Close Menu
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
  • Στήλες
    • Η Αποψή Μας
    • Στο Ψαχνό
    • Zoom
    • Βαθύ Κόκκινο
    • Αντικυνωνικά
    • Dixi et salvavi animam meam
X (Twitter) YouTube RSS
Τελευταία Νέα :
  • Ουαλίντ Κιλάνι: «Η Αντίσταση υπάρχει εξαιτίας της κατοχής»
  • Η Ελλάδα ως μπανανία-ενεργειακό hub των ΗΠΑ
  • Σαν σήμερα 9 Νοέμβρη
  • Oταν η φιλαρμονία γίνεται δυσαρμονία, χρειάζονται (και) καπνογόνα
  • ΑΝΤΙΚΥΝΩΝΙΚΑ
  • Σαν σήμερα 8 Νοέμβρη
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
X (Twitter) YouTube RSS
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
Πλοήγηση:Αρχική»Πολιτική»Κοινός παρονομαστής: το κέρδος
Πολιτική

Κοινός παρονομαστής: το κέρδος

Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

Eksegersi.grBy Eksegersi.gr27 Δεκ 2022, 13:11

Ο δεύτερος οδηγός του λεωφορείου έφαγε, λέει, μια τυρόπιτα, τον έπιασε κόψιμο και την τελευταία στιγμή δεν έκανε το ταξίδι. Αυτό ισχυρίστηκε ο ιδιοκτήτης του πρακτορείου. Υπήρξε, πάντως, οδηγός που πήγε το λεωφορείο από το Βόλο στη Λάρισα και από εκεί στη Θεσσαλονίκη, όπου κατέβηκε, για να συνεχίσει προς Βουκουρέστι μόνος του ο «μοιραίος» οδηγός. Μόνος του σε μια τόσο μεγάλη διαδρομή, την οποία είχε ξανακάνει μόλις άλλες δύο φορές, χωρίς να έχει προορισμό το συγκεκριμένο ξενοδοχείο που έπρεπε να πάει αυτή τη φορά. Χωρίς έναν άνθρωπο δίπλα του να τον βοηθάει στην πλοήγηση εντός μιας πόλης που του ήταν άγνωστη. Κοιτάζοντας μια το δρόμο και μια το google maps στο κινητό του, καθώς το λεωφορείο δε διέθετε ενημερωμένο οδηγό πλοήγησης.

Αντιλαμβάνεστε ποια ήταν η φυσική κατάσταση αυτού του εργαζόμενου, μετά από τόσες ώρες νυχτερινής οδήγησης. Από το τιμόνι κατέβαινε μόνο στα σύντομα διαλείμματα που έκανε για να κατουρήσουν οι επιβάτες και να πιουν κάναν καφέ. Κι όταν βρέθηκε μέσα στο Βουκουρέστι, ψάχνοντας το ξενοδοχείο, ήταν σαν χαμένος, προσπαθώντας να φτάσει τον προορισμό του με το google maps, που δεν περιλαμβάνει ειδική ενημέρωση για ογκώδη οχήματα.

Να ήξερε, άραγε, το ύψος του αυτοκινήτου που οδηγούσε; Αμφιβάλλουμε. Πώς και δεν είδε τις προειδοποιητικές πινακίδες; Μπορεί την ώρα που τις περνούσε αυτός να κοίταζε το google maps στο κινητό του. Αλλωστε, άλλαξε λωρίδα την τελευταία στιγμή, έχοντας προσπεράσει τις προειδοποιητικές πινακίδες και την προειδοποιητική μπάρα ύψους με τις αλυσίδες, επειδή αυτό του είπε το google maps. Δεν είχε περάσει από τις προειδοποιητικές αλυσίδες, που μπορεί οι μισές να ήταν διπλωμένες πάνω (από προηγούμενες διελεύσεις ψηλών οχημάτων), σίγουρα όμως κάποια θα έβρισκε και θα καταλάβαινε πως το λεωφορείο του δε χωράει στη σήραγγα.

