Η γαλακτοβιομηχανία Vivartia, ιδιοκτησίας MIG πλέον, ανακοίνωσε την περασμένη Τετάρτη, ότι μειώνει τις τιμές στο λεγόμενο φρέσκο γάλα κατά 3%. Στο εφετζίδικο δελτίο Τύπου, που μοιάζει να ‘χει γραφεί διά χειρός Βγενόπουλου, το γάλα χαρακτηρίζεται «κοινωνικό αγαθό» (sic!) και η συγκεκριμένη μείωση σημειώνεται ότι «γίνεται για πρώτη φορά στην ιστορία της ελληνικής αγοράς γάλακτος».
Ωραίο το διαφημιστικό κολπάκι. Κρύβουμε έτσι όλη τη βρόμικη ιστορία του καρτέλ, που έχει στραγγαλίσει παραγωγούς και καταναλωτές. Κρύβουμε το γεγονός ότι τον τελευταίο χρόνο οι τιμές του γάλακτος αυξήθηκαν κατά 6,5% (στοιχεία ΕΣΥΕ). Κρύβουμε τη μεγάλη αύξηση κερδών που σημείωσε η Vivartia το 2007. Κάνουμε ένα πολιτικό δωράκι στην κυβέρνηση, που την πικράναμε με όσα είπαμε για τον Αλογοσκούφη στη Βουλή. Προπαντός, φιλοτεχνούμε με ακόμα πιο λαμπερά χρώματα το πορτρέτο του Βγενόπουλου, που επιθυμεί να καταστεί κορυφαίος παράγοντας της ελληνικής πλουτοκρατίας.