια πολύ ισχυρά». Αυτά δήλωσε ο Γ. Σταθάκης σε συνεδρίαση της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής στις 19 Μάρτη. Ενα θέμα με το οποίο ο ΣΥΡΙΖΑ κερδοσκόπησε πολύ την τελευταία πενταετία τυλίγεται με το πέπλο της μνημονιακής ασάφειας. Η προσέγγιση του Σταθάκη είναι πως τα διόδια φτιάχτηκαν «με βάση τις προδιαγραφές της ελληνικής οικονομίας πριν το 2009, μια δομή που πλέον είναι εκτός τόπου και χρόνου» και πως το αποτέλεσμα είναι να μην είναι αποδοτικά «για τον απλούστατο λόγο όσο αυξάνεις τα διόδια τόσο μειώνεις τους κυκλοφοριακούς φόρτους που έχει ο δρόμος υπό συνθήκες μιας πολύ σκληρής οικονομικής πραγματικότητας». Μ’ άλλα λόγια, εκείνο που λέει είναι πως πρέπει ν’ αλλάξει το σύστημα για ν’ αποδίδει τα ίδια λεφτά. Οι συμβάσεις με τους εθνικούς εργολάβους πρέπει να γίνουν σεβαστές.
Τελευταία Νέα :
- Σαν σήμερα 22 Οκτώβρη
- Γάζα: Γερό χτύπημα στη δωσιλογική συμμορία του Αμπού Σαμπάμπ
- Στο τουρκοκυπριακό μόρφωμα κάνει κουμάντο ο Ερντογάν, όχι ο Ερχιουρμάν
- Αυτό είναι ταβάνι στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο!
- Η ευλογιά των αιγοπροβάτων έπληξε κρατικό Ινστιτούτο με πρόβατα δύο σπάνιων ελληνικών φυλών!
- Εχει ο Λε-Πα σχέση με τον ΟΠΕΚΕΠΕ;