Δεν έτρεχε, λέει. Αυτό πρέπει να είναι αλήθεια. Σαράντα ήταν το όριο κι αυτός ψαχνόταν με το google maps, πώς να τρέχει; Πάτησε φρένο, είπε, όταν άκουσε την κεραία να βρίσκει στη μπάρα. Από την κεραία μέχρι την προεξοχή του κλιματισμού στην οροφή του λεωφορείου δεν προλαβαίνει να σταματήσει ένα τόσο βαρύ όχημα. Η σφοδρότητα της σύγκρουσης ήταν τέτοια που ξήλωσε τη μεταλική μπάρα σε σχήμα Πι από τη βάση της. Ετσι, χαμήλωσε το ύψος της μπάρας και σύνθλιψε την οροφή του λεωφορείου, χωρίς να «ξυρίσει» τον προεξέχοντα κλιματισμό. ‘Η δεν υπήρξε φρενάρισμα ή το φρενάρισμα δεν ήταν αρκετό για να αποτρέψει την αλυσιδωτή εξέλιξη.

Κάτι μας λέει πως έτσι κι αλλιώς μόνος του θα την έκανε τη διαδρομή ο οδηγός. Οτι ο δεύτερος οδηγός θα πήγαινε το λεωφορείο μόνο μέχρι τη Θεσσαλονίκη. Αλλά κι αν πιστέψουμε την εκδοχή της χαλασμένης τυρόπιτας, γιατί δεν βρέθηκε δεύτερος οδηγός για να πάει στο ταξίδι μέχρι το Βουκουρέστι; Με λίγο καλύτερο μεροκάματο θα βρισκόταν αμέσως. Αλλά το μεροκάματο του δεύτερου οδηγού, άθλιο ή «καλό», θα αφαιρούνταν από τα κέρδη του ταξιδιωτικού γραφείου.

Μετά έχουμε το ρουμάνικο κράτος. Εκανε ευρεία επισκευή μιας σήραγγας στο κέντρο της πόλης, έφαγαν το καταπέτασμα (ως είθισται) οι εργολάβοι και στο τέλος παρέδωσαν μια σήραγγα με μικρότερο ύψος από την προηγούμενη! Σιγά που θα έκαναν δαπάνες για να σκάψουν το οδόστρωμα και να κατεβάσουν το υψόμετρο της οδοποιίας. Εριξαν άσφαλτο πάνω από την προηγούμενη και η σήραγγα χαμήλωσε.

Αποτέλεσμα; Από τις 8 Σεπτέμβρη που εγκαινιάστηκε η ανανεωμένη σήραγγα, να έχουν γίνει εφτά τροχαία δυστυχήματα με ψηλά οχήματα! Το πρώτο δυστύχημα έγινε τέσσερις μέρες μετά τα εγκαίνια, όταν η προειδοποιητική μπάρα «ξύρισε» την οροφή ενός τούρκικου φορτηγού διεθνών μεταφορών (ο οδηγός ευτυχώς τη γλίτωσε). Δε φτάνει που χαμήλωσαν το ύψος το σήραγγας, με αποτέλεσμα οδηγοί που συνήθιζαν να την περνούν παλαιότερα να νομίζουν ότι χωράνε και μετά την ανακαίνιση, δε φρόντισαν να βάλουν έντονη προειδοποιητική σήμανση αλλά περιορίστηκαν στις συνήθεις πινακίδες που απλά γράφουν το επιτρεπόμενο ύψος. 

Αμφιβάλλουμε αν ενημέρωσαν καν τα επαγγελματικά προγράμματα πλοήγησης για την αλλαγή του ύψους της σήραγγας, αλλά κι αν οι εταιρίες μεταφορών (εμπορευματικών και επιβατικών) έχουν στους στόλους των οχημάτων τους τέτοια προγράμματα και αν φροντίζουν για τη συνεχή ενημέρωσή τους και για την εκπαίδευση των οδηγών τους ώστε να προσέχουν τις αλλαγές που επέρχονται στο οδικό δίκτυο και είναι καταχωρημένες στα προγράμματα πλοήγησης. Το ελληνικό τουριστικό λεωφορείο, πάντως, δεν είχε ενημερωμένο επαγγελματικό πρόγραμμα πλοήγησης και ο οδηγός κατέφυγε στο google maps του κινητού του!

Οι ρουμάνοι υπεύθυνοι δήλωσαν ότι η ανανεωμένη σήραγγα παραδόθηκε σύμφωνα με τις ισχύουσες ευρωπαϊκές προδιαγραφές. Οι λωρίδες που οδηγούσαν σ’ αυτήν είχαν πρώτα μια μπάρα από την οποία κρέμονταν προειδοποιητικές αλυσίδες (βρίσκουν στο ψηλό όχημα, χωρίς να του κάνουν ζημιά, προειδοποιώντας ότι δε χωράει να περάσει από τη σήραγγα) και μετά τη συμπαγή μπάρα στο ύψος της σήραγγας, στην οποία προσέκρουσε το ελληνικό λεωφορείο. Ομως, όπως έδειξαν οι φωτογραφίες από το χώρο του δυστυχήματος, οι μισές τουλάχιστον από τις αλυσίδες είχαν διπλωθεί γύρω από τη μπάρα κρέμασης. Προφανώς τις είχαν χτυπήσει άλλα οχήματα και ουδείς φρόντισε να τις ξανακρεμάσει κανονικά. 

Το βασικότερο, όμως, είναι άλλο. Ο έλληνας οδηγός του λεωφορείου προσπέρασε από διπλανή λωρίδα τη μπάρα με τις προειδοποιητικές αλυσίδες και μετά έκανε αριστερά και μπήκε στην απαγορευμένη για το ύψος του λωρίδα! Εδώ πια μιλάμε για κατασκευαστικό έγκλημα. Δεν επιτρέπεται να μπορεί ένα όχημα να μπαίνει σε λωρίδα κυκλοφορίας που έχει περιορισμό ύψους, έχοντας παρακάμψει τον προειδοποιητικό μηχανισμό περιορισμού ύψους με τις αλυσίδες. Από τη μπάρα με τις αλυσίδες και μετά, έπρεπε να υπάρχει συμπαγές διαχωριστικό στο οδόστρωμα, για να μην μπορεί ένας οδηγός να περάσει από τις διπλανές λωρίδες κυκλοφορίας, χωρίς προηγουμένως να έχει περάσει από τη μπάρα με τις αλυσίδες. Αυτοί όχι μόνο δεν είχαν βάλει διαχωριστικό αλλά δεν είχαν καν βάλει διπλή γραμμή!

Με τον ίδιο εγκληματικό αρπακολλατζίδικο τρόπο κατασκευάστηκε και η μπάρα στην οποία προσέκρουσε το λεωφορείο. Στηρίχτηκε πρόχειρα, με μεγάλα στριφώνια, χωρίς να βυθιστεί σε μπετόν. Ετσι, αντί η μπάρα να «ξυρίσει» την προεξοχή του κλιματισμού του λεωφορείου, η προεξοχή λύγισε τη μπάρα και τη μετέτρεψε σε πρέσα που συνέθλιψε την οροφή πάνω στους επιβάτες.

Ολα αυτά που φαίνονται σαν μια αλυσίδα ατυχών συμπτώσεων, κάθε άλλο παρά μοιραία ήταν. Ηταν αποτέλεσμα αδιαφορίας, και από το ελληνικό γραφείο ταξιδίων και από το ρουμάνικο κράτος. Αδιαφορίας που έχει ως κοινό παρονομαστή το κέρδος.

Εκτύπωση 🖨
Κοινοποίηση: Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp
Προηγούμενο ΆρθροΣαν σήμερα 27 Δεκέμβρη

Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

Επόμενο άρθρο Tζόγος είναι, ασορτί με τις ημέρες

Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

Σχετικά Αρθρα

Χτύπησαν απρόκλητα διαδήλωση ενάντια στην παρουσία του Crown Iris στα Χανιά

Μητσοτάκης: ο σφουγγοκωλάριος του σιωναζιστή σφαγέα Νετανιάχου

Καταστολή 7 Νοέ 2025, 11:34

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Ο υπάλληλος του ΟΠΕΚΕΠΕ που πρώτος κατήγγειλε το σκάνδαλο κυνηγήθηκε υπηρεσιακά και απειλήθηκε από τα μέλη της εγκληματικής οργάνωσης

Ανατριχιαστικά περιστατικά προκύπτουν από επίσημα έγγραφα που «θάβονταν»

Πολιτική 31 Οκτ 2025, 20:00

Ολοκληρώθηκε η ακροαματική διαδικασία στην κατ’ έφεση δίκη των νεοναζιστών εγκληματιών της ΧΑ και των παρακλαδιών της

Στις 12 Δεκέμβρη η αγόρευση της εισαγγελέα

Πολιτική 31 Οκτ 2025, 18:13

Φασίστες στην παρέλαση της 28ης Οκτώβρη!

Τι δουλειά είχε η ακροδεξιά «Ελληνική Ορθόδοξη Νεολαία» στη στρατιωτική παρέλαση;

Πολιτική 30 Οκτ 2025, 08:53

Kίνητρα στην αστυνομία για να κόβει αβέρτα πρόστιμα-χαράτσια του ΚΟΚ

Πολιτική 27 Οκτ 2025, 18:40

Ιδιώνυμο αδίκημα η διαδήλωση στο Σύνταγμα

Καταστολή 22 Οκτ 2025, 14:50
Ροή Ειδήσεων
Διεθνή

Ουαλίντ Κιλάνι: «Η Αντίσταση υπάρχει εξαιτίας της κατοχής»

Συνέντευξη του εκπρόσωπου της Χαμάς

9 Νοέ 2025, 13:48
Οικονομία

Η Ελλάδα ως μπανανία-ενεργειακό hub των ΗΠΑ

9 Νοέ 2025, 10:37
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 9 Νοέμβρη

9 Νοέ 2025, 00:01
Πολιτισμός

Oταν η φιλαρμονία γίνεται δυσαρμονία, χρειάζονται (και) καπνογόνα

8 Νοέ 2025, 06:36
Αντικυνωνικά

ΑΝΤΙΚΥΝΩΝΙΚΑ

8 Νοέ 2025, 00:02
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 8 Νοέμβρη

8 Νοέ 2025, 00:01
Παιδεία

Tηλεκπαίδευση στα υπό κατάληψη σχολεία – Οι εκπαιδευτικοί απαντούν με Απεργία-Αποχή

7 Νοέ 2025, 20:27
Παιδεία

Κυνήγησαν και συνέλαβαν μαθητή Γυμνασίου και του ζητούσαν να «δώσει» συμμαθητές του για να έχει ελαφρυντικά!

7 Νοέ 2025, 19:50
Καταστολή

Εγκλημα ανοιχτά της Πύλου: Στο σκαμνί με κακουργήματα και ο σημερινός αρχηγός του Λιμενικού

Εκλεκτός του Μητσοτάκη, που τον έκανε αρχηγό παρά το πόρισμα του Συνηγόρου του Πολίτη

7 Νοέ 2025, 19:46
Διεθνή

Ο Μερτς κατηγορείται για κατασκευή «κινδύνου ρωσικών drones» για να δώσει συμβόλαιο σε φιλική εταιρία

7 Νοέ 2025, 14:06
Κόντρες

Εξουσιαστές είναι, τίποτα λιγότερο ή περισσότερο

7 Νοέ 2025, 11:46
Καταστολή

Χτύπησαν απρόκλητα διαδήλωση ενάντια στην παρουσία του Crown Iris στα Χανιά

Μητσοτάκης: ο σφουγγοκωλάριος του σιωναζιστή σφαγέα Νετανιάχου

7 Νοέ 2025, 11:34
Καταστολή

Αναβλήθηκε η δίκη των δύο στρατηγών της Αστυνομίας

Μεθόδευση για παραγραφή

7 Νοέ 2025, 10:55
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 7 Νοέμβρη

7 Νοέ 2025, 00:01
Η παπάρα

Η αυτοαποθέωση ενός πολιτικού αλήτη

6 Νοέ 2025, 17:06
Κόντρες

Η Παλαιστίνη έβγαλε δήμαρχο στη Νέα Υόρκη

6 Νοέ 2025, 13:47
Διεθνή

Tαξιαρχίες Αλ-Κασάμ: Ετσι ξεγελάσαμε το σιωναζιστικό στρατό

Σύμφωνα με την παροιμία: Αλλού βαρούν τα όργανα κι αλλού χορεύει η νύφη

6 Νοέ 2025, 11:45
Διεθνή

Γάζα: Συνεχίζεται το κυνήγι των δωσίλογων

6 Νοέ 2025, 10:47
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 6 Νοέμβρη

6 Νοέ 2025, 00:01
Εργατικά

Εκπαιδευτικοί: Δεν ανεχόμαστε τους εκβιασμούς και τις αυθαιρεσίες της Διοίκησης

5 Νοέ 2025, 21:47
Εκδηλώσεις στην Κόντρα
Η Yπόθεση Ζορζ Ιμπραήμ Αμπνταλλά
Εφετείο ΧΑ
Ουκρανία
Επιλεγμένα θέματα
10 Μάι 2022, 22:55

Ο ρωσικός ιμπεριαλισμός από θέση ισχύος

«Ο πλούτος των κοινωνιών όπου κυριαρχεί ο κεφαλαιοκρατικός τρόπος παραγωγής εμφανίζεται σαν ένας “τεράστιος σωρός…

21 Απρ 2022, 13:42

Καρλ Μαρξ: Μισθός, τιμή και κέρδος

21 Νοέ 2021, 07:31

Κινέζικος Ιμπεριαλισμός: Tα περιθώρια της παλιάς υψηλής κερδοφορίας στενεύουν

Παρά τη συνεχιζόμενη υπερεκμετάλλευση του προλεταριάτου

Περισσότερα…

Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 9 Νοέμβρη

Ημέρα κατά του φασισμού και του αντισημιτισμού.

Καμπότζη: Ημέρα ανεξαρτησίας (1953).

1921: Γενική απεργία στη Ρώμη, συγκρούσεις εργατών σιδηροδρόμων με φασίστες.

1923: Απόπειρα πραξικοπήματος από τον Χίτλερ που υπό την απειλή όπλου σε μπυραρία του Μονάχου αναγκάζει Βαυαρούς ηγέτες να τον υποστηρίξουν («πραξικόπημα της μπυραρίας»).

1974: Πεθαίνει ο Χόλγκερ Μάινς (RAF) από απεργία πείνας.

1989: Πτώση του τείχους του Βερολίνου.

1994: Το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων της Αθήνας κρίνει ένοχο τον Γιώργο Κοσκωτά για τέσσερις κακουργηματικές πράξεις και τον καταδικάζει σε κάθειρξη 25 ετών.

1995: Ο Γιασέρ Αραφάτ επισκέπτεται για πρώτη φορά επίσημα το Ισραήλ για να συλλυπηθεί τη χήρα του Γιτζάκ Ράμπιν.

Εκτύπωση 🖨
Η Παπάρα…

Κάθε κρίσιμη στιγμή συνοδεύεται από αυτή την εσωτερική παρόρμηση. Να μη δεχτείς τον κόμπο ως τελικό όριο. Να βρεις τον τρόπο, με ευθύνη, με σταθερότητα, με κόστος, να περάσεις απέναντι. Αυτή η δύναμη δεν προκύπτει από τη φιλοδοξία, αλλά από την ανάγκη να παραμείνεις πιστός σε μια αποστολή που υπερβαίνει το πρόσωπό σου. Να υπηρετήσεις όχι αυτό που σε συμφέρει, αλλά αυτό που θεωρείς σωστό. Το βιβλίο αυτό γεννήθηκε από μια τέτοια ανάγκη. Όχι από την ανάγκη για προσωπική δικαίωση. Δεν γράφτηκε για να εξωραΐσει αποφάσεις, να ωραιοποιήσει γεγονότα ή να κατασκευάσει ένα αφήγημα βολικό για τον συγγραφέα του. Ο αναγνώστης, εξάλλου, γρήγορα θα συνειδητοποιήσει πως το βιβλίο γράφτηκε από την αίσθηση μιας εσωτερικής υποχρέωσης: την ανάγκη της μαρτυρίας. (…) Οι αποφάσεις που έπρεπε να ληφθούν δεν είχαν απλώς πολιτικό κόστος· είχαν ηθικό βάρος, κοινωνική προέκταση, ιστορική διάσταση. Ένιωθα να κουβαλώ στις πλάτες μου τα φαντάσματα των αδικαίωτων αγώνων του χθες, αλλά και τις ελπίδες μιας ολόκληρης γενιάς που τόλμησε να πιστέψει ότι τα πράγματα μπορούσαν να αλλάξουν. (…) Ήξερα πια, βιωματικά, τι σημαίνει να κυβερνάς με κομμένη την ανάσα και σε συνθήκες τήξης: να σηκώνεις το βάρος και τις επιθέσεις, να αντέχεις την αμφισβήτηση, να προστατεύεις ό,τι μπορεί να σωθεί και να χτίζεις ό,τι δεν υπήρχε. (…) Αυτή η πολιτική είναι έφοδος στον ουρανό. Η πολιτική σε φθείρει, ναι, αλλά σου χαρίζει κάτι πολύτιμο. Τη σπάνια δυνατότητα να συνδεθείς αληθινά με την εποχή σου. Να αφήσεις πίσω σου μια ανεξίτηλη σφραγίδα, μια κληρονομιά που θα ξεπερνά τον χρόνο και το πρόσωπό σου. Να δεις την όμορφη χώρα σου να στέκεται όρθια και τον λαό της να έχει σηκωθεί λίγο ψηλότερα. (…) Σε μια εποχή όπου η πολιτική είχε γίνει διαχείριση της παρακμής, εμείς επιχειρήσαμε να αρθρώσουμε μια διαφορετική αφήγηση. Δεν το πετύχαμε πάντα. Δεν ήταν όλες οι μάχες νικηφόρες. Αλλά κάθε μας βήμα συνοδευόταν από το όνειρο ενός καλύτερου, πιο δίκαιου κόσμου για τους πολλούς, για τους πιο αδύναμους. Γράφω γιατί θέλω να δείξω πως μπορεί να έκανα λάθη, αλλά ποτέ δεν μου έλειψε το θάρρος, ούτε όμως και άφησα τη χώρα μου μοιρολατρικά να τη σπρώξουν στον γκρεμό οι ίδιοι αυτοί που στη συνέχεια θα μας έδειχναν με το δάχτυλο ως υπεύθυνους της καταστροφής. Γράφω γιατί θέλω να δείξω πως έθεσα τον εαυτό μου στην υπηρεσία της χώρας μου αλλά και στην υπόθεση της κοινωνικής δικαιοσύνης, επιδιώκοντας με όλη τη φλόγα της ψυχής μου, και με την τελευταία ικμάδα των δυνάμεών μου, μια καλύτερη μοίρα για αυτόν τον βασανισμένο λαό.

Αλέξης Τσίπρας

(Με το ίδιο θράσος που είχε ως υποψήφιος πρωθιυπουργός, όταν έταζε ότι θα καταργήσει τα μνημόνια με ένα νόμο σε ένα άρθρο, με το ίδιο θράσος που είχε ως πρωθυπουργός, όταν οργάνωνε fake δημοψήφισμα και μετά μετέτρεπε το «όχι» σε «ναι», επανέρχεται τώρα διεκδικώντας ένα νέο ξεκίνημα. Δε διστάζει να αυτοαποθεωθεί με τον πιο χυδαίο, τον πιο αηδιαστικό τρόπο. Χειρότερα από το κάνουν ο Μητσοτάκης και η δική του τσογλανοπαρέα. Παραμένει πάντα ο ίδιος πολιτικός αλήτης: αρριβίστας, αμοραλιστής, αδίστακτος. Ενα τεράστιο «εγώ» στο οποίο δε χωρούν ούτε οι πρώην συνεργάτες του στον ΣΥΡΙΖΑ. Ta πάντα είναι σε πρώτο ενικό πρόσωπο)

Εκτύπωση 🖨
Αφίσες









Αρχείο Εφημερίδας
Εκδόσεις
25 Σεπ 2022, 13:12

Η ανατροπή του καπιταλισμού προϋπόθεση για τη λύση του ζητήματος της κατοικίας

27 Μαρ 2022, 17:35

Σοσιαλιστική οικοδόμηση και καπιταλιστική παλινόρθωση στην ΕΣΣΔ

Κατεβάστε ελεύθερα τη μελέτη

11 Οκτ 2020, 11:30

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (κατεβάστε ελεύθερα τη μπροσούρα)

29 Αυγ 2020, 10:01

Η αλήθεια για τους Σλαβομακεδόνες

Ο ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΑΝΕΛΕΗΤΟΣ ΔΙΩΓΜΟΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ

Αφιερώματα
17 Σεπ 2020, 19:22

Εγκληματικό, εθνικοσοσιαλιστικό μόρφωμα ήταν και παραμένει η Χρυσή Αυγή και οι παραφυάδες μετά τη διάσπασή της

4 Νοέ 2017, 00:00

100 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

Ο μεγάλος Οκτώβρης του 1917 εξακολουθεί να διδάσκει το προλεταριάτο

30 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (7)

23 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (6)

Δείτε όλες τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

Δείτε όλα τα ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Πολιτικές Δίκες
  • 17Ν

    Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

    • Εφετείο 17Ν

      Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

  • ΕΛΑ

    Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

    • Δεύτερη Δίκη ΕΛΑ

      Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

    • Εφετείο ΕΛΑ

      Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

    • Πρώτη Δίκη ΕΛΑ

      Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

  • Επαναστατικός Αγώνας

    Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

    • Πρώτη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα

      Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

    • Εφετείο Επαναστατικού Αγώνα

      Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

    • Δεύτερη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα

      Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

  • Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς

    Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

    • 3η Δίκη Σ.Π.Φ.

      Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

    • 4η Δίκη Σ.Π.Φ.

      Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

    • Δίκη Σ.Π.Φ.

      Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

Παλαιστίνη
  • Σπάζοντας την πολιορκία

    Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

    • Το ημερολόγιο της αποστολής

      Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

      Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (4)

      Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

      Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (3)

      Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

      Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (2)

      Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

      Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (1)

      Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

Σύνδεσμοι
  • Ποιοι είμαστε

    Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

    Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

  • Επικοινωνία

    Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

    Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

  • Όροι χρήσης

    Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

    Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

  • Ποιοι είμαστε

    Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

    Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

  • Επικοινωνία

    Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

    Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

  • Όροι χρήσης

    Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

    Διπλό έγκλημα το τροχαίο στο Βουκουρέστι

Πληκτρολογήστε παραπάνω και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας. Εφόσον συνεχίσετε στη σελίδα μας, θεωρούμε ότι είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Ρυθμίσεις CookieΣυνέχεια
Διαχείριση συναίνεσης

Σύνοψη απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας (analytics). Δεν μπορούμε να εξακριβώσουμε την προσωπική σας ταυτότητα από τα cookies. Τα cookies αποθηκεύονται αποκλειστικά στη δική σας συσκευή (υπολογιστή, tablet, κινητό τηλέφωνο) και η ιστοσελίδα δε διατηρεί κανένα αρχείο ή βάση δεδομένων με προσωπικά δεδομένα σας.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
_GRECAPTCHA5 months 27 daysThis cookie is set by Google. In addition to certain standard Google cookies, reCAPTCHA sets a necessary cookie (_GRECAPTCHA) when executed for the purpose of providing its risk analysis.
cookielawinfo-checkbox-advertisement1 yearSet by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
elementorneverThis cookie is used by the website's WordPress theme. It allows the website owner to implement or change the website's content in real-time.
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
wordpress_test_cookiesessionThis cookie is used to check if the cookies are enabled on the users' browser.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
CookieDurationDescription
__cf_bm30 minutesThis cookie, set by Cloudflare, is used to support Cloudflare Bot Management.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
CookieDurationDescription
_ga2 yearsThe _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_gid1 dayInstalled by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
CookieDurationDescription
_lscache_vary2 daysNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI4 minutesNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI_SHORTpastNo description
abj404_solution_REQUEST_URI_UPDATE_URL4 minutesNo description
wordpress_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_logged_in_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_sec_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpresspass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpressuser_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-postpass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-settings-0pastNo description
wp-settings-time-0pastNo description
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo